Thyella þýðingafræðingur Liittynyt 28.3.2004 Viestit 3500 Sijainti Ciutat Comtal 21.6.2011 #101 Sinäputki sanoi: - "Jalat maitohapolla" - krapula-aamun tunnelmia. Studiossa Thyella. Klikkaa laajentaaksesi... Just meinasin sanoa et oon ihan maitohapoilla, mut nyt ei johdu krassesta :frank: markoj sanoi: Dominicin ihmisruumiin salat: 1. osa - eritteet. Klikkaa laajentaaksesi...
Sinäputki sanoi: - "Jalat maitohapolla" - krapula-aamun tunnelmia. Studiossa Thyella. Klikkaa laajentaaksesi... Just meinasin sanoa et oon ihan maitohapoilla, mut nyt ei johdu krassesta :frank: markoj sanoi: Dominicin ihmisruumiin salat: 1. osa - eritteet. Klikkaa laajentaaksesi...
Örfil Guest 22.6.2011 #102 SamiJ sanoi: Klikkaa laajentaaksesi... Möllin olen tavannut kerran v. -70. Salossa joukkueemme voitti korttelikiekkosarjan (faija oli valmentaja) ja palkintojenjakotilaisuudessa Mölli kysäisi mitskua ojentaessa että "taidat olla porukan nuorin". En saanut sanaa suustani.
SamiJ sanoi: Klikkaa laajentaaksesi... Möllin olen tavannut kerran v. -70. Salossa joukkueemme voitti korttelikiekkosarjan (faija oli valmentaja) ja palkintojenjakotilaisuudessa Mölli kysäisi mitskua ojentaessa että "taidat olla porukan nuorin". En saanut sanaa suustani.