puhelinmyyjät.

Miss Piggy

Schufosa
En pääsääntöisesti tykkää niiden jaarittelusta yhtään. Jos sanon, että en jotain tyhjänpäivästä akkojen lehteä halua, niin eivät usko. :thumbfh: En silti tilaa ja sitten voi tulla luuri korvaan, siis mulle. Törkeitä tai jaarittelijoita, jokunen fiksukin myyjä toki joukossa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Perustettaisiinko F1-Forumin voimin oma kisastudio F1-kisoihin, joka hoitaisi selostuksen Maikkarin poikia paremmin ja pistettäisiin ainakin ääniraita streamina?

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Äsken päivätirsat keskeytyi ovikelloon. Joku jäpikäs yritti heti sisään, kun ovea avasin. Pakko oli estää moinen ihan fyysisesti. Tokkuraisena kysyin että milläs asialla sitä riehutaan, kun en ulkonäöstä arvannut, onko uskonnon vai markkinatalouden edustaja. Pölynimurikauppias! Onko nyt kiva kävellä letkut kaulalla ja suulake persiissä, kysyn vaan :mad_old:

Sorry OT.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En pääsääntöisesti tykkää niiden jaarittelusta yhtään. Jos sanon, että en jotain tyhjänpäivästä akkojen lehteä halua, niin eivät usko. :thumbfh: En silti tilaa ja sitten voi tulla luuri korvaan, siis mulle. Törkeitä tai jaarittelijoita, jokunen fiksukin myyjä toki joukossa.
Jep! Myyjän puheessa pitää olla itsevarmuutta, ei epätoivoa. Napakka suht nopea alustus siitä mitä myydään, paljonko maksaa ja mitä muita etuja on. Se toimii aina. Jos siinä vaiheessa vastaaja haluaa lisätietoja, niin puhelu todennäköisesti päättyy tilaukseen. Jos puhelu päättyy, niin soittajalla ei kulu paljoa aikaa ja voi siirtyä seuraavaan numeroon.
Harhaanjohtamistaktiikka ei toimi ainakaan minulla.. Siis sellainen "Onnittelut, olet ollut hyvä asiakas ja haluamme palkita sinut .... 5min lässytystä ... jos tilaat tämän lehden nyt heti." -tyyppinen puhelu.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Just soitteli myyjä.

aloitti jotenkin näin:
plaaplaa täällä plaaplaa finlandista terve, mahtaako teillä olla hetki aikaa? (Puhui tosi hitaasti)

D: Mitä asia koskee?

mmmmmaaaatkapuhelinliittymä asioilla tässä soittelin...

D: No, mulla ei ole kyllä nyt mitään tarkoitusta alkaa liittymää vaihtaa.

Jaa, noh...asiahan on sitten tällä harvinaisen selvä.

[hiljainen hetki]

D: noni, moi!

[hiljainen hetki]

Moi.

------------

Tosi alakuloisen kuuloinen miesmyyjä, melkein tuli paha mieli. =(

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ei se mitään, tää toikki on jo menetetty. :ahem: :mad-old:

Mitä mieltä olette muuten siitä kannattaako jauhelihakastikkeeseen lorautta reilusti kermaa vai jättää ihan vesipohjaiseksi?
Ja mites toi maustepuoli - selviättekö pippurilla ja suolalla vai laitatteko eksoottisempia seoksia kyytipojaksi (kuminaa, basilikaa tms?)

Itsehän lorautan tilkan kermaa ja perusmausteilla (pippuri, paprika ja suola) pärjätään.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei se mitään, tää toikki on jo menetetty. :ahem: :madold:

Mitä mieltä olette muuten siitä kannattaako jauhelihakastikkeeseen lorautta reilusti kermaa vai jättää ihan vesipohjaiseksi?
Ja mites toi maustepuoli - selviättekö pippurilla ja suolalla vai laitatteko eksoottisempia seoksia kyytipojaksi (kuminaa, basilikaa tms?)

Itsehän lorautan tilkan kermaa ja perusmausteilla (pippuri, paprika ja suola) pärjätään.
Ei kermaa, mutta basilikaa tai pizzamaustetta ehdottomasti mukaan! :ahem:

Tolerantti

Well-known member
Ei se mitään, tää toikki on jo menetetty. :ahem:

Pitää laittaa:
- suola
- pippuri
- basilika (tappaa sian maun)
- ehkä sipulijauhetta (kuten myös)
- loraus soijakastiketta
- timjamia ripaus
- oreganoa ripaus
- ehkä provencalea
- sitten kermaa tai kermanvastiketta

Muistetaan hauduttaa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Just soitteli myyjä.

aloitti jotenkin näin:
plaaplaa täällä plaaplaa finlandista terve, mahtaako teillä olla hetki aikaa? (Puhui tosi hitaasti)

D: Mitä asia koskee?

mmmmmaaaatkapuhelinliittymä asioilla tässä soittelin...

D: No, mulla ei ole kyllä nyt mitään tarkoitusta alkaa liittymää vaihtaa.

Jaa, noh...asiahan on sitten tällä harvinaisen selvä.

[hiljainen hetki]

D: noni, moi!

[hiljainen hetki]

Moi.

------------

Tosi alakuloisen kuuloinen miesmyyjä, melkein tuli paha mieli. =(

Mulle viimeks kun soitteli matkapuhelinasioista, sillä oli asiana tarjota ilmaiseksi 30% lisää puheaikaa/kk kunhan sitoudun vuodeksi. Noh, tokihan se mulle sopi kun olin kyseisen liittymäsopimuksen hankkinut vissiin kuukautta aiemmin ja olin joka tapauksessa sitoutunut jo vuodeksi.
Liittymään kuului ennestään 1500 minuuttia puhetta ja 100 tekstiviestiä/kk hinnalla 19,90. Nyt siihen kuuluu samalla hinnalla sitten 1950 minuuttia puhetta/kk ja 100 tekstaria ja sopimus on käytännössä yhtä pitkä kuin aiemminkin. :D

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Mulle viimeks kun soitteli matkapuhelinasioista, sillä oli asiana tarjota ilmaiseksi 30% lisää puheaikaa/kk kunhan sitoudun vuodeksi. Noh, tokihan se mulle sopi kun olin kyseisen liittymäsopimuksen hankkinut vissiin kuukautta aiemmin ja olin joka tapauksessa sitoutunut jo vuodeksi.
Liittymään kuului ennestään 1500 minuuttia puhetta ja 100 tekstiviestiä/kk hinnalla 19,90. Nyt siihen kuuluu samalla hinnalla sitten 1950 minuuttia puhetta/kk ja 100 tekstaria ja sopimus on käytännössä yhtä pitkä kuin aiemminkin. :D
Kai pidät huolen, että joka minuutti tulee käytettyä?