Miguel
beagle
*poksauttaa*
![](http://lh4.ggpht.com/ru.sagris/SCIQKvNnSaI/AAAAAAAAAKk/-ADQNQeL1-g/s400/080430-19000.jpg)
Tämä ei ole mikään salatoikki. Pääsithän itsekin tänne kommentoimaan. :frank:Mikäs salapoksautus tuo oli olevinaan?
Joo, mut mä olenkin supermoderator.Tämä ei ole mikään salatoikki. Pääsithän itsekin tänne kommentoimaan. :frank:
Joo, mut mä olenkin supermoderator.
Hiljaa vai haluatko bannin?
Soon geneettistä.Iso se on ainakin :frank:
Pienennysleikkausta suosittelen.Soon geneettistä.![]()
Eihän Loetkoe mitään sanonut, aukoi vaan suuta ja silmiä!Hiljaa vai haluatko bannin?
Ei pysty. Liian tarkkuuttavaativaa hommaa.Pienennysleikkausta suosittelen.
Ahaa. Te siis istutte samassa tilassa.Eihän Loetkoe mitään sanonut, aukoi vaan suuta ja silmiä!
Olen hämmästyksen tilassa - Loekoe on siis Norjan kansalainen (päätellen postausajankohdasta)!!!Ahaa. Te siis istutte samassa tilassa.
Paeaetellen mistae?Olen hämmästyksen tilassa - Loekoe on siis Norjan kansalainen (päätellen postausajankohdasta)!!!
Loetkon postausajankohtana olin Norjan kansalaisten ympærøimæ - kun tæmæ tieto yhdistetææn pæætelmææsi ettæ hæn istuu samassa tilassa kuin minæ.....Paeaetellen mistae?
Ikke enkelt.Loetkon postausajankohtana olin Norjan kansalaisten ympærøimæ - kun tæmæ tieto yhdistetææn pæætelmææsi ettæ hæn istuu samassa tilassa kuin minæ.....
Enkelt og greit?
Kun norjalaiset on "pihalla" niin ne on "ulkona pyöräilemässä".Ikke enkelt.
Se on sitten bensa sielläkin kallistunut.Kun norjalaiset on "pihalla" niin ne on "ulkona pyöräilemässä".