Jaahans, Todt ja Brawn ovat jo vissiin huomanneet käydä onnittelemassa Rubensia voitosta Aika meni Kerpenin Traktorin kanssa paijaamiseen ja voivotteluun. Kisan alkukin meni varikkosuoralla, mitäs siellä muurilla tekee, kun Rehtori lähtee varikolta. Nojoo, Rubens on palkinnot saanut joten on vuoro Kiinan Ruupeneitten!!!
1) Bridgestone. Nyt nopeasti hommaamaan uutta painemittaria, tai pumppumies. Siellä Kerpenin MacGyver pyörii kuin poranterä radalla kun renkaissa ilmat on keturallaan. Kaiken huippu oli, kun lopulta toisessa takarenkaassa oli niiiin iso venttiilinreikä että ilma ei enää pysynyt sisällä. Vai oliko se täynnä ilmaa? Toisaalta oikea MacGyver osaisi ajaa autolla jossa VAIN renkaan alaosa on litteä.
2) McLaren. Kyllä Bruce-sedän maalliset jäännökset pyörii taas haudassa, kun seuraa pilvenreunalta miten tallissa laaditaan taktiikoita. Jos vaan pystyis, niin vaatisi tallia vaihtamaan nimeä, ettei nyt koko suku joudu häpeään. Nimikin on jo valmiina mietittynä: Team West-EmptyHeads-FireFlame
3) David Coulthard. Tuo moninkertainen maailmanmestari ja myös ensi kauden kuningas. Jonkinlainen pakkomielle joka kisassa ajaa jonkun päälle. FIA vois hyvin pistää sen nyt jäähylle loppukaudeksi, ja päästää Würtsi kehiin. Ultrakevyellä autolla aika-ajossa komeasti kympin joukkoon. Rattimies jos mikä. Ja jopa McLarenin Ankannokka-keula tunnetaan Parkakoneessa (Paragon) nimellä DC's cheek.
4) Juan-Pablo Montoya. No niin, maailman paras ohittaja on kehittynyt edelleen ja on nykyään maailman paras ohitettava. Oli niin näkymätöntä ajoa että Ruupeni-toimituksessa jo epäiltiin että kabiiniin on istutettu tallin tankkaava BP-mies. Ei nimittäin tankkauksetkaan epäonnistuneet, joten johonkin se äijä on hävinnyt. Ettei vaan Mäkkärille liruttelemaan 20 kierroksen bensoja 9,3 sekuntia?
5) Renault. Trullille kenkää ja tilalle mies joka ei anna autolle kenkää. Tai sitten on Flaviolla napit täysin sekaisin. Ei kuitenkaan mitään jakoa ajaa palkintopallisijoituksista jos kisavauhti on tuollainen. Koko viikonlopun Rellu oli yllättävän hidas. Vai tekikö uusi rata tepposet ja autoa kuljettavat tietokoneohjelmat eivät olleet aivan tikissään. Jos yritetään vielä pudota 4 parhaan tallin joukosta loppupisteistä, niin täytyy sanoa, yritys on ainakin hemmetin hyvä.
6) Felipe Massa. Loistava aika-ajo kevyellä autolla, mutta siitä huolimatta kisassa todella eksyksissä. Buttonkin tuli huomattavasti painavammalla autolla kisassa ohi, jäätyään startissa jalkoihin. Sitten tuli Siankallo, Ralffi, DC, ... Sai sentään pistesijan, mutta kuitenkin.
7) Erkki Mustakari. Mitä se väki mouruaa Kyllöstä takaisin. Eki kyllä hoitaa nuo virheet ja asiantuntemattomuudet ihan yksinäänkin. Tekee samanlaisia Kyllös-mokia kuin esikuvansa. Ei enää erota kuskeja toisistaan (Rubens-Sumi, DC-Kimi), ja höpöttää aivan järjettömiä kommenttejaan esim. renkaista. Nytkin jaksoi vouhkaa Michelinin rengasedusta kun kaikki sessiot näytti toista. Ja miten Michelin toimii uutena paremmin kuin BS. Miksi sitten Tsiankarlo (kuten Eki nimen lausuu) antaa sellasia lausuntoja aika-ajojen jälkeen että Bridgestone toimii nykyään hyvin heti alusta alkaen. Vai eikö Ekin informaatio ole kerennyt Tsiankarlolle asti. Katsoo vissiin Eki kisoja seipäänsä läpi.
