Schumi ei sittenkään yksin vastuussa voitoista?

G-jump

New member
Päätöksen neljän pysähdyksen taktiikkaan siirtymisestä teki Ferrarin tekninen johtaja Ross Brawn.

- Hän istuu varikkomuurilla ja näkee koko kisan tilanteen paljon paremmin kuin minä. Siksi hän on se, joka tekee lopullisen päätöksen, Schumi selvitti asetelmaa.

(MTV3)
Olen luullut aiemmin, että Schumi itse laatii taktiikat - kuten niin usein mediassa hehkutetaan. Olen hieman pettynyt, kun menestyksen taustalla näyttäisi olevan muitakin henkilöitä kuin Michael.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Ei kai missään sentään sellaista ole hehkutettu..? Kyllä niistä taktiikoista päättävät aivan muut henkilöt kuin kuskit. Ei Schumacherkaan ole mikään ihmemies joka osa-alueella.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tässähän on vain kyse Ferrarin pelistä. Ei kerrota kaikkea! Tyhmäkin sen tajuaa että Schumacher tekee itse kaikki kisataktiikat, muut voivat ne hyväksyä mutta Schumacher päättää ja laatii. Ehkä Schumi haluaa vaan sympatisoida tallinväkeä antamalla menestyksestään vähän heillekin krediittiä...hieno mies - kertakaikkiaan.

bigbear

Well-known member
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
Schumillahan on suora video neuvottelu yhteys tallinsa kanssa ja hän käyttää ison osan kisastaan motivoidessaan varikko tiimiä yli-inhimmilliseen suoritukseen ja samalla kertoilee Toddille ja Brawnille miten hän tällä kertaa aikoo ajaa ja voittaa. Siinä sivussa suutari tietenkin suunnittelee vaimonsa kanssa tulevia juhlia.. Puhumattakaan siitä ,että hän on henkisesti yhteydessä Enzoon.
Käsittämätön mies!

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
Eikös se niin mene, että Schumi ajaa kierroksen muita karkuun ja näin ollen pystyy ohittaessa kierroksella hyvin tarkkailemaan muita kuskeja ja heidän taktiikoitaan. Nyt kun autolla ei pääse karkuun ja ohitustaidot ovat mitä ovat, on turvauduttava varikon apuun.

Ilmari

Banned
G-jump sanoi:
Olen hieman pettynyt, kun menestyksen taustalla näyttäisi olevan muitakin henkilöitä kuin Michael.
Lisää illuusioita rikkoutuu kun luet tuolta toiselta puolelta Schumi/Mika topiikkia.

Siellä lopultakin selviää muun muassa sellaisia asioita, että Schumi ei suunnittele ja rakennakaan autojaan itse omin käsin kisojen välillä :thumbup:

Giffen:[

The Horned Reaper
Sijainti
unknown
Shumi voittaa, jos se valkkaa taktiikan 2-4 pysähdyksen väliltä. Brawnin on kiva esittää tosi viisasta siellä muurilla, mutta se on kohtuullisen yks ja sama mitä se päättää. Helppo se on valita oikein, kun kaikki vaihtoehdot kerran on oikein....

Mera

Tutkija
Sijainti
Finland
Ferrarin touhu näyttää helpolta, mutta onko se touhu todellisuudessa sittenkään niin helppoa? Ferrarillekin tulee varmasti ajoittain eteen tilanteita, jolloin taktiikkaa joudutaan pohtimaan uudestaan kesken kisan. Mistä käsitys että MS laatisi taktiikat? Voihan se olla että hän pohtii ennen kisaa erilaisia mahdollisuuksia Brawnin kanssa.

bigbear

Well-known member
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
Onhan Brawn joskus myöntänyt kisojen olleen todella vaikeita,teknisiä ongelmia on ollut kesken kisojen .Niistä ferrari on selvinnyt hämmästyttävällä taidolla!

Absolut

Private member
Älkääs nyt, monestihan Brawn on muurilta käskenyt Michaelia ajamaan kovaa ennen varikkokäyntiä, jonka ansiosta Miihkali on sit napsinut voittoja! Upeaa taktikointia tallilta semmoinen!

Pete

Well-known member
Sijainti
Oulu
Absolut sanoi:
Älkääs nyt, monestihan Brawn on muurilta käskenyt Michaelia ajamaan kovaa ennen varikkokäyntiä, jonka ansiosta Miihkali on sit napsinut voittoja! Upeaa taktikointia tallilta semmoinen!
Huonoa taktikointia oli Brawnilta käskeä Schumacherin vetää lukkojarrutus turva-auton takana Monacon tunnelissa. Mutta yleensä kyllä on onnistunut tehtävässään todella hyvin.

Niku Lauda

Koulutettu apina
Schumin onnenamuletti katosi Silverstonessa
12.07.2004 17:36

F1-sarjan kuusinkertaisen maailmanmestarin Michael Schumacherin Ison-Britannian GP:stä hankkima kauden 10. voitto ei tullut täysin ongelmitta. Schumi nimittäin hukkasi sunnuntaina onnea tuottavan kaulakorunsa Silverstonen rata-alueelle.

Schumi on kuusi vuotta pitänyt kaulassaan Corinna-vaimoltaan saamaansa kultaista korua, joka on ollut kiinni nahkaisessa hihnassa. F1-kisojen aikana koru on ollut joko Schumin kaulassa tai ajopuvun taskussa. Sunnuntaina koru kuitenkin tippui jossain vaiheessa miehen kaulasta, eikä sitä löytynyt mistään etsinnöistä huolimatta.

Schumacher vetosikin kisan katsojiin, mikäli joku heistä olisi löytänyt hänelle tärkeän riipuksen.
- Amuletti on erittäin tärkeä minulle, koska sain sen Corinnalta. Olen aina tuntenut, että se on tuonut minulle onnea. Olisin erittäin kiitollinen, mikäli joku löytäisi sen, Schumacher kertoi The Sun -lehdelle.

Schumi lupasi korun löytäjälle reilun VIP-kohtelun seuraavan kerran, kun hän saapuu Silverstonen radalle joko testaamaan tai kilpailemaan.

Schumacherin mukaan koru hävisi sunnuntaina ennen kisaa järjestetyissä sponsoritilaisuuksissa. Amuletin katoamisesta huolimatta Schumi kaasutteli kisan voittajana ruutulipulle.

(MTV3)

----------------

Toivottavasti tästä katastrofista selvitään. :(