Spa - katsomopaikka?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Olen lähdössä Spahan syksyllä.
Tarjolla olisi pari paikkavaihtoehtoa, joista ykkösenä on tämä :

Kyseessä on siis tuo erillinen, sininen katsomo tuolla ylimpänä metsän reunassa.
Oletteko käyneet - onko ok. Tostahan pitäisi käsittääkseni nähdä aika mukavasti lähes varikon ulostulolle saakka.

------

Edit : Oliskohan nämä kuvat otettu ko. katsomosta ....

Mitään tv-screenejä tossa ei taida olla, vaikka kyseessä onkin joku "gold"-katsomo.

Viimeksi muokattu:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
On ehkä tuo kuva siitä katsomosta minne ajattelit mennä, mutta muistutuksena että melkoisella zoomilla otettu kuva. Eli jos ajattelit mennä kattelee tuohon katsomoon niin et taida nähdä juuri mitään varikon ulostulosta..

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Tuon ylemmän sinisen katsomon alapuolelle olevalle nurmelle pääsee kenttälipulla. Parempi tunnelma, halvempaa ja lyhempi matka tankkausosastolle.

WebSlave

Trackman
Jonkinlaista tv-screeniä siinä Eau Rougen luona on, mutta tästä pikkukartasta ei oikein selviä niiden näkyvyys puheena olleeseen katsomoon.
http://www.spafrancorchamps.be/images/imgcircuit_main.gif

Kun muutama vuosi sitten olimme kaverin kanssa menossa Eau Rougen katsomoon, niin paikkoja myytiin maininnalla, että screenille olisi näkyvyys. Mutta kyse oli siis varsinaisesta Eau Rougen katsomosta, ei tuosta ylemmästä. (Itse kisa peruuntui, kuten siis matkammekin.)

Cerevisiae

Well-known member
Alimmassa kuvassa on ainaskin screeni Ferrarin yläpuolella.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Täytyy varustautua kiikarein.
Kyllä mä huomenna ilmoitan sponsorille, että se on just tuo katsomo mihin varaa mun lippuni.
Toinen vaihtoehto olisi ollut edesmenneen bussipysäkin mutkassa.
Toi reissu on siis työn kautta - yhden yhteistyökumppanin sponsoroima juttu.
Eli omaa rahaa palaa se minkä kaljatelttoihin ehtii kaataa.

Eau rouge on sen verran maineikas notko, että en missaa tätä näkemismahollisuutta kun sellanen kohalle tarjotaan.
Bussipysäkkejä näkee täällä härmässäkin :D