Tämän vuoden tulokas Supereihin......

Miikka

Well-known member
Liittynyt
17.6.2002
Viestit
191
näkyi kauppaavan autoa Ke-pössä eli ei taida kisoissa näkyä vaikka kalenterissä niin sanotaan???
Mikkola racing
Taas yksi vähemmän........ frown

<small>[ 09-07-2002, 17:30: Message edited by: Miikka ]</small>
 

pro 19

Member
Liittynyt
28.1.2002
Viestit
11
eipä tuolla ole paljoa ajettukaan..Harmi sinänsä. Mikkolan suunnitelmat näyttää muuttuvan päivittäin? Auto on kyllä ihan jees..
 

Mikkola

New member
Liittynyt
15.7.2002
Viestit
1
Morjes, kyllä minä loput Ss- kilpailut ajan 99,9% varmuudella, tuosta k.pörssin ilmoituksesta sen verran jos nyt selitellä pitää että kokeiltiin "kepillä jäätä"... Ensimmäisen kilpailun jätin erittäin vastahakoisesti väliin mutta ei ollut muutakaan mahdollisuutta!
Siispä tapaamme seuraassa kisassa, katsotaan kuinka mersu toimii...

T:Antti Mikkola
 

Miikka

Well-known member
Liittynyt
17.6.2002
Viestit
191
OK! asiaa , kiitos kun selvensit tilannetta ja se kisoissa vakavana Meseä tutkiva heppu olen sitten minä. :cool:
 

Miikka

Well-known member
Liittynyt
17.6.2002
Viestit
191
Sikäli mikäli Mikkola vielä täällä hyörii , täytyy kyllä kehaista sitkeästä taistelusta auton kanssa jotta se tulisi toimivaksi!!!
:cool: :cool:
vaikka vauhtia ei vielä kunnolla koko kisaksi löytynytkään niin tokihan talven aikana hiotte hiukan ja ensi kesänä uudestaan?? :)
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4727
Sijainti
Event horizon
Jos "calder trophyn" saajaa pitäisi miettiä, niin valinta Mikkolan ja Yli-Kiikan välillä ei olisi kovin helppo. Oikeastaan missään vaiheessa eivät päässeet mittaamaan toistensa vauhtia tosissaan. Ainoastaan kai Kemorassa saivat molemmat tuloksen ja silloin Yli-Kiikka oli hieman (keskim. n.3 sekuntia per kierros) nopeampi. Antille pisteet auton näyttävyydestä, mutta toisaalta taas Yli-Kiikan autossa on enemmän sitä SS-henkeä, eli ei tyydytä valmiisiin ratkaisuihin, vaan tehdään suurin osa itse alusta lähtien. Jotta tasapeli sanoisin..
 
Ylös