Norman Well-known member Liittynyt 4.10.2000 Viestit 6037 Sijainti ( Y ) 19.12.2002 #1 Väitän, että rankalaistiimit ottavat merkkimestaruudessa sijat 1 ja 2. Eurokossun veto otetaan vastaan vikkelimmältä veikkaajalta.
Väitän, että rankalaistiimit ottavat merkkimestaruudessa sijat 1 ja 2. Eurokossun veto otetaan vastaan vikkelimmältä veikkaajalta.
Frank Heimosoturi Liittynyt 26.1.1999 Viestit 6643 Sijainti Äänisen Aallot 19.12.2002 #2 Olen kerkeä mies. Vedän kanssanne tämän vedon, en kato oikein luota ranskalaisiin(kaan). Nimimerkillä juodaan sitten yhdessä.
Olen kerkeä mies. Vedän kanssanne tämän vedon, en kato oikein luota ranskalaisiin(kaan). Nimimerkillä juodaan sitten yhdessä.
Norman Well-known member Liittynyt 4.10.2000 Viestit 6037 Sijainti ( Y ) 20.12.2002 #3 Frank: Nimimerkillä juodaan sitten yhdessä. Klikkaa laajentaaksesi... No kyllähän mä aina huikat tarjoon. Mikä on sun veikkaus kakkoseksi, kun Pösö kuitenkin vie potin? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Frank: Nimimerkillä juodaan sitten yhdessä. Klikkaa laajentaaksesi... No kyllähän mä aina huikat tarjoon. Mikä on sun veikkaus kakkoseksi, kun Pösö kuitenkin vie potin? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Frank Heimosoturi Liittynyt 26.1.1999 Viestit 6643 Sijainti Äänisen Aallot 20.12.2002 #4 Noh, Subaru varmaankin, tai Ford, riipuu aivan siitä kuinka nopeita laitteita itse kukin saa rakenneltua.
Noh, Subaru varmaankin, tai Ford, riipuu aivan siitä kuinka nopeita laitteita itse kukin saa rakenneltua.