Ski Challenge 2011

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
UI saatana. Neljänneksi pudonnu. Mun täytyy varmaan mennä kaverin luo pelailemaan. Ihan uskomattoman paljon on eroa, kun pelaa oikein "peli" koneella, eikä millään toimisto rutkulla, mihin on lisätty vaan passiivi jäähdytteinen näytönohjain. Laskin ton oman ajan uuden vuoden aattona, tosiaankin sen "muutaman" punkkulasin jälkeen. :D

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Offline-harjoitusta tuli vedettyä ja aika oli jotain 1.38...Mitä se Jusban kärjessä tekee? Njärff...pitää alkaa säätää vissiin ankarasti.
Muut eivät vaan ole ajaneet. Ihan omalla tasollani olen maailman kärkiaikaan nähden. Sen 9 sekuntia perässä. Eiköhän sieltä AJ ja Google tule kohta neljällä sekunnilla ohi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Trainingia vaan ajellut... 2.37,2 paras tulos. Hermot vaan menee noihin pariin kohtaan, jos ei pakitusvaihtoehtoa ole:eek:

35-25-40 säädöt..niissä kait vika, tai sit en vaan osaa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Trainingia vaan ajellut... 2.37,2 paras tulos. Hermot vaan menee noihin pariin kohtaan, jos ei pakitusvaihtoehtoa ole:eek:

35-25-40 säädöt..niissä kait vika, tai sit en vaan osaa.
Kokeilepa ottaa vauhdista pois ja lisätä pitoon eli vaikka 35-35-30

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
2.36,2 lisäsäätelyllä.. Kattoo josko sitä saisi ukon samaa vauhtia alas kisassa ennen näppiksen lentämistä seinään.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Sain kyllä sitä backspacea hakata ankarasti, etenkin siinä pomppuisessa shikaanissa:eek: En kyllä usko, jotta kisassa tuohon kykenen.
Hankalaan paikkaan olet sen niiauksen laittanut. Tai mistä mä sun muista napeista tiedän.