Voi ristus! Tätä mä juuri pelkäsin, vain kaksi keskeytystä ja aika-ajotkin menivät ilman pyörähdyksiä. Tästä kun vääntää Ruupenit, niin ummetuksessa vessassa istuminen alkaa tuntua helpolta pullalta.
Eikun pytylle ja vääntämään torttua tästäkin kisasta:ahem:
1. TV-ohjaaja. Kyseinen kaveri voisi nyt kun on Renaultilla kannuksensa hankkinut, siirtyä tekemään taide-elokuvia. Tai mennä vaikka videoimaan Teemu Mäen kissantappovideoita. Nyt jäi varikkostoppeja, pyörähdyksiä ja muita 'montojjoita' näyttämättä.
2. McLaren. Nyt kun auto kestää, ja kohtuullisesti kulkeekin, niin varikolla ollaan vielä 19A vauhdissa. Pari sekkaa pataan ekalla stopilla Kimille, ja jäi Massan taakse. Samalla Rubens nousi 5. sijalle.
3. Jarno Trulli. Viimeinen kierros ja viimeinen mutka, ja päästää ohi. Olisi voinut peittää siinä sisäkurvin koska maalipaikka on heti shikaanin jälkeen eikä olisi tarvinut enää saada hyvää lähtövauhtia pitkälle suoralle. Olisi riittänyt että olisi klaarannut vain shikaanin. Luoja. Mikä aasi.
4. Juan Pablo Montoya. Montonen ajeli kuin juhannusviikonloppuna tehdyssä, ja ennen kisaa näytetyssä rataesittelyssä. Pyörähteli ja missasi jarrutuksia. Niin siinä käy kun ajaa kovempaa kuin osaa, Räikkösen imussa. Täydellinen kaveri korvaamaan Lankkuleuka Mäkkärillä. Perjantaina pääsi sentään rengasvalliin asti.
5. Williams. Taas napsahti kokonainen piste plakkariin. Siitä ovela talli että tuo kisoihin uutta, radalla testaamatonta aerodynamiikkaa. Onpahan kuskeilla edes jotain mielenkiintoa kisoissa, kun tulee kivoja ylläreitä välillä. Ei paljoa auta, että auton takaosassa vinkuu Bemarin mylly kuin Antti Tuisku, kun runko on luokkaa Fiat Ritmo.
6. Takuma Sato. Iloisesti savutteli taas Honta. Miten tämä kaveri osaakin hajoittaa sen moottorin? Olisi syytä tulla Ruupenin toimituksen ajokouluun. Säädetään penkki sopivaksi, laitetaan kädet 10 vaille 2 asentoon. Oikealla kaasupolin ja sitten vasemmalle seuraava on jarru ja sitt... hei miksi tässä Barrissa on vain 2 poljinta? Mikä on unohtunut? Jarru? Ei moottorijarrutuksella kone kauaa kestä:nope:
7. Kimi Räikkönen. Yks moka viikonloppuna ja palli jäi aika samperin kauas. Ja kun vielä tallista puuttuu Ross Brawn, joka selostajatiimin mukaan tilaa Sumin ajamaan muutaman kierroksen kovaa, niin eihän siinä voi pärjätä. Nyt on saatava Ross Brawn Mäkkärille tilaamaan Kimiltä kovia kierrosaikoja, ja HETI!
8. Ciangarlo Fisichella. Kyllä FIA hoitaa autojen törmäystestit! Ei sitä tarvii rusauttaa kanttareihin rusinaksi. Nyt joutu sitten ajamaan vara-autolla, josta puuttui osa aerodynaamisista uudistuksista. Olisikohan kannattanut laittaa siihenkin autoon kaikki herkut? Kun jompi kumpi kuskeista aika taatusti sitä kuitenkin tarvitsee viikonlopun aikana.
9. Ferrari. Toisessa autossa oli taas vikaa. Arvatkaa kumman autossa? Sitäpaitsi pilasivat kisan muuttamalla taktiikkaa KESKEN kisan. Ei niin saa tehdä sillä siellä on mukana aika monta englantilaista tiimiä. Ja englantilaisethan on niin konservatiivisiä, että muutokset siellä tapahtuu aikasen hitaasti. Vähän samaan tapaan kuin naapuri Ruotsissa. Sielläkin juupas-eipästellään €urosta. Ja tuollainen prosessi, kun just ollaan toivuttu siitä että manner-euroopan tapaan siirryttiin oikeanpuoleíseen liikenteeseen. Tosin vaiheittain tehtiin sekin. Ensin raskasliikenne, ja 2 viikon päästä sitten muu liikenne.
10. Toyota, Jaguar, Sauber, Jordan ja Minardi. Täytetalleja, täyte/ostokuskeja, liikkuvia shikaaneja kisassa. Saivat kisasta ansaitsemansa 5 nyrkinheilutusta ja 2 keskisormea kierroksella ohittavilta kuljettajilta. Huvittavinta lienee että Toyotan ja Jaguarin budjeteilla pyörittäis parisenkymmentä Minardi-tallia. Tervetuloa vain Stefan Johansson näyttämään närhenmunat näille kahdelle tallille. Mäkkäri voi myydä 19A auton (tai siis voi maksaa siitä, jos se teille kelpaa).
