Aah, Ferrari lyöty, eikä tivolimusiikkia palkintopallilla. Ainoa huono asia, että Ferrarileirissäkin perskutarallaa hymyillään ja halaillaan. Onneksi Kerpenin suurvisiiri näytti vähän hapanta naamaa lehdistötilaisuudessa, ja myönsi että olisi halunnut varmistaa mestaruuden voittamalla. Myös se selvisi, miksi paikkaa kutsutaan Spaaksi (kylpylä). Suihkuja ja muuta mukavaa tulee aina vähän väliä. Eiköhän lyödä savet tiskiin:
1) Jenson Button. Aiheutti lähdön jälkeisen kolarin. Hortoili radalla ilman etusiipeä ja kävi sitten leikkaamassa Webberiltä siivet pois heti alkulennosta. Kävi vielä tökkäämässä Baumgartnerin radalta. Mitäs pahaa se muka on tehnyt?
2) Renault. Alkukierrokset Rellun vetämänä. Sitten Flavio sekosi taas napeissaan ja tuhosi vahingossa ’Oviedon Ohjuksen’ vai oliko se ’Oriveden Oidipuksen’ moottorin. Sitten löytyi se oikea nappi, ja tyssäsi Trullinkin vauhti. Ettei vain Rellu pakoillut kisan jälkeistä testiä? Ettei vaan ollut puhdas starttijärjestelmä piilotettuna pakosarjaan, vähän niin kuin unkarilaisilla olympiaurheilijoilla.
3) Williams. Hienot asetelmat pisteiden keräämiseen, eikä vauhtikaan huonoa ollut. Iski taas päämekanikko Murphy, sekä hänen omat lakinsa. Bizzinialta loota kolmossijalta ja Montoselta rengas. Todennäköisesti WHO päättää muuttaa Murphyn lain Sam Michaelin laiksi. Jos joku voi mennä pieleen, se menee.
4) David Coulthard. Hyvältä sijalta kisaan, mutta sitten alkoi kaveri ajamaan käsijarru päällä, ja muut lappas ohi. Teki ovelan tempun noustaakseen pisteille, ajoi Klieniä päin jotta saisi super-takasiiven. Se ei kuitenkaan riittänyt, joten hoiti turva-auton radalle, ja sai näin edellä ajavat kiinni. Ei ihan tyhmä….skotiksi.
5) Ciancarlo Fisichella. Mitä niitä sadesäätöjä varikolle vaihtamaan. Senkun ajaa radalta ulos ja poistaa näin ylimääräiset härpäkkeet autosta. Maalissa neljäs.
6) Michelin. Ei tuossa kelissä mitään nastarenkaita tarvita, ja vaikka tarvittaisiinkin, niin ne nastat laitetaan niinpäin että se piikki on ulospäin. Nyt meni kolme takarengasta, kun oli nastat menneet Pierreltä väärinpäin.
7) Juan-Pablo Montoya. Hieno ohitus Kerpenin rehtoorista. Yritti samaa Trulliin, huonoin lopputuloksin. Parasta on että ajaa Mäkkärillä ensikaudella. Eihän se omaa tallikaveriaan kilkkaa, eihän? Onhan se Taavikin joskus Mikan, mutta eiköhän se ole mennyttä. (Nyt alkoi oikeasti pelottamaan).
8) Ferrari. Rubensin kuulokkeissa kuului ’Come in the pits for the Michael’s championship’. Uuden takasiiven saatuaan, nousi kuitenkin Kerpenin pehtoorin hanuriin kiinni, jolloin talli viilensi hänen renkaansa, jottei pääsisi härkkimään Kerpenin traktooria.
9) Rubens Barrichello. Ensin koukkii aika-ajossa bussipysäkiltä mummuja kyytiin, sitten kisassa ei kehtaa ohittaa Kerpenin pormestaari, vaan valittelee renkaitten olleen liian kylmät, jotta olis päässyt ’ohitusyritykseen’. ’Ohitusyritys’ on suomennettuna muuten ’olen sinun suojellusenkelinä, Oi Kerpenin keisari’.
