Paras kohta GPL-radoilla?

• Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

Hënkka

Guest
Mitkäs on mielestänne parhaimpia paikkoja GPL-radoilla? Itse pidän paikoista joissa lasketaan täysiä ja pikkuvirheellä tulee heti noutaja.

Ykkössuosikki on Solituden pitkän takasuoran vasuri+nyppy -yhdistelmä, todella hankala, mutta mielettömän nautinnollinen. Jotenkin siinä oikeasti ihan pelkää kun se metsä vilistää vierellä ja vauhtia yli 300. eek!

Kakkossuosikki on Spa-Francorcshamp'n Masta, jälleen tullaan täysiä, mutta nopeammilla autoilla ainakin itse on pakko nostaa hieman. Virheisiin ei ole varaa tai noutaja tulee. :cool:

Kolmas voisi olla Zandvoortin tokavika oikea, jossa on joku sillan tapanen. Mutkaan tullaan jo aika lujaa ja oikeaan sisäänkääntöhetki on äärimmäisen tärkeä. Jos mutka menee hana pohjassa on tunne äärimmäisen mahtava. :)

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Ei ole lisäradoista mitään kokemusta, joten pitää kai kehua vain perus-ratoja.

Monzan Variante Ascari, Ruoenin takasuoraa edeltävä mutka, Glenin ekat mutkat... Onhan noita.

Nürburgringillä on useita pelottavia paikkoja. Esim. alkupuolella vaalean sillan alituksen jälkeen tuleva notko. Tulee hyvä mieli kun saa vedettyä sen täysillä läpi törmäämättä lopuksi siihen yhteen viheliäiseen puuhun.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Olen samoilla linjoilla Henkan kanssa. Rouenin ekat mutkat on kyl namut, kun ne vetää "lujaa" ja onnistuu siinä "täydellisesti"... niin mulla ainakin tulee sellanen fiilis: "vittu, miten sä ton teit?" :D

Mie-

Well-known member
Sijainti
Highland
Rouenin ekamutkat + se tiukka vasen pari mutkaa neulansilmän jälkeen. En tiedä mikä siinä kiehtoo. :D

Lisäksi myös Nyrren nopeat mutkat, Silverin melkein kaikki mutkat ja Kyalamin kolmos -ja nelosmutka.

Lisäradoista on jonkun verran kokemusta, mutten ajele niitä paljoa eikä ne kiehdo niin paljoa kuin normaaliradat joten en osaa sanoa niistä yhtäkään. wink

Duunari

Well-known member
Sijainti
Harjavalta
no nurmikot on suht hyviä piknikeille ja sit zandvoortin kukkulat näköala katselulle

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Ite pidän edellämainittujen lisäksi Span Blanchimontin jälkeisestä vasen-oikea alamäkeen - kompleksista.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Vilperi:
Ite pidän edellämainittujen lisäksi Span Blanchimontin jälkeisestä vasen-oikea alamäkeen - kompleksista.
Mitenkäs Vilperin online-kisaus, kiinnostaako ForumGPL :) .

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Kyllähän se kiinnostaa, mutta mulla on semmonen ongelma, että peilit ei toimi. Sen takia oon ajellu vaan yksittäisiä kisoja vrocissa kun en viitti mahdollisesti pilata näitä forumin virallisia kisoja sillä, etten tiedä mitä takana tapahtuu. frown

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Ahaa.. Mikä näytönohjain sulla on?

Ja kuvailisitko ongelmaa hiukan tarkemmin. Miten ne peilit ei toimi. Mitä niissä näkyy. Näkyykö näytöllä jotain muuta omituista?

<small>[ 25-11-2002, 14:10: Message edited by: Wilpuri ]</small>

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Se on joku intelin integroitu näytönohjain. Oisko joku intel 810 chipset graphics driver. Peileissä näkyy ihan satunnaisia tekstuureja, kuten vaikka renkaan tai auton tekstuureja.

On se grafiikka ehkä muutenkin vähän kummallista. Sitä on vaikea selittää, mutta jos vaikka ajat kaiteen viertä, niin noin 10 metrin päässä kaiteessa näkyy reikä ja se kulkee koko ajan siinä aidassa eteenpäin sitä mukaa mitä auto liikkuu. Ikäänkuin joku sokea piste.

Joskus mua neuvottiin gplchatissä, mutta ei ongelma ratkennut. Omituista on, että jos vaihtaa valikosta direct3d:n tilalle openGl:n, niin peilit toimii, mutta kuva vilkkuu koko ajan. :confused:

<small>[ 25-11-2002, 16:48: Message edited by: Vilperi ]</small>