Vielä yhdet satkut tänään.Rauhotu jo.![]()
Sori ei voi mitäänRauhotu jo.![]()
391 viestiä tänään tämän jälkeen. Otetaas toi 400 pois kuleksimasta.Nyt jo neljännetMä jo luulin 12. päivä ettei yhdeksän tonnia pauku millään ennen uutta vuotta. Näköjään ne voi paukkua jo ennen joulua jos vielä jaksaa.
Heittääkö jotenkin?391 viestiä tänään tämän jälkeen. Otetaas toi 400 pois kuleksimasta.
Ei. 400 meni rikki äskettäin.Heittääkö jotenkin?![]()
AJ:lla niitä on jotain 500-600
Mie kirjotan joku päivä 1000. Saat sit lisää haastetta. :ahem:AJ:lla niitä on jotain 500-600
Jos sen teet niin mä luovutan.Mie kirjotan joku päivä 1000. Saat sit lisää haastetta. :ahem:
Kiva tietää.Jos sen teet niin mä luovutan.
Tai hetkinen, eihän toi oo edes mahdotonta. Ne pitäis tehdä yhteen toikkiin aloittaa homma aamupäivällä lounaan jälkeen. Niin ja pitää käydä vessassa ennen suoritusta.Kiva tietää.![]()
Entäs jos vielä pannaan ehdoksi, ettei saa ottaa happea välillä?Tai hetkinen, eihän toi oo edes mahdotonta. Ne pitäis tehdä yhteen toikkiin aloittaa homma aamupäivällä lounaan jälkeen. Niin ja pitää käydä vessassa ennen suoritusta.
Vois onnistuakin.
Isot keuhkot saa olla jos suostuu. Eli en minä ainakaan.Entäs jos vielä pannaan ehdoksi, ettei saa ottaa happea välillä?