Paras tikanheittotuloksesi?

Paras tulos suomalaisessa tikanheitossa?

• Äänestäjiä yhteensä
    47

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Suomalaisessa normaalissa viiden tikan heitossa? Ja siis 5m etäisyydeltä tietysti.

En itsekään muista tarkasti, joten mututuntumalla sanoisin että 35-39. Mahdollisesti mennyt kerran 40 raja rikki, mutta ei pysty muistamaan.

Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
En usko, että mökkitikkaa on heittänyt tasaa viittäkymppiä, mutta jotain 45 yli kyllä useinkin.

Dartsissa 180 muistaakseni kolmeen kertaan lyhyen ajan sisällä (joskus 10v. sitten).

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
From Wikipedia:
Tikkojen hallussapito yleisellä paikalla on Suomessa kielletty järjestyslain perusteella normaalista selvästi poikkeavissa olosuhteissa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tikanheitto

En kyllä tajunnut tuota wikipedian lausetta, mutta ilmeisesti siis tikkoja ei saa taskuissa pyöriä esim. Turun keskustassa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En usko, että mökkitikkaa on heittänyt tasaa viittäkymppiä, mutta jotain 45 yli kyllä useinkin.

Dartsissa 180 muistaakseni kolmeen kertaan lyhyen ajan sisällä (joskus 10v. sitten).
Joo, mutta dartsissapa lasketaanki kuinka monella tikalla saat 501 tai 301 poikki, ei niinkään tota yhden heittokerran tulosta!

No ei vaines, hieno homma. Oon tainnu itse saada kaksi kertaa tripla 20 dartsissa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
48 on enkka, muttei kisatilanteessa. Paras viiden sarja taisi olla 208. Diggaan tikkoja :thumbup:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Joo, mutta dartsissapa lasketaanki kuinka monella tikalla saat 501 tai 301 poikki, ei niinkään tota yhden heittokerran tulosta!

No ei vaines, hieno homma. Oon tainnu itse saada kaksi kertaa tripla 20 dartsissa.
Sehän se on se ainoa peli, mitä dartsissa pelataan ;)

Harmittaa, kun enää ei voi kotioloissa harjoitella :( Ehkä täytyy virittää autotalliin heittorata.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sehän se on se ainoa peli, mitä dartsissa pelataan ;)

Harmittaa, kun enää ei voi kotioloissa harjoitella :( Ehkä täytyy virittää autotalliin heittorata.
Juu, kerran Hahnin terminaalissa oli semmonen elektroninen Darts-peli, ja siinä oli vitusti eri pelivalintoja, piti ottaa 501 ku emmä osaa ku sitä ja 301:stä. :p

Tuli vieläpä JOKU SAATANAN SAKEMANNI SIIHEN NEUVOMAAN, VITTU!

Vesku

Maatalousneuvos
Ehkä 46 , tai 44.... 3 kymppiä ja 2 x 7 tai 8...:doubtful::thumbfh:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
45 tai 46 on tullut heitettyä.

Taitaa olla myös sellaiset sarjat jossa eka tikka ohi ja 4 kymppiä. Ja 4 kymppiä ja ohi. Hermo mennyt.:eek:

Aikoinaan tullut heitettyä ihan sairaan paljon. Välillä meni hermot ja siitä todisteena monet reijät syöksytorvessa.

Dartsi-taulu ollut kanssa kotona. 180 pojoa on tullut muutaman kerran heitettyä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Juu, kerran Hahnin terminaalissa oli semmonen elektroninen Darts-peli, ja siinä oli vitusti eri pelivalintoja, piti ottaa 501 ku emmä osaa ku sitä ja 301:stä. :p

Tuli vieläpä JOKU SAATANAN SAKEMANNI SIIHEN NEUVOMAAN, VITTU!
Tuollaiset elektroniset vimpaimet on itse saat.. sakemannista!

Kun itsekin vielä muistaisi muita pelejä kuin killerin, erilaiset x01:t ja cricket.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
From Wikipedia:
Tikkojen hallussapito yleisellä paikalla on Suomessa kielletty järjestyslain perusteella normaalista selvästi poikkeavissa olosuhteissa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tikanheitto

En kyllä tajunnut tuota wikipedian lausetta, mutta ilmeisesti siis tikkoja ei saa taskuissa pyöriä esim. Turun keskustassa.
Meinaat, jotta Turussa on jatkuva ulkonaliikkumiskielto ja poikkeustila?

Makkonen

Guest
Olen todella huono tikanheittäjä. Olen kait joskus parhaimillaan saanut yli kolmenkymmenen.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ennen muinoin, kun tuli ostettua ensimmäinen oma kerrostaloasunto, niin pitipä hommata myös tikkataulu parvekkeelle.

Heitin ensimmäisellä viikolla tuloksen 47. Siihen loppui se ilo.

Matkaa oli vain vajaat 4:eljä metriä, mutta kuitenkin...

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
48 heitetty kauan kauan sitten. Ei menisi nykyään, harjoituksen puutetta.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Dartsissa paras tulos on muutamana tonnin kauppa.

Perinteissä tikanheitossa tullut tulokseksi muutamia oluita ja viinksia, vastaan kuitenkin pimppa.