Räikkösen äänestä

de rong

Banned
Oiskoha mahollista et aikoinaan hulivilinä tunnettu Kimi ois hajottanu äänihuulensa murrosiässä? Vai joku muu vastaava...vai muuten vaan persoonallinen ääni?

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
de rong sanoi:
Oiskoha mahollista et aikoinaan hulivilinä tunnettu Kimi ois hajottanu äänihuulensa murrosiässä? Vai joku muu vastaava...vai muuten vaan persoonallinen ääni?
Kaikkihan on mahdollista. Mutta mitäpä siitä.

Joni

Well-known member
Ihan jees ääni sillä on.

Viimeksi muokattu:

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Niin ja muistelkaapas kautta 2001, sillonhan Kimin ääni oli todella ärsyttävä. Pahempaa ininää kun nykyään. Ei siinä tosin mun mielestä mitään vikaa ole se on vaan vähän persoonaalinen ääni.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ärsyttävin ääni Fykkösissä on heh, Massalla. :yuck:

Se on oikea 'Sössö-Nipa'. Formula ykkösten stadilainen ässävikainen sössöttäjä.:ahem:

de rong

Banned
Sama se...radalla Räikkönen osaa hommat niinku pitääkin...

Miss Piggy

Schufosa
:thumbdown

Eiköhän meistä jokaisessa ole puutteemme. Taas multa loppuu huumori, mutta musta ei kenenkään semmoisia ominaisuuksia saa haukkua, joille ei mitään voi. Okei, kyllä ne joskus huvittaa, mutta ehkä nää Räikkösen äänet, Allun kulmakarvat ja Schumin leuat voitas jättää vähä vähemmälle "keskustelulle"...:thumbdown

Lonso_567

guru experience
Sijainti
¿¿¿Salud???
Miss Piggy sanoi:
Eiköhän meistä jokaisessa ole puutteemme. Taas multa loppuu huumori, mutta musta ei kenenkään semmoisia ominaisuuksia saa haukkua, joille ei mitään voi. Okei, kyllä ne joskus huvittaa, mutta ehkä nää Räikkösen äänet, Allun kulmakarvat ja Schumin leuat voitas jättää vähä vähemmälle "keskustelulle"...:thumbdown
Pitäisikö kaikkien olla samasta muotista mr. nobodyjä? Säälittäviä paskantärkeät ihmiset jotka saavat elämänsisältöä naureskelemalla toisten poikkeavuuksia. Pitäisköhän tähän laittaa Hitlerin kuva? :thumbdown

de rong

Banned
en mä haukkunu Räikkösen ääntä! iha sama seku ammattikin on ajaa eikä puhua...enkä tosiaan pidä mistään Hitler-Saksan "konemaisuudesta"...

Bowser

Well-known member
Minulla on muuten jo pitkään ollut sellainen mielikuva, että Kimin ainainen vastahakoisuus kaikkia haastattelutilanteita kohtaan juontuu siitä, että Kimi ehkä jollain tavalla häpeää omaa ääntään, ja sen vuoksi kiusaantuu aina kun mikrofonia työnnetään suun eteen... Tai no mistäs minä sitä tietäisin.

Viimeksi muokattu:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Taitaa se ääni johtua vähän tilanteestakin. Esim. 2006 Japanin lehdistötilaisuudessa ei se niin hirveästi inissyt ja suusta tuli muutakin kuin emmä tiiä.

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
Lisää viskiä vaan ääntä karhentamaan, kyllä se siitä paranee ja muuttuu seksikkääksi! :alppu:

pyrydaman

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
:thumbdown

vaikka olen mies tiedän silti että kulmakarvoja on mahdollista muokata, jopa harventaa. jos minulle olisi suotu vain yksi valtava kulmakarva kuten oviedon apinalle, niin muokkaisin sen näyttämään kahdelta ihmisen kulmakarvalta. koska kyseinen henkilö ei näin tee, voimme yhdessä nauraa hänelle.
lisäksi myös julkisuuden henkilöiden täytyy kestää myös kritiikkiä ja päätöntä arvostelua, eikä vain nauttia massivisesta palkasta ja kaikesta hyvästä jota työ tuo mukanaan. kyllä kaikki tietävät julkisuuden nurjat puolet enne uriensa aloittamista ja jos ei pysty kestämään voi miettiä toisenlaista uraa

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
pyrydaman sanoi:
vaikka olen mies tiedän silti että kulmakarvoja on mahdollista muokata, jopa harventaa. jos minulle olisi suotu vain yksi valtava kulmakarva kuten oviedon apinalle, niin muokkaisin sen näyttämään kahdelta ihmisen kulmakarvalta. koska kyseinen henkilö ei näin tee, voimme yhdessä nauraa hänelle.
Jos minulle olisi suotu vain tuollaisia mielipiteitä, niin pitäisin pääni kiinni. Koska jotkut eivät sitä tee, voimme yhdessä nauraa heille.