PuoliPöhkö
Well-known member
Luetaan niitä toikkeja! :frank:Neliveto mulle aikalailla se ja sama. Tuonhan, kuten useimmat muutkin ton suuruusluokan kaupunki-SUV:it, sais pelkällä etuvedollakin.
Pöhkiseltä sitten niitä mielipiteitä!
Muita mieleentulevia vaihtoehtoja:
Mazda CX-5
Hyundai ix35
Kia Sportage
Mitubishi ASX
Miksi SUV? No siksi, että tykkään vähän korkeammista autoista. Jos ihan vaan tilavuutta pitäis kriteerinä, niin tavallinen farmarimalli olisi varmaankin fiksumpi vaihtoehto. Ei suinkaan poissuljettu vaihtoehto sekään.
Kaveri olis duunissa Opelilla ja sais välitettyä uuden auton hyvällä alennuksella (20% tai 25% listahinnasta, en muista ihan tarkalleen kumpi), mutta ehkä Insigniaa lukuunottamatta eivät oikein puhuttele mua nuo. Laadullisesti Opel on käsittääkseni petrannut aika pirusti viime vuosina eikä näinollen tuon suhteen pitäisi olla suurempia ongelmia, mutta njääh... en mä oikein tiedä.
Kuhan tässä nyt vaan haistelen, tiedä vaikka jättäisin kokonaan vaihtamatta tai ostaisin sittenkin farkun tai ehkä mopoauton naapurien iloksi.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2072635&postcount=186
CRV:tä en voi suositella kenellekään muulle, kuin sellaiselle, joka ei piittaa auton ajo-ominaisuuksista tai kulutuksesta, mutta haluaa mahtavat takapenkin jalkatilat. Kovin pitkällä ruodolla varustettu ei saa myöskään kuljettaja olla, käy ajoasento suhteettoman rasittavaksi jos pitää yhtään pidemmälle ajaa.
Ehdotan sulle koeajolistaksi seuraavaa ja tässä nimenomaisessa järjestyksessä:
Skoda Yeti (kaikki ei diggaa ulkonäöstä, mutta käyttöautona mainio peli, rahalle vastinetta)
WV Tiguan (selvästi kalliimpi, eikä oikeastaan mitenkään Yetiä parempi, jos ei huonompikaan)
Mazda CX-5 (MAiniot ajo-ominaisuudet, rattimiehet tykkää)
Opel Mokka (jos takapenkin ja takapoksin tiloilla ei ole isommin merkitystä) Rapo: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2078884&postcount=188
Toyota RAV (Perusvarma japanialainen tuote)
Parsoin olisi Landrover Freelander II, mutta alkaa käydä hankintana kukkaron päälle (been there, done that)
Edit:
Ja noista mainituista siis, omilla rahoilla hankkien päätyisin itse tällä hetkellä Yetiin.
Kaikki on kuitenkin mielestäni luokassaan hyviä, tai ainakin kokeiltavia, Yetissä on omasta mielestäni vähiten ärsyttäviä piirteitä (oikeastaan ei lainkaan - edes hinta) ja kaikki perusasiat on todella hienosti kohdallaan (paitsi mahdollinen kammo ulkonäköä kohtaan - itseäni se ei häiritse lain)
Skoda Yeti
WV Tiguan
Mazda CX-5
Opel Mokka
Toyota RAV
Viimeksi muokattu: