Sähkön kilpailutus

Böö

Well-known member
Liittynyt
21.5.2009
Viestit
964
Eikö edullisempi sähkö kiinnosta ?: Harva viitsii kilpailuttaa ! (YLE): Video Kilpailuttamalla saat edullista sähköä!

Esim. sahkonhinta.fi (Energiavirasto)

Yleissähkö: Jos asut kerros- tai rivitalossa tai omakotitalossa, jossa on kauko-, öljy- tai puulämmitys.
Aikasähkö: (yö sähkö) Jos asut sähkölämmitteisessä talossa (eri hinta päivällä ja yöllä)
Kausisähkö: Jos asut sähkölämmitteisessä talossa (eri hinnat talvipäivänä ja muuna aikana)
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En jaksa kännykällä taiteilla pois. En kilpailuta, koska maksan ennemmin piiloverona paikalliselle sähköpuljulle.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuo aloitusviesti ei ole mainos, vaan vie energiaviraston (viranonmainen) sivulle, siellä voi sitten tsekata olisko kenties vaivan väärti kilpailuttaa tai vaihtaa energian myyjää.

Itse olen parin vuoden välein vaihtanut.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
En kilpailuta, koska maksan ennemmin piiloverona paikalliselle sähköpuljulle.
Tuo on hyvä peruste. Eli pyrkii hankkimaan kaikki ostoksensa kotikylältä ja pitämään mahdollisimman ison osan verotuotoista kotikunnan rajojen sisällä.
 

Örfil

Guest
Itse olen parin vuoden välein vaihtanut.
Täälläkin nimenomaan vaihtanut, miten niitä voisi kilpailuttaa, laittamalla painimaan?

Kun kaksivuotinen soppari on täynnä, yleensä vaimo katsoo mistä saa sillä hetkellä kokonaisuudessaan edullisimmalla hinnalla ja otetaan sitten se taas kahdeksi vuodeksi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Sähkönsiirron maksan paikalliselle energialaitokselle, mutta sähköenergian ostan Loiste Sähkönmyynti Oy:htiöltä Sotkamosta.
Ihan järjetöntä ostaa sähköä toiselta puolen Suomea, kun asuu ydinvoimalan naapurissa. Otat kanisterit mukaan, marssit suoraan voimalaan ja näytät Lukon kausikorttia niin saat sieltä mottitolkulla sähköä asevelihintaan ja naurat matkalla kotiin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ihan järjetöntä ostaa sähköä toiselta puolen Suomea, kun asuu ydinvoimalan naapurissa. Otat kanisterit mukaan, marssit suoraan voimalaan ja näytät Lukon kausikorttia niin saat sieltä mottitolkulla sähköä asevelihintaan ja naurat matkalla kotiin.
Tolppakengät jalkaan ja kiipiää ylös kaapelin kanssa lähitolppaan ja vetää sieltä suoran sähkön tupaan.
 
Ylös