Don Vito:
Miikka:
Kun ei ollut muutakaan tekemistä (siis , keskellä yötä eek! ???) niin kattelin tuota SSA:n sivua ja uutisia:
11.3.2001 Kauden 2001 näkymiä
siis ei hirveen kauaa kun on päivitelty doubtful , kyllä on lama iskenyt ja kaikki jo antautuu...........
Jurvan varikolla vaihdoin pari sanaa noiden sivujen sisällöstä vastanneen hlön kanssa ja tämä viestitti, että kun kerran kuskit eivät vaivautuneet kaudella 2001 radalle niin eipä häntäkään kiinnosta noita sivuja päivitellä. Vielä tuolloin maaliskuussa autoja oli tulossa kymmenkunta keskimäärin joka kisaan, mutta aika moni oli kuitenkin jossain muualla kuin kisapaikalla kilpailukalustonsa kera.
Aivan ja SS:n tilasta kysellessäni SS ryn puheenjohtaja kauden päätöskisassa 2001 totesi että ei se ole minun tehtävä hankkia autoja viivalle.....no silloin en tiennyt että ko.hlö on PJ ja itsekkin ajattelin että eihän se kisaajan tehtävä ole...vaan SSAn/Järjestäjien...
Mutta näin jälkeenpäin todettuna moinen virkamieslausunto hämmästyttää seuran Pj:ltä jolle SS on henki ja elämä....ja myöskään kovin näkyvää Autojen viivalle maanittelua en ole kuullut missään..taitaa olla aika sisäpiirin juttu koko SS luokka joten eikähän haudata paska ja tilalle jokin uusi kokonaan joka ulkomailtakin viivalle hemmmoja saa..on niitä ennenkin ollut....
Panosta se vaatii ja työtä ei se onnella tapahdu varsinkaan nyt kun AKK:lla ei tyhjiä lupauksia kuunnella.
Sitovia nimiä starttilistaan vaan.
Ja säännöt sellaisiksi että mahdollisimman moni auto kykenee viivalle heti alussa ja saadaan kunnon kenttä aikaiseksi.Kyllä se siitä sitten kasvaa siitä on HRF/Roadsport oiva esimerkki..kynnys matala tulla viivalle ja hyvä henki.
Jo etukäteen voin todeta että kisoista kannattaa tehdä sellainen että turboruuvia ei tarvii ruuvata piukalle koska maalinkiin tarvii päästä eikä ajaa kuin päätön kana ja hokea itseleen voittoa (jota ei ikinä tule kun ei pääse maalinkaan)
Pätee muuten myös (V8) miehiin jotka saavat akselinsa karkaistua....
Pitäisi oppia ensin rakentamaan kone kunnolla ja sitten miettiä mitä vehkeet kestää mitä ei...esim. pistetään sakko että jos rasvaat radan et pääsee seuraavaan lähtöön...ja kiellon raja korkeaksi ettei nyt ihan desistä kieltoa tule mutta öljypohjan tai lohkon räjäyttämisestä kylläkin jos se aikaan siis radalle tuhoa...miksei myös sakko.
näin se toimi aikoinaan katuautokisoissakin...radan rasvaajat/pelle pelottomat karsiutui pois ja skabat olivat hyviä ja jatkuvia koska Ne OIKEAT Pelle Pelottomat oli asialla.
....eli asennemuutosta kaivataan yhteisen edun tavoittelussa....tuntematon asia muuten suomalaisessa rata-autoilussa (poislukien HRF ja Minit)...onhan meillä esimerkkeinä Keimolan nykytila kalleimpana häpeäpilkkuna lajille....on muuten oiva paikka poimia metsämansikkoja tänäkin kesänä...lapsetkin tykkää wink
Ja ennenkuin joku vastaa jostain S2K kisoista hyvän hengen nimeen niin sitä voi kysellä monelta teamiltä mikä henki on...amamtööreillä varsin heikko pienen kyselykerroksen pohjalta viime kisan tiimoilta...eikä tarvinnut edes kysyä kun moitittiin ihan oma-aloitteisesti.
Haluaakos AKK että suomessa ajaa vain 15 S2K autoa joiden takia pitäisi moottoriratoja pitää yllä....eiköhän hiekoiteta nekin ja R/C autot tilalle...Vai onkos niin että SS on esimerkillään saanut AKK:n väheksymään suomalaisia Rata-aitoilun HARRASTAJIA tunkemalla ne kaikki Enduranceen ja Roadsporttiin jotka on ihan hyviä luokkia niitä väheksymättä.
Kyse on lähinnä siitä mitä tehdä miljoonien arvoisella kilpakalustolla millä ei mitään arvoa enään kokonaisena pakettina ja saakos ne vehkeet uusia kirittäjiä...se että suomessa ei moiselle luokalle rahaa löydy on paskapuhetta löytyy sitä rahaa 50 milj.veneisiinkin.
Tahdosta kaikki on kiinni.
<small>[ 06-07-2002, 14:23: Message edited by: Mad-Mike ]</small>