Miguel
beagle
Selostajaystävällinen sääntömuutosehdotusta Formuloihin, jotta kilpailun seuraaminen olisi mahdollisimman helppoa.
Ehdotuksia:
- läpinäkyvät polttoainesäiliöt, värillistä bensaa, mitta-asteikko polttoaineen määrän arvioimiseksi
- aika-ajot ajettaisiin kahtena päiväna, kevyillä autoilla, ajat lasketaan yhteen
- nopeimmasta ajasta yksi ylimääräinen piste
- aika-ajojen kolme nopeinta joutuisi kertomaan heti aika-ajojen jälkeen startissa käytettävä bensamäärä
- joka autoon NOX:ia läpinäkyvään säiliöön, värillisenä
- jokaisella varikkokäynnillä saisi vaihtaa tämän säiliön
- renkaita saisi vaihtaa, mutta vaihtoa saisi suorittaa vain neljä miestä
- yhdellä säiliöllä voisi tehdä maks. kaksi ohitusta
- kilpailun nopeimmasta kierroksesta saisi yhden ylimääräisen pisteen
- jokaisen kuskin nimi pitäisi löytyä auton rungosta teipattuna
- moottoria saa vaihtaa kuinka monta kertaa tahansa, mutta jos moottoririkko tulee kilpailussa, 3. kuski ajaa ehjää autoa seuraavassa kisassa
- jos tallin toinen kuski keskeyttää kaksi kertaa peräkkäin tekniseen vikaan, tallin 3. kuski määrätään ajamaan ehjää autoa yhdessä ylimääräisessä kisassa
- pisteytys takaisin vanhaan järjestelmään, kuskipisteet: voittajalle 10p tokalle 6p jne, tallipisteet niinkuin nyt
- GP:n voittaja juotettais humalaan valvotuissa olosuhteissa, sensaatiolehdet päästettäis haastattelemaan seuraavana aamuna krapulaista voittajaa Park Fermeelle
- Jos kuski keskeyttäis kahdessa kisassa peräkkäin tekniseen vikaan, hän juotettais myös humalaan voittajan kanssa
Näillä säännöillä tapahtuisi ja paljon.
Ehdotuksia:
- läpinäkyvät polttoainesäiliöt, värillistä bensaa, mitta-asteikko polttoaineen määrän arvioimiseksi
- aika-ajot ajettaisiin kahtena päiväna, kevyillä autoilla, ajat lasketaan yhteen
- nopeimmasta ajasta yksi ylimääräinen piste
- aika-ajojen kolme nopeinta joutuisi kertomaan heti aika-ajojen jälkeen startissa käytettävä bensamäärä
- joka autoon NOX:ia läpinäkyvään säiliöön, värillisenä
- jokaisella varikkokäynnillä saisi vaihtaa tämän säiliön
- renkaita saisi vaihtaa, mutta vaihtoa saisi suorittaa vain neljä miestä
- yhdellä säiliöllä voisi tehdä maks. kaksi ohitusta
- kilpailun nopeimmasta kierroksesta saisi yhden ylimääräisen pisteen
- jokaisen kuskin nimi pitäisi löytyä auton rungosta teipattuna
- moottoria saa vaihtaa kuinka monta kertaa tahansa, mutta jos moottoririkko tulee kilpailussa, 3. kuski ajaa ehjää autoa seuraavassa kisassa
- jos tallin toinen kuski keskeyttää kaksi kertaa peräkkäin tekniseen vikaan, tallin 3. kuski määrätään ajamaan ehjää autoa yhdessä ylimääräisessä kisassa
- pisteytys takaisin vanhaan järjestelmään, kuskipisteet: voittajalle 10p tokalle 6p jne, tallipisteet niinkuin nyt
- GP:n voittaja juotettais humalaan valvotuissa olosuhteissa, sensaatiolehdet päästettäis haastattelemaan seuraavana aamuna krapulaista voittajaa Park Fermeelle
- Jos kuski keskeyttäis kahdessa kisassa peräkkäin tekniseen vikaan, hän juotettais myös humalaan voittajan kanssa
Näillä säännöillä tapahtuisi ja paljon.