Nyt heräsi KARMAISEVA tunne, että minäkuvani onkin täysin erilainen kuin kanssaeläjien kuva minusta. :eek!:Millon sie olet hilpeä, saati ylihilpeä? :doubtful:.
.[16:36:50] * Dark_Lord changes topic to 'sättimöötte July 3rd 2009, 1930 hrs.. be there or be banned'
Sä evo. Moon kanavalla just nyt sinuna. Aikaa meni noin puolitoista minuuttia.Yritetään hetkeks nyt just tulla piipahtamaan, mutta evotetaan. Tänään laitoin koneen sileeks eikä nyt meinaa löytyä toimivaa palvelinta.
Otetaan läppärit mukaan, siellä on wlan.Hei sori pojat, en pääse. Oon tohon aikaan baarissa sättimässä livenä parin forumistin kanssa.
Huomaa taas ammattilaisen ja amatöörin eronSä evo. Moon kanavalla just nyt sinuna. Aikaa meni noin puolitoista minuuttia.
Ihan hyvin.Kertokaas mulle miten tua toimii!
Jätin taktisesti omani viikonlopuks töihin lepäämään :ahem: Ehkä te voitte geiliksen kans ottaa läppärit, niin mä keskityn kaljan juontiin ja... öh... muihin juttuihinOtetaan läppärit mukaan, siellä on wlan.
Ai oot muna sisällä siellä?Sä evo. Moon kanavalla just nyt sinuna. Aikaa meni noin puolitoista minuuttia.
Forumin sättilinkki ei näytä ainakaan nyt toimivan joten...Kertokaas mulle miten tua toimii!
Juu, täällä ollaanAi oot muna sisällä siellä?
Suuri kiitos!Forumin sättilinkki ei näytä ainakaan nyt toimivan joten...
http://webchat.xs4all.nl/
Irc network: IRCnet
Nickname: Loetkoe
Chatchannel: Other
Other chatchannel: #f1_forum-vapaa
Sinua en kiitä yhtäänIhan hyvin.
Mulla on sekä duuni- että oma läppäri mukana Helsingissä, että saadaan sullekin kone. :ahem:Jätin taktisesti omani viikonlopuks töihin lepäämään :ahem: Ehkä te voitte geiliksen kans ottaa läppärit, niin mä keskityn kaljan juontiin ja... öh... muihin juttuihin