Marinahan siitä sitten kisan jälkeen nousi, kuten arvata saattaa. Itse kisaan valmistautuminen meni pyörälenkkiä tehdessä ja leskenlehtiä ihaillessa. Leskenlehtihän olisi suorana ruotsennoksena änkefrustidning, mutta Svenssonit kuhtuu sitä jostain syystä madonruusuksi (maskros)??:eek!:
Jätetääs kukkaset rauhaan ja keskitytään F1-urheiluun, jota voi nykyään kutsua yhdellä sanalla: Boring
1) Juan Pablo Montoya. Stiga-tallin ykköskuski, jolla yleensä on nokka kokasta valkoisena, onkin nykyään siirtynyt ruohoon. Kaveri yrittää neulansilmässä ulkokautta ohi:eek!: Vähän sama kuin lätkässä ottais kuudenneksi kenttäpelaajaksi toisen maalivahdin. No ens kautena näitä ohitusongelmia tuskin tulee, mitä nyt muutaman Minardin voi päästä takarivistä lähtien McLarenilla ohittamaan.
2) Ralf Schumacher. Stiga-tallin kakkoskuski aka Taikinaperse. Nurmikolla kulkee suoraan kuten ammattiruohonleikkaajalta sopii odottaakin, mutta asvaltilla sitten pyöritään hukassa kuin Niinimaa kaukalossa.
3) Selostaja-kaksikko. Hurraa, Mustakari toi Kyllösen tietämyksen studioon. Ihme hehkutusta esim. Michelinin renkaista, vaikka alkukausi on jo selkeästi osoittanut että Bridgestone on saanut Misukat kiinni tai menny jo ohikin, niin kuumalla kuin kylmälläkin kelillä. En olisi ikinä voinut uskoa että voin kaivata JJtä näin paljon. Kukaan ei noteerranut miten Alonso nousi 7. sijalta neljänneksi, lähinnä Renaultin taktiikan ansiosta. Lähettäkää valkoiset kepit ja opaskoirat Imolaan, että Mustakari ja Saari löytävät kotiin sieltä.
4) David Coulthard. Stiga-tiimin vara-/testikuski. Pelkkä iso leuka ei vielä tee hyväksi F1-kuljettajaksi. Munas taas kisansa jo ensimmäisellä kierroksella. Olisi Taikinaperseen kanssa just sopiva pari Toyotalle.
5) Rubens Barrichello. Kaverilla on kisojen toiseksi paras auto ja sijouttuu sijalle 7. Eniten nolottaa kun ei edes yrittänyt kunnolla ohitusta. Vai oliko se auto hinauksessa siellä? Noilla suorituksilla tuskin pääsee podiumille pillittämään.
6) McLaren. Taas meni moottori. Ja taas edellä oli neljän muun tallin autot. Varikolla aikaa kuluu ihme kauan. Sato ja Kimi kävi viimeisen kerran varikolla muutaman kierroksen sisällä, ja BAR oli pari sekunttia nopeampi. Ja jo ekalla varikkokäynnillä tämä kuuluisa viimekauden Williams-tankkaaja ei saanut letkua kunnolla irti. McLaren ajelee siellä missä tällä hetkellä kuuluukin olla, eli sijoista toisen rahantuhlaajatallin
7) Toyotan kanssa. Jos Toyota tai McLaren olisi suomalaisia yrityksiä tai niissä edes olisi suomalainen johtaja, niin näillä tuloksilla 2/3 osaa työntekijöistä olis jo saanut kenkää, ja tehtaat siirretty Viroon.
8) Imolan rata. On kyllä rata pilattu täysin Sennan onnettomuuden jälkeen. Tuolla radalla kun yrittää ohittaa, niin jompi kumpi on ulkona tai vähintään pyörähtää. Ja sitten siellä on nämä samat italialaiset ratatuomarit, kuin Monzassa. Nyt näyttivät Barrichellon edessä ajaneelle Trullille sinistä lippua. Miksi? Eikö sinistä lippua näytetä silloin kun takaa tulee joku joka ajaa nopeammin? Eihän se voi tulla edes kysymykseen jos verrataan Jarnon ja Rubenssin todellisia kykyjä ja vauhteja.
