Syyskausi 2004 addonit

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Elikkä, olis tarkoitus ajaa 3-5 addonia, riippuen halutaanko huonoimpia alkuperäisiä ratoja jättää pois. esim. mosport, joka ei sovi kisaamiseen kirveelläkään. Postatkaa ehdotuksia hyvistä addoneista, niin voidaan joku ilta ircissä vaikka päättää kollektiivisesti siitä, mitkä ja montako niistä ajetaan.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Jokaisella on omat suosikki/inho-radat noissa orginaaliradoissa, paljon helpommalla päästään jos otetaan niiden lisäksi ne kolme addonia.

Ehdotus. Jos jokainen äijä sanoo kolme mieleistään addonia... äänestystulos sit ratkaisee mitkä kolme addonia pääsee mukaan.

Mun rivi olis seuraava:

-Solitude
-Snetterton67
-Salz74

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Itse sanoisin seuraavat radat:

RRC! (ehdottomasti paras addon, jota olen ikinä ajanut.)
Snetterton
Lime rock park

Jape

Well-known member
Saanko äänestää vaikka en välttämättä kerkiäkään karkeloihin mukaan...?
Eli voisin EHKÄ tulla keikkakuskina ajelemaan silloin tällöin jos luppoaikaa jää?

Addonit:

1. RRC
2. Salz74
3. Solitude

Rambo-JorGen

Member
Sijainti
Kaarina
- Snetterton
- Zeltweg (huippunopea rata, leveitä mutkia ja pitkiä suoria missä pääsee imuttamaan. Varmasti tulisi mahtavaa kisaa :thumbup: )
- Adelaide

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Se oli Österreichring 1970 (Osring). Zeltwegissä lähes sama rataprofiili.

Mulla oli vähän liikaakin siellä töitä jos muistelee kevät2003-kisaa. :D Hyvää kisaa oli kyl, mutta ohittaminen oli aika vaikeaa kun kaikilla oli samat autot alla.

Challenge rankissa on tuo Zeltweg, niin se toiminu mun koneessa tosi surkeasti.. framet tippuu monessa kohtaa niin että ajaminen on yhtä tuskaa.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Pasi73 sanoi:
Se oli Österreichring 1970 (Osring). Zeltwegissä lähes sama rataprofiili.

Mulla oli vähän liikaakin siellä töitä jos muistelee kevät2003-kisaa. :D Hyvää kisaa oli kyl, mutta ohittaminen oli aika vaikeaa kun kaikilla oli samat autot alla.

Challenge rankissa on tuo Zeltweg, niin se toiminu mun koneessa tosi surkeasti.. framet tippuu monessa kohtaa niin että ajaminen on yhtä tuskaa.
Niin Zeltweg on se nätimmän näköinen versio? Muistaakseni tosin rataprofiili on Zeltwegissä huonompi kuin Össellä, vaikka onkin melkein sama. It's the little things that make Österreichring great.