Sunnuntain lööppi

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Täytyy myöntää, että yllätyin, että herra Montonen ei kirjoittanut vastaavanalaista viestiä jo ensimmäisten lööppien ilmestyttyä. Jos totta puhutaan, niin itselläni alkaa olla ideat lopussa (ei todellakaan tullut mitään uutta mieleen, kuin tuo animaatiopätkäuutinen). Mutta rakkaat lukijamme, teidän ei tarvitse peljätä, F1-Forum-lehti ilmestyy vielä (tai ainakin mainoslööpit :D), sitten kun tuo inspiraatio saa lisää virtaa...tai tietysti sitten kun tapahtuu jotain
 

Jarkko Montonen

Well-known member
Liittynyt
6.9.2000
Viestit
956
Originally posted by VJR:
<STRONG>Täytyy myöntää, että yllätyin, että herra Montonen ei kirjoittanut vastaavanalaista viestiä jo ensimmäisten lööppien ilmestyttyä. </STRONG>
Ha!

Mistä halvatusta päättelit, että se olisin juuri minä???
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
löysin hienon mainoksen! (loistava kuvamanipulaatio :D)

 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Originally posted by RK-62:
:D

Tiedättekö muuten mitä erikoista tuossa tän päivän ensimmäisen lööpin päivämäärän esityksessä on? (siis siinä missä on pienen Kristian-pojan kuva)
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Originally posted by VJR:
<STRONG>

:D

Tiedättekö muuten mitä erikoista tuossa tän päivän ensimmäisen lööpin päivämäärän esityksessä on? (siis siinä missä on pienen Kristian-pojan kuva)</STRONG>
Se on tehty Bin Ladenin päivittämillä Wingdingseillä?
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Originally posted by arnold:
<STRONG>

Se on tehty Bin Ladenin päivittämillä Wingdingseillä?</STRONG>
kyllä. Ja tuosta sun signaturesta sen verran, että tuo viestisi lähti tutkimuksiin. siinä oli sen verran tärkeää sisäpiirin tietoa
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Originally posted by VJR:
<STRONG>

kyllä. Ja tuosta sun signaturesta sen verran, että tuo viestisi lähti tutkimuksiin. siinä oli sen verran tärkeää sisäpiirin tietoa</STRONG>
sisäpiirin tietoapa hyvinkin, olen ajatellut vuotaa valon arat tiedot minua parhaiten "tukevalle" medialle...
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mähän oon, arska, aina seisonut tukenasi pahoissakin paikoissa, eiks yehna? Oot melkoisen hyvä tyyppi ja aikamoinen gurko. Kerrassaan loistotapaus olet!

No niin, inhvoa tänne!
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Originally posted by Albert Oil:
<STRONG>Mähän oon, arska, aina seisonut tukenasi pahoissakin paikoissa, eiks yehna? Oot melkoisen hyvä tyyppi ja aikamoinen gurko. Kerrassaan loistotapaus olet!

No niin, inhvoa tänne!</STRONG>
Olen saanut huomattavia tarjouksia jo mm. Seiskasta sekä ET- ja Me Naiset-lehdiltä. Pidän siis teitä jännityksessä ja odotan lisää tarjouksia, samalla kun odotamme (turhien) testien valmistumista.
 
Ylös