Järkipäähän
New member
eli tunteeko/tietääkö kukaan seinäjoella tallia pitäävää henkilöä jolla puna/musta volvo 340 ja ikkunassa numerot 336?
Hei Pekkis!juuh elikkäs kyrökosken masa se on. oli ennen saappi muttei enään kun halus takarenkaille nappaavan känkän
Rallia nyt on mahdoton ajaa ilman korttia, törkeästä liikenteenvaarantamisesta lähtee lisenssi.mahtoiko poliisisedät käydä juttelemas? näytti etsivän jotain ko. alueella.. mitäs laki sanoo ko. menopelillä rallin ajosta teollisuusalueella perä luistaen arkipäivänä viiden pintaan yleisen liikenteen seassa? törkeä piittaamattomuus ja kortti pois, entä lisenssit?
Ei tietääkseni. Humalainen saadaan kyllä ravintolasta poistaa ja anniskella ei saa siinä vaiheessa kun ryhtyy olemaan ns. känni päällänsä.Hei Pekkis!
Kieltääkö laki humalahakuisen alkoholien nauttimisen ravintolassa?
se on KYRSIS! :frank:elikkä kyrökoski "kyris" on itse tiensä valinnut en minä JOTEN TURHA TÄÄLLÄ ENÄÄN SIITÄ TAPELLA ENEMPÄÄ
paikkakuntasi raisio? aika kaukana pohjanmaalta.. Itseäni ei haittaa jos rääsätään yöllä/suljetun ison kaupan pihassa tms josta voi olla totaalisen varma ettei ulkopuoliset ole vaarassa. ihan v***n sama onko rääsääjän oma auto solmussa.. kunhan ei sivullisen. :nope:Minä se olin. Anteeksi.![]()