Prrkle nyt se sit män rikki

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Näytä liitetiedosto 18153

Näin tänään. Mites se olikaan, muistoesineitä ei sais ikinä käyttää oikeassa käytössä kun nehän voi mennä rikki. :mad: No, onneks noita oli kaks, eikä toikaan nyt mikään terminaalinen vahinko vielä ole. Eikä sitä kukaan hyllyssä huomaa.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Materiaahan tämä kaikki vain on... Muistot säilyvät ilman esineitäkin.

Ja lisätään nyt vielä sen verran, että onpa huonoa tuuria! :thumbdown

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Ja lisätään nyt vielä sen verran, että onpa huonoa tuuria! :thumbdown
No näimpä. Lasit kun oli kuitenkin lennätetty DHL:n toimesta Saksasta vailla mitään lisäpehmusteita (siis ihan siinä nanometrin paksuisessa pahvitelineessä) ja myöhemmin siirretty repussa vailla mitään lisäpehmusteita tänne, ja nyt sitten pikkusen ottaa kontaktia vesihanan kanssa. :thumbfh:

jjv

Arschloch
No näimpä. Lasit kun oli kuitenkin lennätetty DHL:n toimesta Saksasta vailla mitään lisäpehmusteita (siis ihan siinä nanometrin paksuisessa pahvitelineessä) ja myöhemmin siirretty repussa vailla mitään lisäpehmusteita tänne, ja nyt sitten pikkusen ottaa kontaktia vesihanan kanssa. :thumbfh:
Mikä muisto tuohon lasiin nyt sitten liittyy? Se kun kuskasit sitä postista kotio? Tuo on sitä paitsi maanantaikappale: tarra on liimattu epähuomiossa mukin sisäpuolelle.

hippi

Well-known member
Särki meni eikä voi ehjätä.

Tästä muistui mieleeni joskus muinoin TV:ssa näkemäni tapaturmavakuutusmainos, jossa isä katseli kotosalla telkkaria pikku poikansa kanssa, kunnes ulkoa kuului auton kolaroinnin ääniä. Kyseinen isä siihen tuumasi tyynenä, että äiti taisi juuri saapua töistä kotiin, mutta eipä haittaa yhtään kolarointi, kun on vakuutukset kunnossa. Mainos jäi mieleen, koska pidin siinä esitettyä asennetta oudonpuoleisena.

Kaikkea ei tietenkään voi korvata rahalla. Ei ole vielä sattunut silmiini henkivakuutusmainosta, jossa sanottaisiin reippaaseen sävyyn: "Henki meni, mutta onneksi vakuutus korvasi."

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Senhän voi paikata sitten tilaamaalla uuden souvenirin postimyynnistä DHL'n toimittamana, jotta kaikki sujuu ihan samoin.
Heh, pitäis taas ostaa niin saatanasti huonolaatusta tavaraa kylkeen että postimaksuista tulis edes etäisesti järkevät.

Niin ja tuohan näyttää kuitenkin ihan hyvältä tuossa hyllyllä. Ja vehnäolutlaseja on varastossa vielä pari erimerkkistä lisää, joten mitään siinämielessä korvaamatonta ei ol tapahtunut.

Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Eilen kun hain auton 120000 km -huollosta, niin lensi ohiajavasta kuorma-autosta pultti tms. tuulilasiin. Peukalonpään kokoinen "lommo" keskellä tuulilasia. Soitin illalla autofixaukseen ja äijä otti sen oitis vastaan ja paransi lasin illan aikana. Oisit vienyt lasisi sinne RG.

Örfil

Guest
Eilen kun hain auton 120000 km -huollosta, niin lensi ohiajavasta kuorma-autosta pultti tms. tuulilasiin.
Muistan vastaavan tapauksen duunipaikan läheltä Espoosta. Siinä vain kuskin syliin tuli rekan lavalta irronnut kaivinkoneen kauha.

Oli rumaa jälkeä ja henki meni.

Aivan typerä juttu ja tuntuu ettei kellään voi olla noin huono onni mutta niin vain kävi :nope:

Albert Park

Well-known member
Sijainti
Täällä!
Muistan vastaavan tapauksen duunipaikan läheltä Espoosta. Siinä vain kuskin syliin tuli rekan lavalta irronnut kaivinkoneen kauha.

Oli rumaa jälkeä ja henki meni.

Aivan typerä juttu ja tuntuu ettei kellään voi olla noin huono onni mutta niin vain kävi :nope:
Kaoottisen elämäni huomioonottaen olen melko varma, että mun lähtö tulee tapahtumaan juuri noin, että kauha ui lavalta liiveihin. Tai taivaalta tippuu selittämättömästi dildo lakuaiseen. Tai maahan ilmestyy musta aukko juuri kun olen jossain, missä mun ei kaiken järjen mukaan pitäisi edes olla.

Örfil

Guest
Kaoottisen elämäni huomioonottaen olen melko varma, että mun lähtö tulee tapahtumaan juuri noin, että kauha ui lavalta liiveihin. Tai taivaalta tippuu selittämättömästi dildo lakuaiseen. Tai maahan ilmestyy musta aukko juuri kun olen jossain, missä mun ei kaiken järjen mukaan pitäisi edes olla.
Olen onneksi pohjalaista sukua ja saan silloin tällöin ns. etiäisiä.
Aivan typerä juttu, mutta joskus nostan jalan kaasulta ajaessa (ei koske KKWCS ja muitakaan kisoja :D) ja himmaan sekunnin, pari, koska tuli sellainen fiilis että olen muuten kohta jossain väärään aikaan ja väärässä paikassa.

Olen jutellut tästä mutsin kanssa ja se vain tokas että poika on tullut äitiinsä :ahem:

Minen usko mihinkään höpöjuttuihin itse näkemättä, mutta omiin fiiliksiin sentään uskon. Tai ainakin pakko toimia niiden mukaan.

Himmaa siis Park tovin, kun saat etiksen!