Täällä kannatetaan Hamiltonia ja Massaa.Ja vihataan suomalaiskuskeja

Ratman

Turha kommentoija
Liittynyt
14.8.2007
Viestit
704
Sijainti
Hole in the sky
Koska lähes aina F1-forumin kannattamat kuskit epäonnistuvat niin tein johtopäätöksen että jos koko forum rupeaa kannattamaan Hamiltonia ja Massaa ja vihaamaan suomalaiskuskeja niin tie Kimin toiseen mestaruuteen on varmistettu.

Joten kannatan MESTARILLISTA Massaa ja MAAGISTA Hamiltonia.Koko F1 maailman historian ehdottomasti parhaat kuskit.Kalpene Fangio ja Schumacher :thumbup:.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Ei Suomalaiskuskeja tarvitse vihata, vaan niitä typeriä fanaattikoja ja muita sössönipa haukkuma nimiä käyttäviä urpoliisoja :).

Räikkönenhä on ihan jees kaveri, mutta Massan pitää voittaa MM ihan vaan sen takia, että kuulen Oskari Saaren ja kumppaneiden puhuvan maailmanmestari Felipe Massasta. Sen kuuleminen olisi unelmien täyttymys kaiken sen epäobjektiivisuuden ja haukkumisten jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Ei Suomalaiskuskeja tarvitse vihata, vaan niitä typeriä fanaattikoja ja muita sössönipa haukkuma nimiä käyttäviä urpoliisoja :).

Räikkönenhä on ihan jees kaveri, mutta Massan pitää voittaa MM ihan vaan sen takia, että kuulen Oskari Saaren ja kumppaneiden puhuvan maailmanmestari Felipe Massasta. Sen kuuleminen olisi unelmien täyttymys kaiken sen epäobjektiivisuuden ja haukkumisten jälkeen.
Joo ja te uikuttajathan olettekin oikea objektiivisuuden ja älyn riemuvoitto :D:D

Ihan samalla tavallahan säkin olet "typerä fanaatikko" mitä Massan kannattamiseen tulee. Te uikuttajat ette vaan koskaan näe asioita monelta eri kantilta.
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
aahh.. että rakastan fanaattisesti tuota formulamaailman kirjaimellistä väriläiskää, hamiltonia. hänen miellyttävä, vastustajia kunnioittava luonteensa, täydelliset hermot kilpailutilanteissa ovat kertakaikkiaan uskomattomia. hän on pitänyt jalat maassa, ei ole ylimielinen kuin noi kuvottavat suomalaiskuskit, jotka saavat veren kiehumaan AINA kun saavat televisioaikaa. Hamilton on nöyrä, hänellä on vilkas sosiaalinen elämä kodissaan sveitsissä, hän ei tuhlaa aikaa tietokoneisiin ja muiden nörttien vehkeisiin vaan antaa kaiken aikansa tyttöystäville ja on oikea PETO sängyssä.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Joo ja te uikuttajathan olettekin oikea objektiivisuuden ja älyn riemuvoitto :D:D

Ihan samalla tavallahan säkin olet "typerä fanaatikko" mitä Massan kannattamiseen tulee. Te uikuttajat ette vaan koskaan näe asioita monelta eri kantilta.
Minun uikuttaminen perustuu vasta-argumenttiin teidän ei oikein mihinkää, näen asian oikeinkin monelta kantilta, enhän minä muuten, joskus sitä tai itseasiassa useinkin paskan provoista heittoa sinnepäin heitä.
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
Minun uikuttaminen perustuu vasta-argumenttiin teidän ei oikein mihinkää, näen asian oikeinkin monelta kantilta, enhän minä muuten, joskus sitä tai itseasiassa useinkin paskan provoista heittoa sinnepäin heitä.
minäkin näen sun allekirjoituksen monelta kantilta. montako mestaruutta mestarillisella massalla nyt olikaan?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Joo ja te uikuttajathan olettekin oikea objektiivisuuden ja älyn riemuvoitto :D:D