Eikun pytylle ja vääntämään torttua tästäkin kisasta:ahem:
1. TV-ohjaaja. Kyseinen kaveri voisi nyt kun on Renaultilla kannuksensa hankkinut, siirtyä tekemään taide-elokuvia. Tai mennä vaikka videoimaan Teemu Mäen kissantappovideoita. Nyt jäi varikkostoppeja, pyörähdyksiä ja muita 'montojjoita' näyttämättä.
2. McLaren. Nyt kun auto kestää, ja kohtuullisesti kulkeekin, niin varikolla ollaan vielä 19A vauhdissa. Pari sekkaa pataan ekalla stopilla Kimille, ja jäi Massan taakse. Samalla Rubens nousi 5. sijalle.
3. Jarno Trulli. Viimeinen kierros ja viimeinen mutka, ja päästää ohi. Olisi voinut peittää siinä sisäkurvin koska maalipaikka on heti shikaanin jälkeen eikä olisi tarvinut enää saada hyvää lähtövauhtia pitkälle suoralle. Olisi riittänyt että olisi klaarannut vain shikaanin. Luoja. Mikä aasi.
4. Juan Pablo Montoya. Montonen ajeli kuin juhannusviikonloppuna tehdyssä, ja ennen kisaa näytetyssä rataesittelyssä. Pyörähteli ja missasi jarrutuksia. Niin siinä käy kun ajaa kovempaa kuin osaa, Räikkösen imussa. Täydellinen kaveri korvaamaan Lankkuleuka Mäkkärillä. Perjantaina pääsi sentään rengasvalliin asti.
5. Williams. Taas napsahti kokonainen piste plakkariin. Siitä ovela talli että tuo kisoihin uutta, radalla testaamatonta aerodynamiikkaa. Onpahan kuskeilla edes jotain mielenkiintoa kisoissa, kun tulee kivoja ylläreitä välillä. Ei paljoa auta, että auton takaosassa vinkuu Bemarin mylly kuin Antti Tuisku, kun runko on luokkaa Fiat Ritmo.
6. Takuma Sato. Iloisesti savutteli taas Honta. Miten tämä kaveri osaakin hajoittaa sen moottorin? Olisi syytä tulla Ruupenin toimituksen ajokouluun. Säädetään penkki sopivaksi, laitetaan kädet 10 vaille 2 asentoon. Oikealla kaasupolin ja sitten vasemmalle seuraava on jarru ja sitt... hei miksi tässä Barrissa on vain 2 poljinta? Mikä on unohtunut? Jarru? Ei moottorijarrutuksella kone kauaa kestä:nope:
7. Kimi Räikkönen. Yks moka viikonloppuna ja palli jäi aika samperin kauas. Ja kun vielä tallista puuttuu Ross Brawn, joka selostajatiimin mukaan tilaa Sumin ajamaan muutaman kierroksen kovaa, niin eihän siinä voi pärjätä. Nyt on saatava Ross Brawn Mäkkärille tilaamaan Kimiltä kovia kierrosaikoja, ja HETI!
8. Ciangarlo Fisichella. Kyllä FIA hoitaa autojen törmäystestit! Ei sitä tarvii rusauttaa kanttareihin rusinaksi. Nyt joutu sitten ajamaan vara-autolla, josta puuttui osa aerodynaamisista uudistuksista. Olisikohan kannattanut laittaa siihenkin autoon kaikki herkut? Kun jompi kumpi kuskeista aika taatusti sitä kuitenkin tarvitsee viikonlopun aikana.
9. Ferrari. Toisessa autossa oli taas vikaa. Arvatkaa kumman autossa? Sitäpaitsi pilasivat kisan muuttamalla taktiikkaa KESKEN kisan. Ei niin saa tehdä sillä siellä on mukana aika monta englantilaista tiimiä. Ja englantilaisethan on niin konservatiivisiä, että muutokset siellä tapahtuu aikasen hitaasti. Vähän samaan tapaan kuin naapuri Ruotsissa. Sielläkin juupas-eipästellään €urosta. Ja tuollainen prosessi, kun just ollaan toivuttu siitä että manner-euroopan tapaan siirryttiin oikeanpuoleíseen liikenteeseen. Tosin vaiheittain tehtiin sekin. Ensin raskasliikenne, ja 2 viikon päästä sitten muu liikenne.
10. Toyota, Jaguar, Sauber, Jordan ja Minardi. Täytetalleja, täyte/ostokuskeja, liikkuvia shikaaneja kisassa. Saivat kisasta ansaitsemansa 5 nyrkinheilutusta ja 2 keskisormea kierroksella ohittavilta kuljettajilta. Huvittavinta lienee että Toyotan ja Jaguarin budjeteilla pyörittäis parisenkymmentä Minardi-tallia. Tervetuloa vain Stefan Johansson näyttämään närhenmunat näille kahdelle tallille. Mäkkäri voi myydä 19A auton (tai siis voi maksaa siitä, jos se teille kelpaa).