Poikaystäni on ilmeisesti stalkannut mua vuosia ennen seurusteluamme
iina_iina 19.7. 17:08
Elikkäs mä olen seurustellut, sanotaanko nyt vaikka Villen kanssa n. vuoden verran. Muutettiin kesäkuun alussa yhteen ja viime viikon maanantaina Ville meni armeijaan. Asuttiin naapurissa monta vuotta ja oltiin myös samalla ylä-asteella ja lukiossa.
No, mun oma kannettavani on huollossa ja eilen Villenkin kone tilttasi ja mulla oli yks tärkeä juttu hoidettavana ja omat vanhempani on muuttaneet pois tältä paikkakunnalta. No menin sitten Villen äidin luokse ja sain käyttööni 'Villen ikivanhan läppärin', jota en ollut ikinä nähnytkään. No tein hommani loppuun ja sisäinen uteliaisuuteni sai voiton...
Katselin siis Villen koneelta vanhoja kuvia ja tiedostoja. Kunnes silmilleni hyppäsi kansio nimeltä KAROLIINA (eli minä), mietin vähän että mitäs helvettiä. Kansiossa oli n. 1000, minusta SALAA otettua kuvaa, siellä mä olin onnellisena painellut menemään koulussa, kaupassa, ulkona, _omassa kodissani_ jne.. ja sitten kuvia, joita mulla on joskus ollut galleriassa ja facessa. Kuvat oli otettu kun olin n. 14-18-vuotias.
Sen lisäksi siellä oli monin verroin tietoa siitä, mitä mulla oli milloinkin ollut päällä, mun vanhoja lukujärjestyksiä, mitä kursseja mulla on, kenen kanssa olen milloinkin liikkunut, tietoja mun silloisista poikaystävistäni, mistä asioista mä luultavasti pidän ja kaikkea mahdollista tollasta. Sen lisäksi löysin jotain kuvitteellisia 'seksinovelleja', joiden pääosissa olivat ketkäs muutkaan kuin minä ja Ville. Melkeen pari tuntia meni ennen kuin sain noi kaikki luettua.. Ilmeisesti ns. stalkkaus oli ainakin noiden tiedostojen mukaan loppunut alkuvuodesta 2009. Viimeinen kuvakin oli vanhojen tansseista.
Mun ja Villen juttu alkoi siis huhtikuussa 2010 kun päädyttiin pussailemaan baarissa, puhuttiin vielä molemmat siitä, miten ei olla ikinä koulussa kiinnitetty toisiimme mitään sen suurempaa huomiota.. Niinpä niin, Villehän oli ilmeisesti paremmin perillä mun elämästä kuin minä itse..
Mua on nyt eilisestä asti ällöttänyt noi jutut tosi paljon, jotenkin tuntuu siltä, että joku muu kuin mun armas poikaystäväni olis ne kirjottanu ja kuvannu.. :| Mun paras kaveri on ainut, jolle oon tän kertonut, Villen soittoon eilen ja viesteihin tänään en oo vastannut
Mutta oi armon demittäjät! Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
http://demi.fi/keskustelut/896949/poikayst-auml-ni-on-ilmeisesti-stalkannut-mua-vuosia-ennen-seurusteluamme