Ihan samalla tavallahan säkin olet "typerä fanaatikko" mitä Massan kannattamiseen tulee. Te uikuttajat ette vaan koskaan näe asioita monelta eri kantilta.
Stedosin Massakommentteja ei olisi olemassakaan, ellei kimifanit sortuisi rimanalituksiin nimittelemällä sankarinsa kilpakumppaneita. Vaikka itse yritänkin pysyä asiallisena, niin hyvä, että edes joku jollain tavalla reagoi asiattomuuksiin (tavan oikeellisuudesta voi toki keskustella yhdessä kimifanien tapojen kanssa). Stedos lopettaa, kun asiattomuudet loppuvat. Tekisi mieleni raportoida jokainen sössönipa-kirjoitus, mutta olen liian hellämielinen ja laiska.

Sympatiat kyllä kääntyvät loukkaavien kirjoitusten takia väkisinkin Massan ja Hamiltonin puolelle. En tosin Ferrarin menestystä erityisesti toivo muutenkaan. Kimi on ok, mutta ajaa väärässä tallissa. ;)
AksuPaksu sanoi:
montako mestaruutta mestarillisella massalla nyt olikaan?
"Mestarillinen" ei edellytä sitä, että on jonkin mestari. Tosin Massalla on neljä eri (kartingia isompien) luokkien mestaruutta, mikä on enemmän kuin Kimillä (jolla on kolme).
 
Viimeksi muokattu:

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
"Mestarillinen" ei edellytä sitä, että on jonkin mestari. Tosin Massalla on neljä eri (kartingia isompien) luokkien mestaruutta, mikä on enemmän kuin Kimillä (jolla on kolme).
Näin on, eihän Kimillä ole edes yhtään F1:sten Mestaruutta :nope:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Näin on, eihän Kimillä ole edes yhtään F1:sten Mestaruutta :nope:
Viime vuoden mestaruuden olisi oikeastaan suonut kenelle tahansa vielä mukana olleelle. Kimille, koska kyllähän Kimi mestaruuden ansaitsee urallaan kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Hamiltonille, koska paitsi, että hänellä se oli jo käytännössä melkein "taskussa", niin olisihan debyyttikauden mestaruus ollut aikamoinen historiallinen saavutus ja sensaatio. Tai Alonsolle, josta oli tullut tallinsa hylkiö, mutta silti hänen mahdollisuuksiaan ei voinut vähätellä, ja se olisi ollut myös aika historiallinen kolmas putkeen.

Näin (jokseenkin) puolueettoman seuraajan kannalta oli aika win-win-win situation. Jokainen vaihtoehto oli hieno. Vaikka samalla tietysti surettaa niiden puolesta, joilta se meni sivu suun.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4895
Sijainti
Vantaa
Ei kai täällä nyt sentään ulkosuomalaiskuskeja vihata? Tuskimpa ketään kuskia. Inhoaminen onkin sitten asia erikseen. Meikäläinen on aina kannattanut niitä kuskeja, joilla on sillä hetkellä ollut mahdollisuus voittaa Räkä. Noin tulee jatkumaan niin pitkään kuin Räkä ajaa. Eli tällä hetkellä mä kannatan Mulattia ja Massaa, koska heillä on mahikset voittaa Räkä tämän kauden MM-taistossa, sekä Kovista. Ja kukaan ei voi syyttää mistään anti-isänmaallisuudesta, koska kannatanhan mä Kovista.
 

Sini Massa

Felipe Massa
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
169
Sijainti
Salo
Massaaaa :D

Mä oon uskonu Massaan jo pitkään, siitä asti kun Felipe siirtyi Ferrarille 2006. Oon ollu alosta asti sitä mieltä että Massa vie mestaruuden tänä vuonna. Kukaan ei oo uskonut Massan mahdollisuuksiin. Nyt olis korkee aika.Massa on aidosti paras ja nopein kuski tällä hetkellä ja kasvanut älyttömästi vuoden aikana ja tullut varmemmaksi ja paremmaksi. Massa on paras! Sillä vaan on munaa :D Eikä häpeä juhlia voittoja, Massa on aito voittaja. Mestaruuden ansainnut, GO MASSA!!!!

