Paras ajankohta kilpailulle?

Aamusta iltaan...

  • Se perinteinen iltapäivä

    Äänet: 20 36,4%
  • Aamu

    Äänet: 11 20,0%
  • Äänet: 1 1,8%
  • Ilta

    Äänet: 13 23,6%
  • Sopiva sekoitus kaikkea em

    Äänet: 7 12,7%
  • Ajankohdalla ei merkitystä

    Äänet: 3 5,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    55
  • Äänestys suljettu. .

kana-fin

Well-known member
Liittynyt
19.12.2006
Viestit
873
Itse pidän aamusta, sillä silloin jää loppupäivä käyttöön, kun esim iltakisassa menee koko aiempi päivä "hukkaan" kisaa odotellessa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kyllä se vaan sopii parhaiten itselle nuo iltapäivän kisat. Poikkeuksena kauden avaus aamuyöllä vanhasta tottumuksesta. Iltakisat ei niin hyvään aikaan, kun pahimmassa tapauksessa jää täpinöitten takia yöunet pitämättä.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Itse katsoisin mieluiten kisoja illalla. Pääasia kuitenkin, että kisat ei ole aikaisin aamulla.
 

kuttero

Haisulinäätä
Liittynyt
3.4.2007
Viestit
170
kana-fin sanoi:
Itse pidän aamusta, sillä silloin jää loppupäivä käyttöön, kun esim iltakisassa menee koko aiempi päivä "hukkaan" kisaa odotellessa.
Juuri näin minäkin aattelen, elikkäs kyl ne aamusta ois paras katella. :D
 
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
1480
Aamu tai aamupäivä on kyllä paras. Jää loppu päivä muuhun touhuiluun ja aamulla kun herää, niin olo on kuin lapsella jouluaattona :D

Se on paras herätä just kun ennakkolähetys menee ja selostajat jauhaa siellä ja samalla tehdä aamupalaa. Pääsee fiiliksiin, eikä tartte odotella koko päivää kisan alkua.
 
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Iltapäivällä (Euroopan kisat) ovat mukavimpia, mutta eivät iltakisatkaan jää kauas taakse. Aamun kisoista en pidä ollenkaan kun olen illan virkku ja aamun torkku...
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Parhautta on herätä aikaisin aamulla, näpätä chatti ja livetiming auki, tehdä lämmintä juotavaa/syötävää ja asettua sitten sohvalle läppärin kanssa.

Ilta-kisat on mukava poikkeus muutaman kerran kaudessa, perus iltapäivästä en ole oikein ikinä pitänyt.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
klo 13.....15 on optimi aika kisan startille.
Aamun ja aamuyön kisat on kaikkein ikävimpiä seurattavia
myös aamupäivä on huono kisa-aika aamu-uniselle pöhkölle.
 
Viimeksi muokattu:

Kimika_

Well-known member
Liittynyt
23.10.2006
Viestit
1028
Sijainti
Larkwater
Mä kallistun sille kannalle, että ilta on paras aika kisojen katsomiseen, tosin kyllä iltapäiväkin käy. Kunhan ei nukahda telkkarin eteen.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Perusteluja löytyy vähän joka ajankohdan dissaamiselle, joten päädyin sekoitukseen.

Iltapäivät on muuten OK, mutta kesälomalla voisi sen ajan päivästä viettää muuallakin kuin sisällä. Aika-ajot taas menevät ikävästi päällekkäin saunavuoron kanssa.

Oma ideaalini olisi joskus klo 23 tai 00 alkava kisa, mutta se ei taida sopia ihan jokaiselle. ;)
 

Mise

Well-known member
Liittynyt
7.3.2008
Viestit
90
Sijainti
Tampere
Kyllä se aamu on paras aika. Mikä onka sen parempi tapa alottaa sunnuntai ku juoda aamukahvia ja kattoo formuloita. Toisaalta pari ilta-kisaa sopii hyvin joukkoon, varsinki jos on seuraava päivä vapaata ni voi pistää kunnon kisastudion pystyyn ja jos pystyy maammelaulun kuunteleen seisaaltaani voi viä mennä vetään kunniakierroksen kaupungille
 

juhni

Banned
Liittynyt
26.11.2006
Viestit
474
Ilta on paras ajankohta kilpailulle. Kun kilpailu on varhain aamulla, niin siinä menee yöunet.
 
Ylös