Kaikkihan on mahdollista. Mutta mitäpä siitä.de rong sanoi:Oiskoha mahollista et aikoinaan hulivilinä tunnettu Kimi ois hajottanu äänihuulensa murrosiässä? Vai joku muu vastaava...vai muuten vaan persoonallinen ääni?
Pitäisikö kaikkien olla samasta muotista mr. nobodyjä? Säälittäviä paskantärkeät ihmiset jotka saavat elämänsisältöä naureskelemalla toisten poikkeavuuksia. Pitäisköhän tähän laittaa Hitlerin kuva? :thumbdownMiss Piggy sanoi:Eiköhän meistä jokaisessa ole puutteemme. Taas multa loppuu huumori, mutta musta ei kenenkään semmoisia ominaisuuksia saa haukkua, joille ei mitään voi. Okei, kyllä ne joskus huvittaa, mutta ehkä nää Räikkösen äänet, Allun kulmakarvat ja Schumin leuat voitas jättää vähä vähemmälle "keskustelulle"...:thumbdown
WANHAShK sanoi:*KUVA*
Porttilan Laki sanoi:Niin?
Erittäin hauska kuva, vaikka onkin "WANHA".
vaikka olen mies tiedän silti että kulmakarvoja on mahdollista muokata, jopa harventaa. jos minulle olisi suotu vain yksi valtava kulmakarva kuten oviedon apinalle, niin muokkaisin sen näyttämään kahdelta ihmisen kulmakarvalta. koska kyseinen henkilö ei näin tee, voimme yhdessä nauraa hänelle.Miss Piggy sanoi::thumbdown
Eiköhän meistä jokaisessa ole puutteemme. Taas multa loppuu huumori, mutta musta ei kenenkään semmoisia ominaisuuksia saa haukkua, joille ei mitään voi. Okei, kyllä ne joskus huvittaa, mutta ehkä nää Räikkösen äänet, Allun kulmakarvat ja Schumin leuat voitas jättää vähä vähemmälle "keskustelulle"...:thumbdown
Jos minulle olisi suotu vain tuollaisia mielipiteitä, niin pitäisin pääni kiinni. Koska jotkut eivät sitä tee, voimme yhdessä nauraa heille.pyrydaman sanoi:vaikka olen mies tiedän silti että kulmakarvoja on mahdollista muokata, jopa harventaa. jos minulle olisi suotu vain yksi valtava kulmakarva kuten oviedon apinalle, niin muokkaisin sen näyttämään kahdelta ihmisen kulmakarvalta. koska kyseinen henkilö ei näin tee, voimme yhdessä nauraa hänelle.
kouvotsvoni sanoi:Jos minulle olisi suotu vain tuollaisia mielipiteitä, niin pitäisin pääni kiinni. Koska jotkut eivät sitä tee, voimme yhdessä nauraa heille.