Bobakki
@f1hog
Toisessa otsikossa virinneen keskustelun myötä tälle aiheelle on varmaan syytä perustaa oma otsikko. Tilannehan on se, että Michelinin poistuessa tämän kauden lopussa joutuvat nykyisistä kärkitalleista McLaren, Renault ja Honda totuttelemaan ensi kaudella Bridgestonen tarjoamiin nakkeihin ja antavat täten tasoitusta Toyotalle, Williamsille ja Ferrarille. On vielä epäselvää, tarjoaako japanilaisvalmistaja kaudelle 2007 uudentyyppisiä renkaita, vai jatketaanko mahdollisesti nykyisillä. Goodyearin lähtiessä sarjasta 1998 lopussa Bridgestone päätyi tekemään hieman kovempia renkaita, minkä seurauksena kierrosajat hidastuivat aavistuksen edelliskaudesta, ero ei kuitenkaan ollut suuri.
Turha tuota rengasetuakaan on ylikorostaa. Ferrari oli pakotettu vaihtamaan Goodyeareista Bridgestoneihin '99 ja taisteli heti mestaruudesta, vaikka ykköskuski loukkaantui. On kaiken lisäksi ihan todennäköistä, että seokset muuttuvat jälleen kovemmiksi kuten '99 tapahtui, jolloin kaikki ovat hieman uuden tilanteen edessä. Sikäli olen kyllä samaa mieltä kanssasi, että en minäkään näe kovin montaa asiaa, jotka puhuisivat sen puolesta, että Ferrarin iskukyky olisi ensi vuonna huono.patriot sanoi:Kova poika olet ennustamaan. Ei kannata. Kuka meistä on ollut oikeassa koskaan? Eikös McLarenin pitänyt olla nyt ihan paska? Oho se onkin melkein kärjessä, vaikka Rellu nyt paras onkin. Mä kyllä luotan Ferrarin nousuun. Tombazinin paluu, Bridgestone etu jne...
Viimeksi muokattu: