Aika-ajo OK. Paransin "enkkaa", eli testiaikaa viimeajoilta, noin sekunnilla... olin oikein tyytyväinen aika-ajoaikaan. Kisassa sitten startissa tietty helvetimmoinen paniikki. Lähtölipustakin näkyi pari pikseliä, se helpotti lähtöä.
Noh, T1:ssä mun edessä oli pippalot, jarrut pohjaan ja joku tuli perään... spinnasin ympäriä --> ei vaurioita suurempia autoon. Odotin että takaa autot katosi, pakkilla spinnaus toiseen suuntaan ja matkaan. Pari kaveri luikahti heti sisältä ohi. Olin ajaa kylkeen kun en huomannut ensin niitä.
Suoraavalle suoralle päästyinä, vilkaisin nopeasti peiliin tuleekö perässä ketään ja yrittääkö ohi. Ilmeisesti Jonkki sieltä oli tulossa. Samalla kun käänsin katseeni eteenpäin, oli radan kummallakin puolella autoja poikittain, ei kuitenkaan täysin radalla. Noh, paniikkijarrutus, ja siellä perästäkin ilmeisesti Jonkki törmäsi perääni. Noh, nyt en muista kuin siitä selvisin,tais käydä niin etten edes spinannut,vaan menin keskeltä rataa suman ohitse. Tämän jälkeen ajelin hissuksiin ja ihmettelin ketä tulee takaa ohi. Ensin taisi mennä VJR ja Levoska. Ikäheimokin oli pitkään kaverin hurjastelemassa kunnes mystisesti katosi jonnekin.
Stenberg meni ohi myös, mutta ilmeisesti bensan loputtua kuittasin viimeisellä kierroksellä hänet. Nousin käsittääkseni viimeisellä kierroksella 7->5. Ja bensaakaan ei jäänyt kuin 2 litraa tankin pohjalle, vaikka olin ottanu sitä 30 kierroksen edestä.
Anyway. Lähes virheetön ajo --> eli kertaakaan en spinnannut, pientä haparointia tietysti oli. Ja lähes aina kun perästä alkoi kuulua toisen auton moottorin pörinää alkoi mulla pasmat sekoilla ja olin "all over the place", eli minut sai helposti ohitettua. En pannut hanttiin. Nopeammat ohi vaan.
Enemmän kuin tyytyväinen 5. sijaan, vaikka se tulikin keskeytyksien kautta.
Pahoittelen suuresti sitä jarrutusta T1:n jälkeen. En osaa sitä muuten selittää kuin paniikkireaktio. Ne radan reunalla olevat autot kun saattavat kimmahtaa milloin tahansa radalle niin... noh, kuitenkin sen äkkijarrutuksen jälkeen painoin lähes heti kaasua, mutta jonkki kerkesi tulla perään.
Vois katella replayn.... mutta tämmösiä...