Syön parhaillaan...

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Nälkäisenä ei kannata tulla tähän toijkiin. Näytti tuo Gobletin spagetti sen verran hyvältä, että nyt on pakko itekkin syödä jotain. :)
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ajattelin grillata saunan päälle Veijo Votkinin Sörkan Sällin Juustogrilleriä.
On suomen paras juustomakkara.

Emmentalia melkein kymmenes makkaran painosta.
Juustoa paljon, reilusti lihaa ja rasvaa, juusto tasapainottaa mausteita, mausteet jälkijunassa, jälkimaku pitkä ja pippurinen, hyvää ei huutele sinapin perään, oikealla grilillä esiin varmasti lisää vivahteita!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
MIkähän ton Votkinin etninen tausta on. Vähä haiskahtas venäläiseltä. Itse söin kaksi porkkanaa, joista toinen oli oikein makea ja maistuva toinen taas hieman kitkerähkö.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

MIkähän ton Votkinin etninen tausta on. Vähä haiskahtas venäläiseltä. Itse söin kaksi porkkanaa, joista toinen oli oikein makea ja maistuva toinen taas hieman kitkerähkö.
Jonnekin jo alkusyksystä kirjoitin Votkinin makkaroista, joita maistoin. Eivät olleet mitenkään erityisen hyviä. Tavallista huttua. Votkinin taustasta en tiedä, ja porkkanaporkkanaa olen viimeksi syönyt loppukesästä.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
kana-mozarella-tomaatti-basillika salaattia ja päälle lasi punkkua.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
MIkähän ton Votkinin etninen tausta on. Vähä haiskahtas venäläiseltä. Itse söin kaksi porkkanaa, joista toinen oli oikein makea ja maistuva toinen taas hieman kitkerähkö.
Ei tuo läpeensä paha mies vaikuta olevan.

Lihatukkuri Veijo Votkin ei hyväksy elintarviketeollisuuden työnantajien kovaa linjaa eikä työsulkua. Hänen mielestään työntekijöiltä vaaditut joustot eivät ole tarpeen. Työntekijöille on maksettava ylitöistä, hän vaatii.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Juusto-tomaatti näkkäriä. Sitruunapippuri passaa mun mielest aika hyvin tomaatin oheen tossa kombinaatiossa. Suolaahan siitäkin on kai suurin osa, mutta kuitenki.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Nyt jäi vahingossa kuva ottamatta, mutta tänään tuli syötyä:

Paistettua spagettia itse tehtyjen lihapullien kera ja lisukkeena jotain maustettuja juureksia. Kaiken kruunasi tietenkin ketsuppi. Oli kyllä hyvää! :)
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Taidanpa mennä laittamaan uudenvuoden aaton ylijäämiä: paistettuja nakkeja kera sinapin ja perunasalaattia.

Kuvia ei ole tulossa.
 
Ylös