Tarkkasilmäinen Ruupeni-toimitus on taas vahtinut viikonlopun tapahtumia kuin Svennis Eriksson pelikellon loppuminuutteja Portugalissa. Edelleen täytyy todeta että laserleikatut silmäni toimii paremmin kuin kuusi silmää MTV3n tiimissä. Tässähän voisi jatkaa jauhamista kuin saksalaiset alaspäinpelaamista, mutta toimitus pistää stikkarin kärkimiehelle ja verkot tötterölle.
1) Williams. F1 urheilun Jones/Montgomery. Kun ei vauhti riitä, niin eiku Balcolta (Ferrari) mallia miten auton saa kulkemaan. Vähän kun käytetään laittomia tai urheiluhengen vastaisia osia, niin vauhtiahan löytyy ihan podiumille asti.
2) Toyota. Kopsaa autot ja metodit Ferrarilta. Tosin FIA(T) hylkää vain ei-Ferrari tiimit. Ralfilla tulee olemaan helppoa siirtyä Toyotalle, samanlaisia vilpillisesti toimivia talleja kummatkin. Kaikki varmaan muistaa historiasta kun Toyota käytti ralliautoissaan laittomia turboja. Sama johtaja-sama käytäntö.
3) Takuma Sato. Casinon suoralla mentiin 330, lähtösuoralla täydet 360. Lähti kisaan varikolta mutta hätähousuna ehti jopa ensimmäisen mutkan kolariin. Siis varikolta lähdettyä:eek!: Sai vielä rikottua moottorin kun oikein yritti.
4) McLaren. Talli on vienyt Paragonin käyttöön vihkimisen jälkeen F1-urheilun aivan uusiin ulottuvuuksiin. Talli käyttää kisassa 3 RATIN taktiikkaa. FIA tulee puuttumaan kyseiseen pelleilyyn, ja uusissa säännöissä mainitaan että auton ratin tulee kestää koko viikonlopun ajan, muuten tulevaa lähtöpaikkaa pudotetaan 10 pykälää. Ai niin, se tukkonen nuhapumppu (Mesen motti toim.huom) kesti koko kisan.
5) Ralf Schumacher. Autolla ajaminen on jänskää puuhaa kun mennää yli 300 km/h. Suosittelisin kuitenkin että jos on taipumusta paskoa housuun, käyttäisi vaikka ruskeita ajohaalareita. Nyt oli kisan jälkeen 2 ruskeata läiskää persuksissa, kun oli 'hätäpaskat' tullut housuun.
6) Nick Heidfeld. Pa-Nick 'Olen nopeampi kuin Kimi' oli kisassa hitaampi kuin keltanokka Timo Glock. Sen lisäksi että häviää kaverille joka ajaa ensimmäistä GPtä, päätti hän tuoda harrastuksensa radalle. Eli kaatamaan miehiä. Nyt sai tuta Jordanin tankkaaja Hinttuli-Nickin 'viehätysvoiman'.
7) Renault. Turun Sanomat kertoi sunnuntainnumerossaan laajalti Rellun starttien salaisuuksista ja kuinka vahvoiksi vetoakselit on ollut pakko rakentaa. Ei ne akselit sentään kaikkea kestä. Nyt meni molemmista autoista veturit Pärnäsen korjaamolle-molle.
8) Jaguar. Tiukkaa kisaa....keskenään. Sopii hyvin englantilaiseen talliin kaverit jotka taklailee toisiaan.
9) Felipe Massa. Harjoituksissa muuriin. Aika-ajossa kumi puhki lämmitelykierroksella ja kisassa sitten huolella rengasvalleihin. Onneksi ei sentään sattunut. Nyt olis syytä vähän himmata, ja keskittyä ajamiseen.
10) Rubens Barrichello. Nauratti tv-katsojia 'ohitusyrityksillään'. :thumbup: Kaveri on 30 metriä perässä ja vaihtaa hetkeksi 'kaistaa'. Ruupenitoimitus totesi siinä vaiheessa että kisan jälkeen taatusti kertoo jarruongelmista, ja että siitä syystä lopetti ns. painostamisen. Näyttää Ferrarilla olevan sama kirja käytössä kuin Eddie Irvinen aikana. Muistaakseni sen kirjan nimi on '1B kuskin kootut jarruvikaselitykset':nope:
1) Williams. F1 urheilun Jones/Montgomery. Kun ei vauhti riitä, niin eiku Balcolta (Ferrari) mallia miten auton saa kulkemaan. Vähän kun käytetään laittomia tai urheiluhengen vastaisia osia, niin vauhtiahan löytyy ihan podiumille asti.
2) Toyota. Kopsaa autot ja metodit Ferrarilta. Tosin FIA(T) hylkää vain ei-Ferrari tiimit. Ralfilla tulee olemaan helppoa siirtyä Toyotalle, samanlaisia vilpillisesti toimivia talleja kummatkin. Kaikki varmaan muistaa historiasta kun Toyota käytti ralliautoissaan laittomia turboja. Sama johtaja-sama käytäntö.
3) Takuma Sato. Casinon suoralla mentiin 330, lähtösuoralla täydet 360. Lähti kisaan varikolta mutta hätähousuna ehti jopa ensimmäisen mutkan kolariin. Siis varikolta lähdettyä:eek!: Sai vielä rikottua moottorin kun oikein yritti.
4) McLaren. Talli on vienyt Paragonin käyttöön vihkimisen jälkeen F1-urheilun aivan uusiin ulottuvuuksiin. Talli käyttää kisassa 3 RATIN taktiikkaa. FIA tulee puuttumaan kyseiseen pelleilyyn, ja uusissa säännöissä mainitaan että auton ratin tulee kestää koko viikonlopun ajan, muuten tulevaa lähtöpaikkaa pudotetaan 10 pykälää. Ai niin, se tukkonen nuhapumppu (Mesen motti toim.huom) kesti koko kisan.
5) Ralf Schumacher. Autolla ajaminen on jänskää puuhaa kun mennää yli 300 km/h. Suosittelisin kuitenkin että jos on taipumusta paskoa housuun, käyttäisi vaikka ruskeita ajohaalareita. Nyt oli kisan jälkeen 2 ruskeata läiskää persuksissa, kun oli 'hätäpaskat' tullut housuun.
6) Nick Heidfeld. Pa-Nick 'Olen nopeampi kuin Kimi' oli kisassa hitaampi kuin keltanokka Timo Glock. Sen lisäksi että häviää kaverille joka ajaa ensimmäistä GPtä, päätti hän tuoda harrastuksensa radalle. Eli kaatamaan miehiä. Nyt sai tuta Jordanin tankkaaja Hinttuli-Nickin 'viehätysvoiman'.
7) Renault. Turun Sanomat kertoi sunnuntainnumerossaan laajalti Rellun starttien salaisuuksista ja kuinka vahvoiksi vetoakselit on ollut pakko rakentaa. Ei ne akselit sentään kaikkea kestä. Nyt meni molemmista autoista veturit Pärnäsen korjaamolle-molle.
8) Jaguar. Tiukkaa kisaa....keskenään. Sopii hyvin englantilaiseen talliin kaverit jotka taklailee toisiaan.
9) Felipe Massa. Harjoituksissa muuriin. Aika-ajossa kumi puhki lämmitelykierroksella ja kisassa sitten huolella rengasvalleihin. Onneksi ei sentään sattunut. Nyt olis syytä vähän himmata, ja keskittyä ajamiseen.
10) Rubens Barrichello. Nauratti tv-katsojia 'ohitusyrityksillään'. :thumbup: Kaveri on 30 metriä perässä ja vaihtaa hetkeksi 'kaistaa'. Ruupenitoimitus totesi siinä vaiheessa että kisan jälkeen taatusti kertoo jarruongelmista, ja että siitä syystä lopetti ns. painostamisen. Näyttää Ferrarilla olevan sama kirja käytössä kuin Eddie Irvinen aikana. Muistaakseni sen kirjan nimi on '1B kuskin kootut jarruvikaselitykset':nope: