Xjazz
Well-known member
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kerro toki suoraan, miltä sinusta ihan oikeasti tuntuu äläkä arvuuttele joutavia.Ei ole hivenenkään järkeä perustaa ketjua yhdelle videolle, joten laitetaan tähän nyt video siitä ennätyksestä jonka tuo Toyota rikkoi.
http://www.youtube.com/watch?v=FAPdMC0y9Wk
- Ja muutetaan otsikko
Minähän kerroin! Paikka oli ihan oikea, otsikko vain oli turhan rajoittava.Kerro toki suoraan, miltä sinusta ihan oikeasti tuntuu äläkä arvuuttele joutavia.
Minne ihmeeseen pitäisi postittaa sähköauton 'Vihreä Helvetin' ennätys video ja millä nimellä?
"Sähköautoja moottoriradoilla"?! Kattaa mukavasti myös aurinkokenno vehkeet, eikö?Minähän kerroin! Paikka oli ihan oikea, otsikko vain oli turhan rajoittava.
Kyllä."Sähköautoja moottoriradoilla"?! Kattaa mukavasti myös aurinkokenno vehkeet, eikö?
Sillä ei ole mitään merkitystä millainen juttu se on minulle. Yhdelle videoklipille ei vain ole järkeä perustaa omaa ketjua.Onko sähköauton alle 8 minuutin kierrosaika Nürburgring radalla sinulle jokapäiväinen juttu?
Yhden 'videoklipin' sisällön merkitys valkenee itsekullekin omaan tahtiin.Kyllä.
Sillä ei ole mitään merkitystä millainen juttu se on minulle. Yhdelle videoklipille ei vain ole järkeä perustaa omaa ketjua.
Ja se merkitys on tietysti relatiivinen muihin vastaaviin tuloksiin. Siksi on syytä käsitellä muitakin vastaavia tuloksia, kun nyt sähköautot otettiin esille. Hyvä että otettiin, olin itsekin aikeissa laittaa tuon Peugeotin videon jo aiemmin, mutten saanut aikaiseksi.Yhden 'videoklipin' sisällön merkitys valkenee itsekullekin omaan tahtiin.
Niin aina.Ja se merkitys on tietysti relatiivinen muihin vastaaviin tuloksiin. Siksi on syytä käsitellä muitakin vastaavia tuloksia, kun nyt sähköautot otettiin esille. Hyvä että otettiin, olin itsekin aikeissa laittaa tuon Peugeotin videon jo aiemmin, mutten saanut aikaiseksi.
No enpä muuta. Jos toiset moderaattorit ovat sitä mieltä, että pitkä (ja rajoittava) englanninkielinen otsikko on parempi, tyydyn heidän päätökseensä. Itse ehdotan, että tämä metakeskustelu siirretään roskiin ja jatkossa keskitytään sähköautojen suorituksiin.Muutappa otsikko takaisin alkuperäiseen, koska se tekee oikeutta tälle suoritukselle, jota ei ole ennen nähty autourheilun saralla.
Jos asian ytimeen osoittanut "pitkä (ja rajoittava) englanninkielinen otsikko" menee yli hilseen, niin kannattaisi ehkä odottaa muiden moderaattorien PM kommentteja, ennen kuin alkaa uudelleen nimeämään postauksia.No enpä muuta. Jos toiset moderaattorit ovat sitä mieltä, että pitkä (ja rajoittava) englanninkielinen otsikko on parempi, tyydyn heidän päätökseensä. Itse ehdotan, että tämä metakeskustelu siirretään roskiin ja jatkossa keskitytään sähköautojen suorituksiin.