10) Nick Heidfeld. Jo oli kaverilla taas vauhtia enemmän kuin Kimillä. Kiemurteli ’Öö Ruutsiakin’ aivan kuin olisi ajanut siviili-Mazdalla. Vai onko Jordanissa Mazdan alusta? Ainakin suuntavakavuus samaa luokkaa. Perjantaina hävisi muuten Minardillekin.
1) Jenson Button. Aiheutti lähdön jälkeisen kolarin. Hortoili radalla ilman etusiipeä ja kävi sitten leikkaamassa Webberiltä siivet pois heti alkulennosta. Kävi vielä tökkäämässä Baumgartnerin radalta. Mitäs pahaa se muka on tehnyt?
2) Renault. Alkukierrokset Rellun vetämänä. Sitten Flavio sekosi taas napeissaan ja tuhosi vahingossa ’Oviedon Ohjuksen’ vai oliko se ’Oriveden Oidipuksen’ moottorin. Sitten löytyi se oikea nappi, ja tyssäsi Trullinkin vauhti. Ettei vain Rellu pakoillut kisan jälkeistä testiä? Ettei vaan ollut puhdas starttijärjestelmä piilotettuna pakosarjaan, vähän niin kuin unkarilaisilla olympiaurheilijoilla.
3) Williams. Hienot asetelmat pisteiden keräämiseen, eikä vauhtikaan huonoa ollut. Iski taas päämekanikko Murphy, sekä hänen omat lakinsa. Bizzinialta loota kolmossijalta ja Montoselta rengas. Todennäköisesti WHO päättää muuttaa Murphyn lain Sam Michaelin laiksi. Jos joku voi mennä pieleen, se menee.
4) David Coulthard. Hyvältä sijalta kisaan, mutta sitten alkoi kaveri ajamaan käsijarru päällä, ja muut lappas ohi. Teki ovelan tempun noustaakseen pisteille, ajoi Klieniä päin jotta saisi super-takasiiven. Se ei kuitenkaan riittänyt, joten hoiti turva-auton radalle, ja sai näin edellä ajavat kiinni. Ei ihan tyhmä….skotiksi.
5) Ciancarlo Fisichella. Mitä niitä sadesäätöjä varikolle vaihtamaan. Senkun ajaa radalta ulos ja poistaa näin ylimääräiset härpäkkeet autosta. Maalissa neljäs.
6) Michelin. Ei tuossa kelissä mitään nastarenkaita tarvita, ja vaikka tarvittaisiinkin, niin ne nastat laitetaan niinpäin että se piikki on ulospäin. Nyt meni kolme takarengasta, kun oli nastat menneet Pierreltä väärinpäin.
7) Juan-Pablo Montoya. Hieno ohitus Kerpenin rehtoorista. Yritti samaa Trulliin, huonoin lopputuloksin. Parasta on että ajaa Mäkkärillä ensikaudella. Eihän se omaa tallikaveriaan kilkkaa, eihän? Onhan se Taavikin joskus Mikan, mutta eiköhän se ole mennyttä. (Nyt alkoi oikeasti pelottamaan).
8) Ferrari. Rubensin kuulokkeissa kuului ’Come in the pits for the Michael’s championship’. Uuden takasiiven saatuaan, nousi kuitenkin Kerpenin pehtoorin hanuriin kiinni, jolloin talli viilensi hänen renkaansa, jottei pääsisi härkkimään Kerpenin traktooria.
9) Rubens Barrichello. Ensin koukkii aika-ajossa bussipysäkiltä mummuja kyytiin, sitten kisassa ei kehtaa ohittaa Kerpenin pormestaari, vaan valittelee renkaitten olleen liian kylmät, jotta olis päässyt ’ohitusyritykseen’. ’Ohitusyritys’ on suomennettuna muuten ’olen sinun suojellusenkelinä, Oi Kerpenin keisari’.
10) Nick Heidfeld. Jo oli kaverilla taas vauhtia enemmän kuin Kimillä. Kiemurteli ’Öö Ruutsiakin’ aivan kuin olisi ajanut siviili-Mazdalla. Vai onko Jordanissa Mazdan alusta? Ainakin suuntavakavuus samaa luokkaa. Perjantaina hävisi muuten Minardillekin.
Viimeksi muokattu: