Sähköautoja moottoriradoilla

Xjazz

Well-known member
Ei ole hivenenkään järkeä perustaa ketjua yhdelle videolle, joten laitetaan tähän nyt video siitä ennätyksestä jonka tuo Toyota rikkoi.

http://www.youtube.com/watch?v=FAPdMC0y9Wk

- Ja muutetaan otsikko
Kerro toki suoraan, miltä sinusta ihan oikeasti tuntuu äläkä arvuuttele joutavia.

Minne ihmeeseen pitäisi postittaa sähköauton 'Vihreä Helvetin' ennätys video ja millä nimellä?

Jo nyt on kumma!

WebSlave

Trackman
Kerro toki suoraan, miltä sinusta ihan oikeasti tuntuu äläkä arvuuttele joutavia.

Minne ihmeeseen pitäisi postittaa sähköauton 'Vihreä Helvetin' ennätys video ja millä nimellä?
Minähän kerroin! Paikka oli ihan oikea, otsikko vain oli turhan rajoittava.

Xjazz

Well-known member
Minähän kerroin! Paikka oli ihan oikea, otsikko vain oli turhan rajoittava.
"Sähköautoja moottoriradoilla"?! Kattaa mukavasti myös aurinkokenno vehkeet, eikö?

Alkuperäinen otsikko oli tarkka kopio videon YT-otsakkeesta.
(edit)
"Video of the Nürburgring lap record for a Toyota electric vehicle"

Sanoppas...
Onko sähköauton alle 8 minuutin kierrosaika Nürburgring radalla sinulle jokapäiväinen juttu?

Ilmeisesti niitä alle kasin sähköautoja ajaa siellä ihan riesaksi asti nykyään...

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
"Sähköautoja moottoriradoilla"?! Kattaa mukavasti myös aurinkokenno vehkeet, eikö?
Kyllä.

Onko sähköauton alle 8 minuutin kierrosaika Nürburgring radalla sinulle jokapäiväinen juttu?
Sillä ei ole mitään merkitystä millainen juttu se on minulle. Yhdelle videoklipille ei vain ole järkeä perustaa omaa ketjua.

Xjazz

Well-known member
Kyllä.

Sillä ei ole mitään merkitystä millainen juttu se on minulle. Yhdelle videoklipille ei vain ole järkeä perustaa omaa ketjua.
Yhden 'videoklipin' sisällön merkitys valkenee itsekullekin omaan tahtiin.

WebSlave

Trackman
Yhden 'videoklipin' sisällön merkitys valkenee itsekullekin omaan tahtiin.
Ja se merkitys on tietysti relatiivinen muihin vastaaviin tuloksiin. Siksi on syytä käsitellä muitakin vastaavia tuloksia, kun nyt sähköautot otettiin esille. Hyvä että otettiin, olin itsekin aikeissa laittaa tuon Peugeotin videon jo aiemmin, mutten saanut aikaiseksi.

Xjazz

Well-known member
Ja se merkitys on tietysti relatiivinen muihin vastaaviin tuloksiin. Siksi on syytä käsitellä muitakin vastaavia tuloksia, kun nyt sähköautot otettiin esille. Hyvä että otettiin, olin itsekin aikeissa laittaa tuon Peugeotin videon jo aiemmin, mutten saanut aikaiseksi.
Niin aina.

Muutappa otsikko takaisin alkuperäiseen, koska se tekee oikeutta tälle suoritukselle, jota ei ole ennen nähty autourheilun saralla.

WebSlave

Trackman
Muutappa otsikko takaisin alkuperäiseen, koska se tekee oikeutta tälle suoritukselle, jota ei ole ennen nähty autourheilun saralla.
No enpä muuta. Jos toiset moderaattorit ovat sitä mieltä, että pitkä (ja rajoittava) englanninkielinen otsikko on parempi, tyydyn heidän päätökseensä. Itse ehdotan, että tämä metakeskustelu siirretään roskiin ja jatkossa keskitytään sähköautojen suorituksiin.

Xjazz

Well-known member
No enpä muuta. Jos toiset moderaattorit ovat sitä mieltä, että pitkä (ja rajoittava) englanninkielinen otsikko on parempi, tyydyn heidän päätökseensä. Itse ehdotan, että tämä metakeskustelu siirretään roskiin ja jatkossa keskitytään sähköautojen suorituksiin.
Jos asian ytimeen osoittanut "pitkä (ja rajoittava) englanninkielinen otsikko" menee yli hilseen, niin kannattaisi ehkä odottaa muiden moderaattorien PM kommentteja, ennen kuin alkaa uudelleen nimeämään postauksia.