Snooker!

• Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Eurosport näyttää jo ties monettako turnausta tänä vuonna tästä loistavasta lajista. Itse olen jäänyt lajiin koukkuun, ja kun on tullut jo muutamia kertoja itse pelattua niin lyönnitkin alkavat lähteä sinne minne pitääkin. Onko joku muu forumilaisista jäänyt biljardin ykköslajiin koukkuun?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Aikalailla :thumbup:

Joka keskiviikko pelataan 4-5 tuntia ja jokaisen turnausken katosn joko Eurosportilta tai BBClta, riippuen mista tulee.

Loistava laji. Shakkiin verrattava alylaji.

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Tänään pelatessani huomasin kepin luiston sormien välissä olevan tärkeää. Pelin edetessä luisto huononi ja tuli pari hasardilyöntiä peräkkäin kunnes liitusin käteni ja johan peli alkoi jälleen luistaa. Pienistä asioista kiinni.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Pikku pyyhe on hyvä olla aina mukana sekä kepin että käsien kuivaamiseen/putsaamiseen :thumbup:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Pääsiäisenähän tuli Player's Champs vai mikä se olikaan. En huomannut katsoa kuin lopun finaalista ja välierästä.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Pelaisin jos olisi aikaa. Jossain vaiheessa innostun pelaamaan carambolea. Suomalainen kaisa on jäänyt minulle mysteeriksi.

Muistan ikuisesti ensimmäisen lyöntini snooker-pöydällä. Jouduin turvautumaan heti jatkovarteen. Tuntui hullulta lyödä palloa, kun itse oli pallosta kolmen metrin päässä. Tähtäämisestä ei ollut tietoakaan. Olin tyytyväinen kun osuin kivellä punaiseen!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Muistat vaan sen snooker-pelaajan ohjeen:

Pitäis aina vetää pinkkiä ruskeen sijaan! ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Juu, lauantaista alkaen Sheffiedistä kajahtaa!

En oo kattonut kaaviota, mutta olispa finaali, jos Marc Williams ja Jimmy White kohtais finaalissa! :ahem:

Ronny ei oo vedossa (syttyiskö tähän?), Hunter on semifinaali kamaa, Stevensit ja Leet ei pärjää... Davies menee kvartseihin asti ja Hendry semeihin.

Jimmy Whiten sunnuntainen Players Championship voitto oli kaverin eka turnausvoitto 12 vuoteen ja muutenkin Jimmy on pelannut viime aikoina hyvin. Semeihin asti menee joka tapauksessa :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Mä en lyö vetoja, mutta nenänakin saa hävinnyt ottaa vastaan!
Steve Davis on oikea Kermit the Frog tai oikeastaan Schumacher the Jaw. Meinaan ollessaan huippuvireessä voiton jälkeen jätkä hyppi kattoon kädet ja jalat levällään kuin Schumi palkintopallilla. Steve tais olla eka 147 tv-stara.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sekoitat Dennis Tayloriin. Stevea hillitympaa saa hakea. Helvetin hauska se on, mutta hillitty.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Sekoitat Dennis Tayloriin. Stevea hillitympaa saa hakea. Helvetin hauska se on, mutta hillitty.
Nope.

Jätkä veti silloin voitettuaan ekan kerran mm:n, oliko se sitten -92 tai jotain, ekan mm-voiton kunniaksi Kermit hypyn kattoon. Sen jälkeen kakkapökäleet housussa on jäykistäneet jätkän niin, ettei hymy irtoa enää eikä puntti liikahda.

Siinä olet oikeassa, että Steve on pelaajana kuiva ja tylsä.

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Ainaki selostajat aina toteaa että David oli parikytä vuotta sitten pelejä hallitessaan kylmänviileä, ja nykyään pelaa rennolla meiningillä.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Nopeahuoli sanoi:
Juu, lauantaista alkaen Sheffiedistä kajahtaa!

En oo kattonut kaaviota, mutta olispa finaali, jos Marc Williams ja Jimmy White kohtais finaalissa! :ahem:

Ronny ei oo vedossa (syttyiskö tähän?), Hunter on semifinaali kamaa, Stevensit ja Leet ei pärjää... Davies menee kvartseihin asti ja Hendry semeihin.

Jimmy Whiten sunnuntainen Players Championship voitto oli kaverin eka turnausvoitto 12 vuoteen ja muutenkin Jimmy on pelannut viime aikoina hyvin. Semeihin asti menee joka tapauksessa :thumbup:
Olikos toi Hunter se jota vastaan White pelas finaalissa viikonloppuna? Sellanen nuoren näkönen jäppinen, varmaan ~30v?