Tämmönen

jiipeeassa

Banned
Tottakai tiedän, tämän kommentin tuovan lisää täysin mielivaltaista bannia. Lisäbanni on tietysti kaikkien länsimaisten oikeuskäsitysten vastaista, mutta fw08 ja ranngeistin unelmayhteiskunnan mukaista. Banni lienee sopiva rangaistus, koska elävältä polttaminen tai härillä palasiksi repiminen eivät ole kovin helposti toteuttavissa.
Lisäbanni siis yhtä luonnollista kuin poliisin tai syyttäjäviranomaisen tekemisten ilmoittaminen eteenpäin.

Vaikka olen; jopa itseni mielestä- välillä hieman kettumainen , olen myös periaatteen ihminen. Muutama päivä sitten nostin oikeuskanteen, jossa voittaessani en hyödy mitään, mutta jos häviäisin, niin voisi tulla muutama kymmentuhatta takkiin.

Minua on jo pitemmän aikaa hämmästyttänyt kahden forumin moderaattorin toiminta, he saattavat häpeään Itä-Saksan Stasin hilpeäällä kyttääjä-asenteellaan ja Romanian Ceasescu lapsineen olisi ollut varsin suurella kademielellä näiden vainoharhoista. Ainoa lievähkö pidäke on lienee olematon mahdollisuus pätemisen oikeuksien perumisesta.
Runqvistin elämän kiintopiste ja olemisen tärkeyden keskiö lienee moderointi. Elämänsä kliimaksi lienee ollut F1-Areenan luonti kera FW08’n - pettymyksen määrää on mahdoton kuvitella, kun hienoista ajatuksista nauttijoita löytyi alle kymmenen – siis alkuinnostuksen jälkeen ja varmaan moderoinnista johtuen.

FW08’lle ja Renngeistille melipiteen- ja sananvapaus ovat erinomaisen tärkeitä arvoja, siinä ja vain siinä tapauksessa kun ne noudattavat heidän omia mielipiteitään., muissa tapauksissa ne ovat natsistisina tai fasistisina tuomittavia. Jokaisella on oikeus valita mielipiteensä, kunhan sen käy hakemassa jommalta kummalta gurulta; Johan Bäckman varmaa käy hakemassa heiltä inspiraatiota.

Itseäni jaksaa edelleen hämmästyttää, etteivät FW08 ja Runkkari itse viihdy oman näköisekseen tekemällään forumilla, vaan haluavat tulla moderaattorioikeuksien vähintäänkin arveluttavalla käytöllä pilaamaan F1-forumin.

On tietysti ja luonnollisesti täysin anteeksiantamatonta kummastella Renngeistin moderointitapoja, joista Kim Jong-un voi kadehtien ottaa oppia. Mikäli Renngeistin tapa herättää liian paljon ihmetystä, niin Fw08 kiiruhtaa peesaamaan opettaen ottopoikaa,.Senpä takia voi antaa jäähyjä formulanomille, jps’lle, mosselle ja tmoille, CCMK’lle ja mn97’lle.. Banni on valitettavasti hirttämistä helpompi toteuttaa.

Itseäni on hiemän äimistyttänyt kouvon ja jpp’n sekä pyryf’in kollegialainen suhtautuminen näiden kahden debiilimäisyyksiin, kaipa se sitten tulee luonnostaan ”viran” myötä.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ok. Tulee mieleen, että millois on annettu jäähy ihan aiheesta? Kun tuntuu, että aina menee väärin.

jiipeeassa

Banned
Jostain syystä, mitä en viitsinyt selvittää, en kyennyt laittamaan ylläolevaa viestia varsinaisella nikillö ylläpito-osioon.

jiipeeassa

Banned
Ok. Tulee mieleen, että millois on annettu jäähy ihan aiheesta? Kun tuntuu, että aina menee väärin.
Jos sulle tulis, niin ei missään tapauksessa väärin vois mennä. Sun mielipiteet ovat pääsääntöisesti suoraan Renngeististä, paitsi silloin kun ovat fw08'sta.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Jos sulle tulis, niin ei missään tapauksessa väärin vois mennä. Sun mielipiteet ovat pääsääntöisesti suoraan Renngeististä, paitsi silloin kun ovat fw08'sta.
Jaa. Hassua kun itseäkin vituttaa renkun besserwisseröinti. Mutta ilmeisesti olen sulle tehnyt jotain, kun ei tule kuin vittuilua vastaukseksi.

jiipeeassa

Banned
jps huilaa viikon jo kuukausia jatkuneen, toiseen kirjoittajaan kohdistuneen, ajojahdin vuoksi.