Räikkönen on liittynyt puusilmä kerhoon. Ja Heikillä ei vain kulje. Mut Massaaaaaa... ^^ Nyt kaikkii potuttaa ku pieni brassi vie koko potin^^ Mut ei mua, Massa fan 4ever^^

Ja ainut aito suomalainen maailmanmestari on Häkkinen, ei siit mihinkään pääse. Kekel ja Kimil oli pelkkää turrii mut kyl mä kimiäkin arvostan.
 
Viimeksi muokattu:

Lezlie

Active member
Liittynyt
11.2.2007
Viestit
25
No se on hyvä että tälle harrastukselle on perustettu oma säikeensä.
 
Viimeksi muokattu:

Bombay

Well-known member
Liittynyt
21.3.2004
Viestit
139
Muistuu varmaan monelle mieleen kun Hamilton törmäsi räkättäjään kun ei huomannut liikennevaloja. Asiasta nostettiin hirveä meteli, mutta nyt kun räkättäjä ei huomannut valoja niin kimifanit ovat hiljaa.
 

Bombay

Well-known member
Liittynyt
21.3.2004
Viestit
139
Itse aiheeseen. F1 sarja kuskit paremmuus järjestyksessä: Hamilton, Alonso, Massa. Alonsolla on kuitenkin kaksi maailmanmestaruutta joten rankkaan hänet paremmaksi kuin Massan. Massa taas pyyhkii lattiaa Kimillä joten Kimi ei pääse kolmen parhaan joukkoon. Kyllä se Hamilton on kaikista nopein, ei mahda mitään.
Vielä kun Mclaren saa auton samaan vauhtiin kuin Massan Ferrari niin mestaruus on taattu. Toki Massa pistää hyvin kampoihin ei siinä mitään. Kimin suurin ongelma on se, että hän on virheherkkä sekä hidas.:alppu:
 

TIMOMIES

Well-known member
Liittynyt
8.5.2006
Viestit
1189
täytyy Alonso fanina toivoa Massan mestaruutta. Jos Kimi voittaa, Fernando ei ole enää ainoa tupla-mestari ja jos Hamilton voittaa, tullee hänestä nuorin maailmanmestari. :p
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Muistuu varmaan monelle mieleen kun Hamilton törmäsi räkättäjään kun ei huomannut liikennevaloja. Asiasta nostettiin hirveä meteli, mutta nyt kun räkättäjä ei huomannut valoja niin kimifanit ovat hiljaa.
Hamilton hoiti tuon mokan kerralla pois, Kimi jakoi sen kahteen kisaan. Monacossa taklattiin kilpakumppani takaa, Valenciassa puusilmäiltiin punaisia päin. :D
 

Lezlie

Active member
Liittynyt
11.2.2007
Viestit
25
Muistuu varmaan monelle mieleen kun Hamilton törmäsi räkättäjään kun ei huomannut liikennevaloja. Asiasta nostettiin hirveä meteli, mutta nyt kun räkättäjä ei huomannut valoja niin kimifanit ovat hiljaa.
Kyllä porukka sen myöntää aivan suoraan että iso moka oli mutta eipä te vouhottajat sitä tietysti näe. Ja puukkoa tulee kyllä niiltä "kimifaneiltakin". Ja osuiko Räikkönen Hamiltonin perseeseen? Ja kyllähän sitä meteliä täällä nostetaan jatkuvasti trollien toimesta vaikkei Räikkönen mitään olisi Hamiltonille tai Massalle aiheuttanutkaan. Hyvä että sille on nyt oma keskustelunsa niin voi nämä anti-kimifanipojat pysyä täällä.
 
Viimeksi muokattu:

JButton7

Well-known member
Liittynyt
5.3.2008
Viestit
637
Räikkönen ei osunut Hamiltoniin, mutta olisi jopa voinut huonolla tuurilla tappaa mekaanikon! Onneksi kuitenkaan mitään vakavaa ei tapahtunut.
 
Ylös