Siwa

Nitti

Banned
Suomen synkin vähittäistavarakauppa.

Mitä mieltä olette?

burb

.
Olen käynyt Siwassa ostoksilla joten hajotkaa mun parhauteen.

markoj

Custom User
Kuuklen kuvahaussa tulee siwa-hakusanalla aika monta valvontakamerakuvaa ryöstötilanteesta.

Harvakseltaan tulee Siwassa käytyä, kun niitä on täällä aika vähän. Kesällä viimes.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Siwassa käydään aina sillon, kun kaikki muut paikat on kiinni, eli joskus juhlapyhinä esim.. Vaikka eipä sieltä sillonkaan löydy, mitä on hakemaan menny. Hyllyt tyhjinä ja kassajono kiertää koko kaupan. Se on sitä hyvää bisnestä se.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Itse ostan Siwasta yleensä maitoa ja joskus Thai-kuution. (Coulthard)

Lunssila

Well-known member
Itse ostan Siwasta yleensä maitoa ja joskus Thai-kuution. (Coulthard)
Ostin tässä männä viikolla LIDLISTÄ tuollasen, kun kehuivat Nytin valmisruokatestissä hyväksi. Ei ollut mikään erikoinen mun mielestä, mutta jos toista makua vielä kokeilis.

On muuten jännä tuossa hommassa, että pakasteesta saadaan viidessä minuutissa mikroaaltouunilla tehtyä ihan lämmintä ruokaa! En meinannut uskoa paketin ohjeita, mutta tulihan siitä. On se kone!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Siwasta taisin viimeksi ostaa tupakkiaskin joku kuukausi tai kaksi sitten, ne kun saman hintaisia paikasta riippumatta.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ostin tässä männä viikolla LIDLISTÄ tuollasen, kun kehuivat Nytin valmisruokatestissä hyväksi. Ei ollut mikään erikoinen mun mielestä, mutta jos toista makua vielä kokeilis.

On muuten jännä tuossa hommassa, että pakasteesta saadaan viidessä minuutissa mikroaaltouunilla tehtyä ihan lämmintä ruokaa! En meinannut uskoa paketin ohjeita, mutta tulihan siitä. On se kone!
Se punainen on niistä parsain omasta mielestä. Muut ovat enemmän tai vähemmän yhdentekeviä.