Se, että kyseessä on moderaattori, ei ole lieventävä asianhaara.
Mun mielesrä tämä perustelu on parhautta, koska mun Ranngeistiin kohdistuva arvostelu on johtunut ainoastaan ja pelkästään modetoiminnoista. Se, että kyseinen hahmo on täydellinen pässi ja höhlä ihan muutenkin, ei ole saanut minulta kommentteja aikaiseksi. mitätä sitä mitättömyyksistä lausahtamaan.

Örfil

Guest
Seinään pään hakkaaminen kannattaa kääntää eduksi eli sopiva suomettuminen tässä asiassa on paikallaan ;)

Muuta taktiikkaa :ahem:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Lisäbanni on tietysti kaikkien länsimaisten oikeuskäsitysten vastaista, mutta fw08 ja ranngeistin unelmayhteiskunnan mukaista.
Oon just ollu käsityksessä että kaikissa länsimaisissa oikeuskäsityksissä tulee lisänakkia jos ei suorita alkupeäristä nakkia.

Voi toki olla, että olen väärässä eikä suorittamattomiin sakkomaksuihin tule korotusta. Eikä niitä koskaan muunneta koppikomennukseksi.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tuo härillä elävältä repiminen kuulosti mielenkiintoiselta.

Riittäisköhän siihen 2:aksi härkää vai vaaditaanko jokaiseen raajaan oma?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Suunnaton kyrpänaama tuli lomilta ja heti alkoi banaaneilla leikkiminen. Täällä olikin aika rauhallista sitä ennen.
Suunnatonta kyrpänaamaa peesaava Järkyttävän pieni kikkelipärstä ei itseäni häiritse järin paljon.

Tsemiä jps!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jeps. Foorumi on ihan niin kuin Itä-Saksa, Pohjois-Korea tai Ceauseskun Romania. Paitsi, että noissa maissa on/oli mielipiteenvapaus. Periaatteen miehenä jiipeeäs onneksi taistelee sen puolesta, että foorumista tulisi noiden mainittujen valtioiden kaltainen :idea: :thumbup:.

FO110K

Banned
Oliskohan selvinnyt ilman bannia jos olisi kerinnyt mainitsemaan että viestit sisälsivät muotoiluvarauksen..... ;)

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mun tekis nyt hirveästi mieli sanoa jotain ihmisistä jotka vertaa [yhtään minkään] foorumin [yhtään minkäänlaista] moderointia natsismiin, fasismiin ja kumppaneihin. En nyt vain tässä myöhäisen aamukahvin ääressä keksi mitään tarpeeksi rumaa.

Jatkakaa.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Mun tekis nyt hirveästi mieli sanoa jotain ihmisistä jotka vertaa [yhtään minkään] foorumin [yhtään minkäänlaista] moderointia natsismiin, fasismiin ja kumppaneihin. En nyt vain tässä myöhäisen aamukahvin ääressä keksi mitään tarpeeksi rumaa.

Jatkakaa.
Eihän tuo ole sen kummempaa kuin verrata esim. perussuomalaisia natseihin, fasisteihin ja muihin vastaaviin. Yleisesti täysin hyväksyttyä toimintaa.

burb

.
Jepsu, älä ole akkamainen. Ota banni vastaan kuin mies.

Sananvalinnoillani yritän vain härnätä Melindan sukupuolijaottelututkaa. Onpa kamala yhdyssana. Itseppähän luitte sen, hähähä!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Sananvalinnoillani yritän vain härnätä Melindan sukupuolijaottelututkaa. Onpa kamala yhdyssana. Itseppähän luitte sen, hähähä!
Ei kai sitä nyt omaansa, kun apaut kaikkien muidenkin saamista sanktioista on pystyttänyt kauhean "Tää on vittu alpaania ja mee renkvisti areenalle!!11!" -rähinän.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Eihän tuo ole sen kummempaa kuin verrata esim. perussuomalaisia natseihin, fasisteihin ja muihin vastaaviin. Yleisesti täysin hyväksyttyä toimintaa.
Dorkaa se on sekin, mutta poliittinen puolue ja nettifoorumi painii myöskin keskenään vähän eri sarjassa.

Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana

Eiks tää oo just se tapa millä miehet on tavallisesti banninsa ottaneet vastaan?