8) Shanghain rata. Hirvee vouhkaaminen ja kehuminen radasta, joka ihan yhtä huono kuin Indianapolis. Ei mitään tsaansia yrittääkään ohitusta ellei toinen ryssi huolella edessä. Tai jossei alla ole Ferraria. Ainoa hyvä asia koko Kiinan GPssä on, että kisa tulee hyvään aikaan aamusta. Että jää sitten aikaa ulkoiluun ja muuhun järkevään touhuun, kunhan saa nämä Ruupenit raavittua kasaan:mad_old:
9) Ferrarin 1B auto. On se kauheaa katsottavaa kun Sumi joutuu ajamaan Rubensin autolla. Siinä murenee gloria ja itsetunto Kerpenin Keisariltakin kun auto ei toimikkaan itsekseen. Tämän kokemuksen jälkeen voimme viimein odotella eläkepäätöstä. Ja vaikka Hamsteri-Todt ja Eva-Brawn antaa kaikkensa Sutlerin menestyksen eteen, kruisailee samaan aikaan, vihdoin rauhaan jätetty, Rubens helppoon voittoon. DelMonte sen Molo olikin ainoa, joka jaksoi riemuita Rubensin voitosta. Ja sekin kai vain siksi, että Ferrarin voitolla voi mennä muutama Punto Kiinassakin kaupaksi.
10) Toyota. Panis ei irronnut viivalta ja Zonta keskeytti kisan. Onko Toyota seuraava joka tekee Fordit, eli heittää pyyhkeen kehään. Toisaalta, jos talleja on kohta jäljellä enää 5-7, eikä kolmoskuskit saa pisteitä, niin siinähän on kohta hyvät mahdollisuudet kärkikymmenikköön, ja jos vaikka vielä pisteidenjakoa vielä muutetaan niin että kaikki kisapaikalle vaivautuneet saavat jo pisteen, niin jaappanilaiset huomaa että kehitystä on tapahtunut, kun plakkarissa on kauden jälkeen ainakin 19 pojoa. On ne vaan niin viksuja noi jaappanilaiset:thumbup:
1) Bridgestone. Nyt nopeasti hommaamaan uutta painemittaria, tai pumppumies. Siellä Kerpenin MacGyver pyörii kuin poranterä radalla kun renkaissa ilmat on keturallaan. Kaiken huippu oli, kun lopulta toisessa takarenkaassa oli niiiin iso venttiilinreikä että ilma ei enää pysynyt sisällä. Vai oliko se täynnä ilmaa? Toisaalta oikea MacGyver osaisi ajaa autolla jossa VAIN renkaan alaosa on litteä.
2) McLaren. Kyllä Bruce-sedän maalliset jäännökset pyörii taas haudassa, kun seuraa pilvenreunalta miten tallissa laaditaan taktiikoita. Jos vaan pystyis, niin vaatisi tallia vaihtamaan nimeä, ettei nyt koko suku joudu häpeään. Nimikin on jo valmiina mietittynä: Team West-EmptyHeads-FireFlame
3) David Coulthard. Tuo moninkertainen maailmanmestari ja myös ensi kauden kuningas. Jonkinlainen pakkomielle joka kisassa ajaa jonkun päälle. FIA vois hyvin pistää sen nyt jäähylle loppukaudeksi, ja päästää Würtsi kehiin. Ultrakevyellä autolla aika-ajossa komeasti kympin joukkoon. Rattimies jos mikä. Ja jopa McLarenin Ankannokka-keula tunnetaan Parkakoneessa (Paragon) nimellä DC's cheek.
4) Juan-Pablo Montoya. No niin, maailman paras ohittaja on kehittynyt edelleen ja on nykyään maailman paras ohitettava. Oli niin näkymätöntä ajoa että Ruupeni-toimituksessa jo epäiltiin että kabiiniin on istutettu tallin tankkaava BP-mies. Ei nimittäin tankkauksetkaan epäonnistuneet, joten johonkin se äijä on hävinnyt. Ettei vaan Mäkkärille liruttelemaan 20 kierroksen bensoja 9,3 sekuntia?
