Rannekello

Käytätkö rannekelloa?

• Äänestäjiä yhteensä
    36
  • Äänestys suljettu. .

FO110K

Banned
Hieno Panerai :ahem:
Jokin noissa pannuissa viehättää, erityisesti 317K olisi omaan makuun mutta lompsahan ei siitä tykkäisi ollenkaan :D
Noh unelmia unelmia.....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Omista kelloista tuli tämä mieleen:
Näytä liitetiedosto 20040
Eikös jossakin ollut vitsi, jossa reppuselkäiseltä venäläiseltä kyseltiin asioita, mm. säähän yms. liittyviä, ja se tiesi kaiken katsomalla kellosta. Kaverit sitten kyseli mikä se kello on, niin äijä kertoi että venäläinen rannetietokone. Kovasti halusivat sitten ostaa pois sitä hältä, ja kysyivät onko siinä jotain huonoja puolia, niin äijä totesi, että vituttaa kantaa näitä kellonakkuja reppussa.:rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hiinä ja hiinä, että mahtuuko kello-otsikon alle, mutta harkitten vakavissani sykemittarin ostoa, tosin en ole ihan varma, että tarttenko semmosta oikeesti vaiko meniskö vain elvistelytarkoitukseen.

Polarin vyö (H7) tulikin jo hankittua (jälkeenpäin ajatellen ehkä vähän turha ostos, koska noiden kellojen mukana kai tulee yleensä vyö mukana), jotta saa salilla vähän paremman kuvan siitä, missä pulssin kanssa mennään.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Männä viikolla huusi pitkälti yli kahtasataa ja meinasin jo peljästyä, kunnes sitten huomasin, että eihän mulla ollu edes sykevyötä päällä saatikka että kädet olis ollu antureilla. Oli hikisen paidan ja bluetooth-härpäkkeen yhteisvaikutusta. Nolotti sen verran, että oli pakko heittää pyyhe sen näytön päälle niin ettei kukaan vaan näe :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hiinä ja hiinä, että mahtuuko kello-otsikon alle, mutta harkitten vakavissani sykemittarin ostoa, tosin en ole ihan varma, että tarttenko semmosta oikeesti vaiko meniskö vain elvistelytarkoitukseen.

Polarin vyö (H7) tulikin jo hankittua (jälkeenpäin ajatellen ehkä vähän turha ostos, koska noiden kellojen mukana kai tulee yleensä vyö mukana), jotta saa salilla vähän paremman kuvan siitä, missä pulssin kanssa mennään.
Jos sulla on joka ajatus, miten aiot treenata niin kannattaa hankkia. Jos vaan vedät fiiliksen mukaan, niin ei tarvii.

Mulla oli äsken yhdessä ylämäessä 'ihan hyvät' hapot ja katsoin sykemittaria: 134.:rolleyes: Eli olin henkisesti jo tiukilla, vaikka kropan puolesta en.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Käytän. En millään osaa olla ilman. Olen kyllä useasti kokeillut olla ilman ja päättänytkin olla ilman. Ei se vaan mee niin.

Sijainti
Oslo
Kellotaulun teksteistä tulee väistämättä mieleen eräs John Ronald Reuen.
Sanat samanhenkisiä kuin nimet/paikat Tolkienin kirjoissa? En ymmärrä.

Komea 44mm jytky. Tuohon vielä kunnon ranneke kiinni niin aletaan hipoa täydellisyyttä.
Minimalistinen muotoilu tosiaan mahdollistaa erihenkisten rannekkeiden käytön (ja onkin suosittua "Paneristien" keskuudessa).