SSA ry.??

Miikka

Well-known member
Liittynyt
17.6.2002
Viestit
191
Kun ei ollut muutakaan tekemistä (siis , keskellä yötä eek! ???) niin kattelin tuota SSA:n sivua ja uutisia:

11.3.2001 Kauden 2001 näkymiä

siis ei hirveen kauaa kun on päivitelty doubtful , kyllä on lama iskenyt ja kaikki jo antautuu...........
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4748
Sijainti
Event horizon
Miikka:
Kun ei ollut muutakaan tekemistä (siis , keskellä yötä eek! ???) niin kattelin tuota SSA:n sivua ja uutisia:

11.3.2001 Kauden 2001 näkymiä

siis ei hirveen kauaa kun on päivitelty doubtful , kyllä on lama iskenyt ja kaikki jo antautuu...........
Jurvan varikolla vaihdoin pari sanaa noiden sivujen sisällöstä vastanneen hlön kanssa ja tämä viestitti, että kun kerran kuskit eivät vaivautuneet kaudella 2001 radalle niin eipä häntäkään kiinnosta noita sivuja päivitellä. Vielä tuolloin maaliskuussa autoja oli tulossa kymmenkunta keskimäärin joka kisaan, mutta aika moni oli kuitenkin jossain muualla kuin kisapaikalla kilpailukalustonsa kera.
 

Mad-Mike

Well-known member
Liittynyt
16.11.2000
Viestit
349
Don Vito:
Miikka:
Kun ei ollut muutakaan tekemistä (siis , keskellä yötä eek! ???) niin kattelin tuota SSA:n sivua ja uutisia:

11.3.2001 Kauden 2001 näkymiä

siis ei hirveen kauaa kun on päivitelty doubtful , kyllä on lama iskenyt ja kaikki jo antautuu...........
Jurvan varikolla vaihdoin pari sanaa noiden sivujen sisällöstä vastanneen hlön kanssa ja tämä viestitti, että kun kerran kuskit eivät vaivautuneet kaudella 2001 radalle niin eipä häntäkään kiinnosta noita sivuja päivitellä. Vielä tuolloin maaliskuussa autoja oli tulossa kymmenkunta keskimäärin joka kisaan, mutta aika moni oli kuitenkin jossain muualla kuin kisapaikalla kilpailukalustonsa kera.
Aivan ja SS:n tilasta kysellessäni SS ryn puheenjohtaja kauden päätöskisassa 2001 totesi että ei se ole minun tehtävä hankkia autoja viivalle.....no silloin en tiennyt että ko.hlö on PJ ja itsekkin ajattelin että eihän se kisaajan tehtävä ole...vaan SSAn/Järjestäjien...

Mutta näin jälkeenpäin todettuna moinen virkamieslausunto hämmästyttää seuran Pj:ltä jolle SS on henki ja elämä....ja myöskään kovin näkyvää Autojen viivalle maanittelua en ole kuullut missään..taitaa olla aika sisäpiirin juttu koko SS luokka joten eikähän haudata paska ja tilalle jokin uusi kokonaan joka ulkomailtakin viivalle hemmmoja saa..on niitä ennenkin ollut....
Panosta se vaatii ja työtä ei se onnella tapahdu varsinkaan nyt kun AKK:lla ei tyhjiä lupauksia kuunnella.
Sitovia nimiä starttilistaan vaan.

Ja säännöt sellaisiksi että mahdollisimman moni auto kykenee viivalle heti alussa ja saadaan kunnon kenttä aikaiseksi.Kyllä se siitä sitten kasvaa siitä on HRF/Roadsport oiva esimerkki..kynnys matala tulla viivalle ja hyvä henki.

Jo etukäteen voin todeta että kisoista kannattaa tehdä sellainen että turboruuvia ei tarvii ruuvata piukalle koska maalinkiin tarvii päästä eikä ajaa kuin päätön kana ja hokea itseleen voittoa (jota ei ikinä tule kun ei pääse maalinkaan)
Pätee muuten myös (V8) miehiin jotka saavat akselinsa karkaistua....

Pitäisi oppia ensin rakentamaan kone kunnolla ja sitten miettiä mitä vehkeet kestää mitä ei...esim. pistetään sakko että jos rasvaat radan et pääsee seuraavaan lähtöön...ja kiellon raja korkeaksi ettei nyt ihan desistä kieltoa tule mutta öljypohjan tai lohkon räjäyttämisestä kylläkin jos se aikaan siis radalle tuhoa...miksei myös sakko.
näin se toimi aikoinaan katuautokisoissakin...radan rasvaajat/pelle pelottomat karsiutui pois ja skabat olivat hyviä ja jatkuvia koska Ne OIKEAT Pelle Pelottomat oli asialla.
....eli asennemuutosta kaivataan yhteisen edun tavoittelussa....tuntematon asia muuten suomalaisessa rata-autoilussa (poislukien HRF ja Minit)...onhan meillä esimerkkeinä Keimolan nykytila kalleimpana häpeäpilkkuna lajille....on muuten oiva paikka poimia metsämansikkoja tänäkin kesänä...lapsetkin tykkää wink

Ja ennenkuin joku vastaa jostain S2K kisoista hyvän hengen nimeen niin sitä voi kysellä monelta teamiltä mikä henki on...amamtööreillä varsin heikko pienen kyselykerroksen pohjalta viime kisan tiimoilta...eikä tarvinnut edes kysyä kun moitittiin ihan oma-aloitteisesti.

Haluaakos AKK että suomessa ajaa vain 15 S2K autoa joiden takia pitäisi moottoriratoja pitää yllä....eiköhän hiekoiteta nekin ja R/C autot tilalle...Vai onkos niin että SS on esimerkillään saanut AKK:n väheksymään suomalaisia Rata-aitoilun HARRASTAJIA tunkemalla ne kaikki Enduranceen ja Roadsporttiin jotka on ihan hyviä luokkia niitä väheksymättä.
Kyse on lähinnä siitä mitä tehdä miljoonien arvoisella kilpakalustolla millä ei mitään arvoa enään kokonaisena pakettina ja saakos ne vehkeet uusia kirittäjiä...se että suomessa ei moiselle luokalle rahaa löydy on paskapuhetta löytyy sitä rahaa 50 milj.veneisiinkin.
Tahdosta kaikki on kiinni.

<small>[ 06-07-2002, 14:23: Message edited by: Mad-Mike ]</small>
 
Liittynyt
6.2.2001
Viestit
16
Sijainti
Rajamäki
Don Vito:
Jurvan varikolla vaihdoin pari sanaa noiden sivujen sisällöstä vastanneen hlön kanssa ja tämä viestitti, että kun kerran kuskit eivät vaivautuneet kaudella 2001 radalle niin eipä häntäkään kiinnosta noita sivuja päivitellä. Vielä tuolloin maaliskuussa autoja oli tulossa kymmenkunta keskimäärin joka kisaan, mutta aika moni oli kuitenkin jossain muualla kuin kisapaikalla kilpailukalustonsa kera.
Täytyy kommentoida asiaa, kun olen itsekin sekaantunut nohin sivuihin, lähinnä teknisellä puolella.

Sivut, joilla Miikkakin vieraili, ovat oiva esimerkki siitä, että ei kannata tehdä asioita hetken mielijohteesta ja toisaalta siitä, yksi oleellisimmista asioista netissä on sivujen aktiivinen päivittäminen.

Asian eteen on jotain jo tehtykin. Uusittujen ja huomattavasti laajempien sivujen testiversio on ollut jo jonkin aikaa, tosin julkisuudelta piilossa, osoitteessa:
www.sarlinraceteam.fi/ssa/

Kuten sielläkin olevista päivämääristä ja muutamista "vanhoista" tiedoista huomaa, kyseessä on todellakin testiversio, jossa on luotu asialle raamit. Sivujen sisällön saattaminen ajantasalle on tälläkin kertaa vain hieman venähtänyt.

Syynä ei kuitenkaan ole se, että joku olisi luovuttanut, tai ei viitsisi tehdä sivuja, kun kuskit ei tule ajamaan, vaan ihan yksinkertaisesti ajan puute: kun on töissä, on perhettä, on mukana yhden SS-tiimin toiminnassa, harrastaa muutakin, loppuu vuorokausista yksinkertaisesti tunnit.

Nythän nuo sivut tuli julkistettua, joten tuleepahan paineita asioiden ajantasalle saattamiseen. Ja kesälomakin alkaa viikon päästä, joten ei voi syyttää ajanpuutettakaan...

<small>[ 07-07-2002, 14:52: Message edited by: Tero Kiviniemi ]</small>
 

Miikka

Well-known member
Liittynyt
17.6.2002
Viestit
191
No nyt , ASIAA!!!
En kai pakottanut liian aikaisin tuota sivua näytille laittamaan?
Hyvä!!! , vielä kun sinne rupeaa juttua tulemaan niin silloin homma pelaa!!(siis muistakin kuin SRT:n tapahtumista wink )
Onkos sillä hepulla joka on ne laadukkaat SS-sivut tehnyt ( Super Saloon 2000 )
aikomusta päivittää niitä?? , vaikka periaatteessa (ja käytännössä) ponnistukset kannattaisi kohdistaa yhdelle sivustolle....
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4748
Sijainti
Event horizon
Miikka:

Onkos sillä hepulla joka on ne laadukkaat SS-sivut tehnyt ( Super Saloon 2000 )
aikomusta päivittää niitä?? , vaikka periaatteessa (ja käytännössä) ponnistukset kannattaisi kohdistaa yhdelle sivustolle....
Päivitellään jos jotain päivittelemisen aihetta ilmenee. Kolmen auton kisoista ei juuri juttua revitä vaikka kuinka vääntelis. Jossain vaiheessa piti alkamani seurailemaan HRF:n SS1300:sta lähemminkin, mutta eipä sielläkään tuo autojen lukumäärä ole noussut uutiskynnyksen ylittävälle tasolle. :(
Meanwhile ei auta kuin päivitellä suomalaisen rata-Autoilun alennustilaa. :p
 
Ylös