5) Renault. Trullille kenkää ja tilalle mies joka ei anna autolle kenkää. Tai sitten on Flaviolla napit täysin sekaisin. Ei kuitenkaan mitään jakoa ajaa palkintopallisijoituksista jos kisavauhti on tuollainen. Koko viikonlopun Rellu oli yllättävän hidas. Vai tekikö uusi rata tepposet ja autoa kuljettavat tietokoneohjelmat eivät olleet aivan tikissään. Jos yritetään vielä pudota 4 parhaan tallin joukosta loppupisteistä, niin täytyy sanoa, yritys on ainakin hemmetin hyvä.
6) Felipe Massa. Loistava aika-ajo kevyellä autolla, mutta siitä huolimatta kisassa todella eksyksissä. Buttonkin tuli huomattavasti painavammalla autolla kisassa ohi, jäätyään startissa jalkoihin. Sitten tuli Siankallo, Ralffi, DC, ... Sai sentään pistesijan, mutta kuitenkin.
7) Erkki Mustakari. Mitä se väki mouruaa Kyllöstä takaisin. Eki kyllä hoitaa nuo virheet ja asiantuntemattomuudet ihan yksinäänkin. Tekee samanlaisia Kyllös-mokia kuin esikuvansa. Ei enää erota kuskeja toisistaan (Rubens-Sumi, DC-Kimi), ja höpöttää aivan järjettömiä kommenttejaan esim. renkaista. Nytkin jaksoi vouhkaa Michelinin rengasedusta kun kaikki sessiot näytti toista. Ja miten Michelin toimii uutena paremmin kuin BS. Miksi sitten Tsiankarlo (kuten Eki nimen lausuu) antaa sellasia lausuntoja aika-ajojen jälkeen että Bridgestone toimii nykyään hyvin heti alusta alkaen. Vai eikö Ekin informaatio ole kerennyt Tsiankarlolle asti. Katsoo vissiin Eki kisoja seipäänsä läpi.
8) Shanghain rata. Hirvee vouhkaaminen ja kehuminen radasta, joka ihan yhtä huono kuin Indianapolis. Ei mitään tsaansia yrittääkään ohitusta ellei toinen ryssi huolella edessä. Tai jossei alla ole Ferraria. Ainoa hyvä asia koko Kiinan GPssä on, että kisa tulee hyvään aikaan aamusta. Että jää sitten aikaa ulkoiluun ja muuhun järkevään touhuun, kunhan saa nämä Ruupenit raavittua kasaan:mad_old:
9) Ferrarin 1B auto. On se kauheaa katsottavaa kun Sumi joutuu ajamaan Rubensin autolla. Siinä murenee gloria ja itsetunto Kerpenin Keisariltakin kun auto ei toimikkaan itsekseen. Tämän kokemuksen jälkeen voimme viimein odotella eläkepäätöstä. Ja vaikka Hamsteri-Todt ja Eva-Brawn antaa kaikkensa Sutlerin menestyksen eteen, kruisailee samaan aikaan, vihdoin rauhaan jätetty, Rubens helppoon voittoon. DelMonte sen Molo olikin ainoa, joka jaksoi riemuita Rubensin voitosta. Ja sekin kai vain siksi, että Ferrarin voitolla voi mennä muutama Punto Kiinassakin kaupaksi.
10) Toyota. Panis ei irronnut viivalta ja Zonta keskeytti kisan. Onko Toyota seuraava joka tekee Fordit, eli heittää pyyhkeen kehään. Toisaalta, jos talleja on kohta jäljellä enää 5-7, eikä kolmoskuskit saa pisteitä, niin siinähän on kohta hyvät mahdollisuudet kärkikymmenikköön, ja jos vaikka vielä pisteidenjakoa vielä muutetaan niin että kaikki kisapaikalle vaivautuneet saavat jo pisteen, niin jaappanilaiset huomaa että kehitystä on tapahtunut, kun plakkarissa on kauden jälkeen ainakin 19 pojoa. On ne vaan niin viksuja noi jaappanilaiset:thumbup:
Viimeksi muokattu: