Samsung vs. Windows

Missä vika

• Äänestäjiä yhteensä
    23

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ostaa pläjäytin tovi sitten Samsungin läppärillä ja siirryin kertaheitolla tekonologian aallonharjalle ryhtymällä Windows 7:eiskan käyttäjäksi.
On kaikki näppärät hilavitkuttimet ja vittu pikajudanssit nyt vallan.

Ikinä en ole kokenut näin vastenmielistä ja hankalaa tietokoneen käyttöä kuin tällä laitteessa on. Vielä juuri kertaakaan en ole onnistunut tekemään sitä, mitä olen yrittänyt. Nytkin yritän lukea wikipediasta artikkelia Uri Gelleristä ja tämä saatanallinen rakkine postaa forumille jotain pollia.

MISSÄ ON VIKA? KENEN ON VASTUU?

Viimeksi muokattu:

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Sinun vain täytyy hieman harjoitella. Uusi kone, uudet kujeet. :alppu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mulla oli kanssa joskus samsung merkkinen elektroninen laite.
Tuo saatanallinen rakkine paitsi käskytti, myös nimitteli käyttäjäänsä alvariinsa invalidiksi. "Ivalid operation!" (Operoi invalidi!), "Invalid drive location!" (Aja invalidi sijaintiin!), "Invalid mode!" (Mode on invalidi!) tjsp, yms, jne.. edellämainitun kaltaiset muutkaan tervehdykset eivät jääneet vieraiksi lain. Arvaa tunteeko siinä peltiaivon konahdellessa ihmislapsi olonsa yleväksi saati päteväksi?! Arvaa!

Tällä kokemuksella uskallan esittää faktana että Samsonitesi on täys paska!

Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Mä sanoisin, että toi on kommareiden vika. Jotenkin sen on pakko olla.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Mulla oli kanssa joskus samsung merkkinen elektroninen laite.
Tuo saatanallinen rakkine paitsi käskytti, myös nimitteli käyttäjäänsä alvariinsa invalidiksi. "Ivalid operation!" (Operoi invalidi!), "Invalid drive location!" (Aja invalidi sijaintiin!), "Invalid mode!" (Mode on invalidi!) tjsp, yms, jne.. edellämainitun kaltaiset muutkaan tervehdykset eivät jääneet vieraiksi lain. Arvaa tunteeko siinä peltiaivon konahdellessa ihmislapsi olonsa yleväksi saati päteväksi?! Arvaa!

Tällä kokemuksella uskallan esittää faktana että Samsonitesi on täys paska!
Tuntuu siltä, että olen kuullut tuon vitsin pari vuotta sitten?:doubtful: