Se määrä mitä saksalaiset kaasutteli 1940-luvulla, ei ole tarttunut ainakaan Mersun moottoreihin. Zyklon B:tä tankkiin ja jo alkaa MB mylviä. Muuten saisi koko Hungaroringin kisan kieltää Monacon ohella. Surkea rata, surkea kisa, surkeat Ruupenit.
1) Mobil. Bensan saaminen sylintereihin asti on yhtä vaikeaa kuin käärmeen saaminen pulloon. Pitääkö siihen kehitellä joku lapposysteemi vai mikä on? Nyt rätisi ja paukkui sekä kulki kuin Kala-Erikssonin pappa-Tunturi. Sillä erolla että Eriksson pääsee sentään torille asti.
2) McLaren-Mercedes. Ferrarilta on kupattu kaikki sähköinsinöörit, mutta laitteet ei ole vaihtuneet TAGstä Magnetti-Marelliin.Ja sitten se rengasvalinta. 2,5 sekkaa pataan kierroksella Ferrarilta. Ja piti olla vielä rengasetu tässä kisassa. Ja mihin se uusi keula on unohtunut? Toiset uusii niitä kylmästi testaamatta sitä edes radalla.
3) Tivoli-musiikki. 13 kisaa, ja 13 kertaa on toi tivolilaulu soinut. Toivomuslistalla on Takuma Saton voitto, ja sitä myötä kaunis kansallislaulu.
4) Michael Schumacher. Tosi tiukka kisa taas voittomarginaali vain 4 sekkaa. Ajoitte kisan voitosta Rubensin kanssa viimeiseen varikollakäyntin asti. Ei puuttunut enää kuin informaatiokatko, moottoripyörällä kaatuminen ja Hungororingin vaihtuminen Keimolaan, niin oltaisiin kreikkalaisten tasolla totuuden puhumisessa.
5) Saksan valtiojärjestys. Viikonlopun aikana Saari mainitsi ainakin Kerpenin kuninkaasta, keisarista, suurvisiiristä. Ammattina tällä Kengäntekijällä oli myös Kerpenin rehtori. Oviedosta tulee ohjus, ihmisohjus tai muu kulmakarva-Kalle, kun Alonsosta puhutaan.
6) Toyota. Potkuja on jaettu ja tuloksia odotellaan. Rellun inssiä ei saa, joten omilla olis pärjättävä. Nyt hävis elektroniikka Zontalta. Panis ajoi sijoilla ’ynnä muut’. Koska se Turbo-Andersson saa kenkää?
7) BAR. Aika-ajot lupasivat tosi paljon, kisassa Sumi otti molemmat kierroksella kiinni, vaikka hölläsi kierrosaikoja 2,5 sekunttia. Ja Sato hyytyi kolmannesta ruudusta kuudenneksi. Ajamalla ohi tuli Montoya ja Kimi. Startissa pirtee kuin hääpari kultahääpäivänä.
8) Christian Klien. Väisteli takana tulleita nätisti. Välillä innostui jopa niin, että ajeli nurmikkoja pitkien jo ihan huvikseen. Edelleen vaikeuksia saada auto balanssiin kun on noin iso korvakoru. Ja HANSsissa on toisen puolen remmit kireenä kuin viulunkielet.
9) Michelin. Upeasti puolustaa mm-sarjan kakkostilaa rengasvalmistajissa. Heti Bridgestonen jälkeen toiseksi paras kylmällä ja kuumalla kelillä. Myös hyvissä kyttäysasemissa kuivalla ja sateella.
10) Erkki Mustakari. Kyllä pitää olla umpisokea ja tyhmä. Ferrarilla kun tankkausletkut pikkasen vuosi, ja imeyttivät sitä soppaa maasta pois, niin tämä toimittajan irvikuva ihmetteli, miten sitä hiekkaa (tai muu vastaava aine) sinne asvaltille voi tulla. Olisko tuo hiekkaämpäri oikea vastaus
:eek!:
1) Mobil. Bensan saaminen sylintereihin asti on yhtä vaikeaa kuin käärmeen saaminen pulloon. Pitääkö siihen kehitellä joku lapposysteemi vai mikä on? Nyt rätisi ja paukkui sekä kulki kuin Kala-Erikssonin pappa-Tunturi. Sillä erolla että Eriksson pääsee sentään torille asti.
2) McLaren-Mercedes. Ferrarilta on kupattu kaikki sähköinsinöörit, mutta laitteet ei ole vaihtuneet TAGstä Magnetti-Marelliin.Ja sitten se rengasvalinta. 2,5 sekkaa pataan kierroksella Ferrarilta. Ja piti olla vielä rengasetu tässä kisassa. Ja mihin se uusi keula on unohtunut? Toiset uusii niitä kylmästi testaamatta sitä edes radalla.
3) Tivoli-musiikki. 13 kisaa, ja 13 kertaa on toi tivolilaulu soinut. Toivomuslistalla on Takuma Saton voitto, ja sitä myötä kaunis kansallislaulu.
4) Michael Schumacher. Tosi tiukka kisa taas voittomarginaali vain 4 sekkaa. Ajoitte kisan voitosta Rubensin kanssa viimeiseen varikollakäyntin asti. Ei puuttunut enää kuin informaatiokatko, moottoripyörällä kaatuminen ja Hungororingin vaihtuminen Keimolaan, niin oltaisiin kreikkalaisten tasolla totuuden puhumisessa.
5) Saksan valtiojärjestys. Viikonlopun aikana Saari mainitsi ainakin Kerpenin kuninkaasta, keisarista, suurvisiiristä. Ammattina tällä Kengäntekijällä oli myös Kerpenin rehtori. Oviedosta tulee ohjus, ihmisohjus tai muu kulmakarva-Kalle, kun Alonsosta puhutaan.
6) Toyota. Potkuja on jaettu ja tuloksia odotellaan. Rellun inssiä ei saa, joten omilla olis pärjättävä. Nyt hävis elektroniikka Zontalta. Panis ajoi sijoilla ’ynnä muut’. Koska se Turbo-Andersson saa kenkää?
7) BAR. Aika-ajot lupasivat tosi paljon, kisassa Sumi otti molemmat kierroksella kiinni, vaikka hölläsi kierrosaikoja 2,5 sekunttia. Ja Sato hyytyi kolmannesta ruudusta kuudenneksi. Ajamalla ohi tuli Montoya ja Kimi. Startissa pirtee kuin hääpari kultahääpäivänä.
8) Christian Klien. Väisteli takana tulleita nätisti. Välillä innostui jopa niin, että ajeli nurmikkoja pitkien jo ihan huvikseen. Edelleen vaikeuksia saada auto balanssiin kun on noin iso korvakoru. Ja HANSsissa on toisen puolen remmit kireenä kuin viulunkielet.
9) Michelin. Upeasti puolustaa mm-sarjan kakkostilaa rengasvalmistajissa. Heti Bridgestonen jälkeen toiseksi paras kylmällä ja kuumalla kelillä. Myös hyvissä kyttäysasemissa kuivalla ja sateella.
10) Erkki Mustakari. Kyllä pitää olla umpisokea ja tyhmä. Ferrarilla kun tankkausletkut pikkasen vuosi, ja imeyttivät sitä soppaa maasta pois, niin tämä toimittajan irvikuva ihmetteli, miten sitä hiekkaa (tai muu vastaava aine) sinne asvaltille voi tulla. Olisko tuo hiekkaämpäri oikea vastaus
:eek!: