Joel Hallikainen
Muusikko
Helmutti myös kertoo ettei Horny Hornerin spedeily ainakaan ole auttanut tärkeiden työntekijöiden joukkopakoon.
Viimeksi muokattu:
Vaihtelee radan mukaan.Alkuvuodesta naurettiin Mersulle, kun eivät saaneet kyttyröitä toimimaan ja Red Bull heti niillä kärkivauhdissa.
Eipä taida enää kyttyröitä olla Pullissakaan.
Tässä kohtaa valveutunut forumisti puhuisi keskikauden taantumastaAlkuvuodesta naurettiin Mersulle, kun eivät saaneet kyttyröitä toimimaan ja Red Bull heti niillä kärkivauhdissa.
Eipä taida enää kyttyröitä olla Pullissakaan.
Aaa, minä katselin YouTubesta että olisi hyljätty kokonaan. Katsotaan.Vaihtelee radan mukaan.
Kyllähän Neweyn menetys on tiimille kuin tiimille iso menetys.
Olipas hyvä ja mielenkiintoinen haastattelu, varsinkin se, mitä kertoi Verstappenin sulamisesta kaudella 2021. Itse olen aina ollut vähän kahden vaiheilla siitä, johtuiko Verstappenin näennäinen tasonlasku kauden lopussa kuitenkin enemmän hänestä itsestään vai Hamiltonin hyvyydestä. Mutta nyt olen vähän Neweyn tavoin kallistunut sille kannalle, että Verstappen vain yksinkertaisesti murtui Hamiltonin käsittelyssä, kuten murtuivat Vettel, Rosberg ymNewey kertoo Maxin sipulin sulaamisesta 2021 ja toisaalta miten Sky TV demonisoi Maxia, kuten teki Vettelinkin kanssa. Kyllä sen huomaa F1TV:kin katsoessa että Hamilton on heidän kultapoika.
En minäkään Maxista liiemmin tykkää, mutta rehellisyyden nimissä ei näitä täydellisiä hutikisoja nyt ihan hirveästi ole osunut. "Keskisakissakin" on tiimikaveria viety kuitenkin sata-nolla tätä viikonloppua lukuunottamatta.Eikä näytä sen kummoisemmalta kuskilta noin muutenkaan, kun joutui keskisakkiin
Verstappen oli viides ja Pérez kolaroi itsensä ulos kuin pelle. Ei nyt ehkä ihan sata–nolla mutta kuitenkin 10–0.En minäkään Maxista liiemmin tykkää, mutta rehellisyyden nimissä ei näitä täydellisiä hutikisoja nyt ihan hirveästi ole osunut. "Keskisakissakin" on tiimikaveria viety kuitenkin sata-nolla tätä viikonloppua lukuunottamatta.
Ei niin kun tallikaveri vielä ajoi podiumille, mutta Mersulla keskisakissa on pääasiassa vedelty jo monta vuotta. Sarjakärki-Maxilla taas nämä huonot kisat eivät onneksi ole sääntö vaan poikkeus eikä Perez tälläkään kertaa pystynyt lyömään Maxia vaikka vähän ounastelin että Perezin neitsyys tällä kaudella lähtee hänen lempiradalla.Eikä näytä sen kummoisemmalta kuskilta noin muutenkaan, kun joutui keskisakkiin
Ihan turhaa. Checo ajoi hyvän kisan ja Max ei. Johtui mistä hyvänsä ja oli lopputulos mikä hyvänsä.Ei niin kun tallikaveri vielä ajoi podiumille, mutta Mersulla keskisakissa on pääasiassa vedelty jo monta vuotta. Sarjakärki-Maxilla taas nämä huonot kisat eivät onneksi ole sääntö kuin poikkeus eikä Perez tälläkään kertaa pystynyt lyömään Maxia vaikka vähän ounastelin että Perezin neitsyys tällä kaudella lähtee hänen lempiradalla.
Voin vahvistaa Neweyn sanoman että loppukausi oli tiukkaa kun Mersulla oli kalustoylivoima kaikenmaailman monsterimyllyillä. Maxille tuli Silverstonesta jokinnäköisiä vammoja näkökenttään loppukaudeksi, mutta puolusti Hamiltonin monsteri-Mersua vastaan kuin talvisodassa joka huipentui Abu Dhabiin, jossa Hamilton jätti norrismaisesti oven auki Verstappenille mestaruuteen.Olipas hyvä ja mielenkiintoinen haastattelu, varsinkin se, mitä kertoi Verstappenin sulamisesta kaudella 2021. Itse olen aina ollut vähän kahden vaiheilla siitä, johtuiko Verstappenin näennäinen tasonlasku kauden lopussa kuitenkin enemmän hänestä itsestään vai Hamiltonin hyvyydestä. Mutta nyt olen vähän Neweyn tavoin kallistunut sille kannalle, että Verstappen vain yksinkertaisesti murtui Hamiltonin käsittelyssä, kuten murtuivat Vettel, Rosberg ym
Nyt oli erittäin hyvä viesti. Erittäin tanakkaa tekstiä, juuri noin se oli. Monsterimyllyä vastaan oli melko vaikeaa taistella, kun Honda ei keskittynyt tekemään samanlaista myllyä. Jos Honda olisi ottanut saman filosofian, että otetaan ihan kaikki mehut myllystä ja joka kisaan 5 lähtöruudun rangaistus, niin loppukausi olisi ollut sangen erilainen.Voin vahvistaa Neweyn sanoman että loppukausi oli tiukkaa kun Mersulla oli kalustoylivoima kaikenmaailman monsterimyllyillä. Maxille tuli Silverstonesta jokinnäköisiä vammoja näkökenttään loppukaudeksi, mutta puolusti Hamiltonin monsteri-Mersua vastaan kuin talvisodassa joka huipentui Abu Dhabiin, jossa Hamilton jätti norrismaisesti oven auki Verstappenille mestaruuteen.