Sekalaiset moottoriurheiluvideot

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Impressive! :) Otan yhteyksiä jossain välissä...
 

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
846
Petri Piira:
F1-alueella on omansa ja rallipuolella omansa, niin laitetaanpa tännekin topikki aiheesta. Mun listoilla tosin on F1 ja rallipätkiä hieman, mutten jaksanut niitä poistaakkaan. Pienempiä tiedostoja voi tulla irkissä vaikka kyselemään niin voin lähettää. Suurempien kanssa pitää keksiä jotain muuta ehkäpä.. Listat ovat vielä hieman sekaisin, kunnes saan nämä täysin järjestettyä. Koittakaa selvitä näiden kanssa ja tehdä jotain löytöjä.

Näiden lisäksi on kolme n. 600megaista CrashIn-kolarivideota mpg-muodossa.
Terve, ei sulta löytyisi Ahvenistolta jotain pätkiä ja/tai ihan kokonaisia videoita?

http://members.lycos.co.uk/ahvenisto/
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Näköjään jotain videoita saa tuolta ahveniston sivuilta, mutta mitään omia pätkiä ei valitettavasti ole.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Nostetaanpa tämä ketju ylös, kun vihdoin ja viimein sain listat päivitettyä. :p motors_legend_(motors_tv)_-_jean_ragnotti, tuollainen on tulossa seuraavana, +320megaa :rolleyes:
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Mahtaa olla melkoisen näyttävä menoa tuolla Jean Ragnotti-pätkällä. Äijän urahan on pitkä kuin nälkävuosi ja se on ajanut kaikentyyppisillä autoilla(Renaulteilla!) rallia ja rataa. Ragnottin ajotyyli on ehkä yksi näyttävimpiä ja kaoottisimpia mitä autourheilun historiasta löytyy, mutta nopeahan se kaveri kiistatta oli.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Audi S1
Vajaan minuutin pituinen pätkä tästä ralliteiden hirviöstä. En tiedä teidän mielipidettä, mutta minä rakastan tuon auton ääntä.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
OFFLINE

27megaa, 2min 40sek pitkä pätkä. Näyttää Juhan ajelua Lancia Deltalla, Toyota Celicalla ja Fordilla.

<small>[ 23-08-2003, 19:58: Message edited by: Petri Piira ]</small>
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Tsekatkaapa muuten sfnet.tiedostot uutisryhmä, löytyy jotain erinäisiä Jyskälä clippejä tällä hetkellä.
 

markoj

Guest
"Tilasin" Petriltä noi ralli- ja F1-videot ja täytyy sanoa, että onhan siellä maukkaita pätkiä pelkästään noissakin. Suosittelen!

<small>[ 15-08-2003, 09:31: Message edited by: markoj ]</small>
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Mulla olisi VHS:llä pari 30 minuutin koostetta vuosien -84 ja -85 Suurajoista. Enpähän vaan saa niitä mitenkään koneelle. Hienoa menoa niissä kuitenkin on.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
markoj:
"Tilasin" Petriltä noi ralli- ja F1-videot ja täytyy sanoa, että onhan siellä maukkaita pätkiä pelkästään noissakin. Suosittelen!
1e per CD + postikulut veloitin, ainakaan mielestäni ei ole paha hinta. Et jos muitakin kiinnostaa suuremmat määrät noita videoita, niin voin tuota pientä maksua vastaan niitä polttaa.
 

bigbear

Well-known member
Liittynyt
10.1.2002
Viestit
1006
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
Petri: Laitas lisää videoita jakeluun :)

Käytä vaikka dc++ ohjelmaa ja tule FinX - Operators hubille ,osoite on operators.finx.org

infoa

Mun mielestä juuri tuollaisia videoita jo kuuluukin jakaa :)
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Antonio Pizzonia romuttaa Jaguarin S-typen. Vanhempi tapaus, mutta en ainakaan itse aiemmin ole tätä videota nähnyt. 150 mph ollut kai lasissa ja sit pihalle.



Video

ps.Bigbear: Itse käytän Overnet-ohjelmaa, jossa jokunen video on jaossa. On vaan niin pieni mulla tuo upload, etten sen suuremmin viitsi jakaa tiedostoja. Suuremmat määrät cd:llä mielummin.

<small>[ 18-11-2003, 22:15: Message edited by: Petri Piira ]</small>
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Olipa vain paska ajosuoritus Pizzonialta. Jarrutuspaikka oli valittu ilmeisesti f1:n mukaan, sillä tuota nopeutta oli aivan helvetisti kun Antonio aloitti jarrutuksen. Sitten kun auto rupesi puskemaan, käänsi Antonio lisää, vaikka eturenkaat sortivat jo alta. Syy siihen, että auto kaatui oli se, että renkaat olivat kääntyneet liian paljon kun se ajautui hiekkaesteeseen.

Oikeastaan tuossa tuli tehtyä ainoa väärä ratkaisu. Olisi parempi ollut vetää suoraan, koska hiekkaestettä pitkin olisi voinut jatkaa menoa. Toinen vaihtoehto olisi ehkä ollut takapään irroittaminen moottorijarrutuksella, jolloin auto olisi kääntynyt sisään mutkaan. Joka tapauksessa jarrutus olisi pitänyt aloittaa reilusti aiakisemmin.

Ei muuten antanut Jaguar alustastaan kovin hyvää kuvaa, aivan liian aliohjaavan näköistä menoa.
 

JJ7

Well-known member
Liittynyt
16.10.2003
Viestit
287
Aivan käsittämätön moka kyllä Antoniolta.. eek!

Eikös tuo tapahtunut joskus viime vuoden lopulla/tämän vuoden alussa Jaguarin PR-tilaisuudessa..? Ei tuo Pizzonian kyydissä ollut heppukaan ilmeisesti mistään kadulta revitty ollut.. :p AP saa olla kiitollinen, ettei saanut Jaggelta potkuja heti tuon tapauksen jälkeen.. wink
 

bigbear

Well-known member
Liittynyt
10.1.2002
Viestit
1006
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
Petri Piira:

ps.Bigbear: Itse käytän Overnet-ohjelmaa, jossa jokunen video on jaossa. On vaan niin pieni mulla tuo upload, etten sen suuremmin viitsi jakaa tiedostoja. Suuremmat määrät cd:llä mielummin.
Ei sitä pientä upload kaistaa kannata pelätä vaan siirtelee videon kerrallaa jonkun imutettavaksi niin sitten ne alkavat levitä jo nopeammin ,jos esim päätettäisiin mille hubille mennään niin silloin jakoa alkaisi riittöö aika nopeasti
 
Ylös