Schumacherin sanomisia kaudelta '00

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Luin tässä juuri vanhaa F1 Maailmaa vuodelta 2000,
kun schumacher oli valmistautumassa kauteen onnettomuutensa jälkeen.

Oli kyllä mielenkiintoista todeta tästä tekstistä, mitä mieltä
Schmacher oli liian ylivoimaisista kausista... no, lukekaa itse!
(f1Maailma,2/2000)

toimittaja: Mistä ammennat motivaatiosi?
MS: toivottavasti Mika häkkisen asema muuttuu pitkäveteiseksi, etenkin jos hän ennakkoveikkailussa näyttäisi jälleen kerran voittavan kaikki kilpailut.[huomatkaa ILMISELVÄ katkeruus!:D ]
Minä ainakin reagoisin samoin. [eli kyllästyisi!!!!:eek: ]
Samalla toivon kuitenkin, että ferrari pystyisi rakentamaan minulle kilpailukykyisen auton, jolla olisi mahdollista voittaa useampi kilpailu.toisaalta kahden tai kolmen voitokkaan kauden jälkeen voittaminen maistuisi varmasti puulta...![No, kahdesta en tiedä, mutta viisi on minulle ainakin liikaa!:mad_old: ]

:jaska:

Pete

Well-known member
Sijainti
Oulu
Ei voi olla totta. :D
Schumihan on sitä tyytäväisempi, mitä helpommin voitto tulee. Tai siltä vaikuttaa ainakin korokkeella. Varmasti kolme viimeisintä voittoa ovat olleet todella jännittäviä kisoja Schumin puolelta.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mun mielestä toi on hyvä, kun se morkkaa sitä, kun "mika taas ennakkoveikkailussa tulee voittamaan kaikki kisat."

Tulee kyllä ihan itku silmään...:frown:
On se Michael kyllä ihme jätkä. Kyllähän sen piru vie nyt pitäisi hiukan ymmärtää, että jos ei omalta kannaltaan, niin sitten ainakin katsojien kannalta voi olla aikas tylsää, että herra voittaa joka ainoan kilpailun Burburin turvatessa takana.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
arzipuppy sanoi:
Tulee kyllä ihan itku silmään...:frown:
On se Michael kyllä ihme jätkä. Kyllähän sen piru vie nyt pitäisi hiukan ymmärtää, että jos ei omalta kannaltaan, niin sitten ainakin katsojien kannalta voi olla aikas tylsää, että herra voittaa joka ainoan kilpailun Burburin turvatessa takana.
No ei kai Maikkelin syytä ole että hän on niin ylivoimainen? :) Tuskinpa Schumi alkaa ihan katsojien jännityksen takia turhia hidastelemaan. Mutta aika mielenkiintoisia kommentteja vuodelta 2000, mitenköhän Schumi mahtaisi noita juttuja kommentoida nykyisin? Ei nykytilanteessa voittaminen kovin puunmakuista hänelle näytä olevan.

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
lfb sanoi:
No ei kai Maikkelin syytä ole että hän on niin ylivoimainen? :) Tuskinpa Schumi alkaa ihan katsojien jännityksen takia turhia hidastelemaan. Mutta aika mielenkiintoisia kommentteja vuodelta 2000, mitenköhän Schumi mahtaisi noita juttuja kommentoida nykyisin? Ei nykytilanteessa voittaminen kovin puunmakuista hänelle näytä olevan.
Juu, ei se maikkelin syytä ole vaan ylivoimaisen auton :D

aah :alppu:

patriot

Foorumin senaattori
312T4 sanoi:
SILTI SHUMI RULETTAA MIKA EI????
Lehtori voisi alkaa käyttäytymään lehtorin arvolle sopivalla tavalla! Ferrari hypetyksen vielä ymmärtää, mutta Schumi hypetystä teikäläiseltä!? Ja väärin Mika rulettaa aina!

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
patriot sanoi:
Lehtori voisi alkaa käyttäytymään lehtorin arvolle sopivalla tavalla! Ferrari hypetyksen vielä ymmärtää, mutta Schumi hypetystä teikäläiseltä!? Ja väärin Mika rulettaa aina!
Olet oikeassa; Mika kyllä rulettas samallalailla kuin Schumikin, jos vielä ajaisi. :thumbup: