Rekisterinumerotojck, osa2, bongaus.

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11216
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Pari päivää työautoilua ja viimeisin kauppareissulla Jumbossa:

-220 musta Audi A4 Avant
-221 musta Honda CR-V

-882 sininen Skoda Octavia

-222 punainen Skoda Octavia 4x4 farmari - onkos ne nelivetoiset aina tuollaisia hieman alustaltaan korotettuja??
 

Örfil

Guest
Olen joskus leikitellyt ajatuksella että ostaisi sellaisen ison Suomen kartan seinälle ja laittaisi Mossen bongauspaikkakunnat värillisillä nuppineuloilla siihen reaaliajassa.

Voisi ennakoida hyvissä ajoin, jos nuppineularivistö alkaa lähestyä omaa paikkakuntaa niin postaisi Matkakuume -toikkiin "Otin tässä just pikalähdön Malagaan viikoksi", niin välttyisi homokaffeilta.

Ja olisihan se muutenkin hauskaa ajanvietettä :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olen joskus leikitellyt ajatuksella että ostaisi sellaisen ison Suomen kartan seinälle ja laittaisi Mossen bongauspaikkakunnat värillisillä nuppineuloilla siihen reaaliajassa.

Voisi ennakoida hyvissä ajoin, jos nuppineularivistö alkaa lähestyä omaa paikkakuntaa niin postaisi Matkakuume -toikkiin "Otin tässä just pikalähdön Malagaan viikoksi", niin välttyisi homokaffeilta.

Ja olisihan se muutenkin hauskaa ajanvietettä :eek:
Välillä tulee sellaisia flash Backeja kun muistan jonkun paikan mistä ajaa ohi että tässä oli se jokin auto jonka rekkari osui aikanaan.

Ja esim. -430 on usein uimahallilla. Siinä lukee takana OLEN YLI 70 VUOTTA VANHA.
 
Ylös