9) Christiano da Matta. Ensin ei näe sinisiä lippuja, ja saa rangaistukseksi siitä varikon läpiajo ja radalta ulosajon.
Heikko kisa, heikot Ruupenit. Sori!:nope:
Jätetääs kukkaset rauhaan ja keskitytään F1-urheiluun, jota voi nykyään kutsua yhdellä sanalla: Boring
1) Juan Pablo Montoya. Stiga-tallin ykköskuski, jolla yleensä on nokka kokasta valkoisena, onkin nykyään siirtynyt ruohoon. Kaveri yrittää neulansilmässä ulkokautta ohi:eek!: Vähän sama kuin lätkässä ottais kuudenneksi kenttäpelaajaksi toisen maalivahdin. No ens kautena näitä ohitusongelmia tuskin tulee, mitä nyt muutaman Minardin voi päästä takarivistä lähtien McLarenilla ohittamaan.
2) Ralf Schumacher. Stiga-tallin kakkoskuski aka Taikinaperse. Nurmikolla kulkee suoraan kuten ammattiruohonleikkaajalta sopii odottaakin, mutta asvaltilla sitten pyöritään hukassa kuin Niinimaa kaukalossa.
3) Selostaja-kaksikko. Hurraa, Mustakari toi Kyllösen tietämyksen studioon. Ihme hehkutusta esim. Michelinin renkaista, vaikka alkukausi on jo selkeästi osoittanut että Bridgestone on saanut Misukat kiinni tai menny jo ohikin, niin kuumalla kuin kylmälläkin kelillä. En olisi ikinä voinut uskoa että voin kaivata JJtä näin paljon. Kukaan ei noteerranut miten Alonso nousi 7. sijalta neljänneksi, lähinnä Renaultin taktiikan ansiosta. Lähettäkää valkoiset kepit ja opaskoirat Imolaan, että Mustakari ja Saari löytävät kotiin sieltä.
4) David Coulthard. Stiga-tiimin vara-/testikuski. Pelkkä iso leuka ei vielä tee hyväksi F1-kuljettajaksi. Munas taas kisansa jo ensimmäisellä kierroksella. Olisi Taikinaperseen kanssa just sopiva pari Toyotalle.
5) Rubens Barrichello. Kaverilla on kisojen toiseksi paras auto ja sijouttuu sijalle 7. Eniten nolottaa kun ei edes yrittänyt kunnolla ohitusta. Vai oliko se auto hinauksessa siellä? Noilla suorituksilla tuskin pääsee podiumille pillittämään.
6) McLaren. Taas meni moottori. Ja taas edellä oli neljän muun tallin autot. Varikolla aikaa kuluu ihme kauan. Sato ja Kimi kävi viimeisen kerran varikolla muutaman kierroksen sisällä, ja BAR oli pari sekunttia nopeampi. Ja jo ekalla varikkokäynnillä tämä kuuluisa viimekauden Williams-tankkaaja ei saanut letkua kunnolla irti. McLaren ajelee siellä missä tällä hetkellä kuuluukin olla, eli sijoista toisen rahantuhlaajatallin
7) Toyotan kanssa. Jos Toyota tai McLaren olisi suomalaisia yrityksiä tai niissä edes olisi suomalainen johtaja, niin näillä tuloksilla 2/3 osaa työntekijöistä olis jo saanut kenkää, ja tehtaat siirretty Viroon.
8) Imolan rata. On kyllä rata pilattu täysin Sennan onnettomuuden jälkeen. Tuolla radalla kun yrittää ohittaa, niin jompi kumpi on ulkona tai vähintään pyörähtää. Ja sitten siellä on nämä samat italialaiset ratatuomarit, kuin Monzassa. Nyt näyttivät Barrichellon edessä ajaneelle Trullille sinistä lippua. Miksi? Eikö sinistä lippua näytetä silloin kun takaa tulee joku joka ajaa nopeammin? Eihän se voi tulla edes kysymykseen jos verrataan Jarnon ja Rubenssin todellisia kykyjä ja vauhteja.
9) Christiano da Matta. Ensin ei näe sinisiä lippuja, ja saa rangaistukseksi siitä varikon läpiajo ja radalta ulosajon.
Heikko kisa, heikot Ruupenit. Sori!:nope: