Tuosta puuttuu Fager röhnöttämästä polulla. Ääni meni kuitenkin.
Tuosta puuttuu Fager röhnöttämästä polulla. Ääni meni kuitenkin.
Kuiva vai märkä?Pieraisin niin kovaa, että koirat ryntäsivät ikkunalle ja alkoivat räksyttää.
Aika täyteläinen, kuivahko, makeantuoksuinen, pitkähkö, yhtenäinen ja hyvin kuuluva.Kuiva vai märkä?
Pätee toi noin yleisluonteisestikin.Melko vähällä vaivalla sai yhden kappaleen lapsi-ihmisiä iloiseksi. Reilu diili siis.
"Töknik!" sanoi burbilainen.Menin äsken keittiöön, ja ihmettelin kun siellä oli pimeää.
No, olin unohtanut laittaa keittiöön valon päälle. Kaikenlaista.
Mä rupesin ihan vapaaehtoisesti päivittämään ku se sitä ehdotti. Ajattelin että päivitelköön kun oon ulkona. Mut päivitys jatkuikin käynnistäessä. Vanha läppäri mullakin päivitteli kysymättä aina käynnistäessä kunnes tuli erroria. Silloin otin automaattiset päivitykset pois päältä.Mun läppäri meni samaan looppiin. Aina käynnistyksessä alkoi päivittämään ja puoli vuorokautta - vuorokausi myöhemmin vedettiin takas, että ei vaiskaan, palautetaanpa edellinen versio.
Ratkaisin ongelman ostamalla uuden koneen.
Aivan, niinpä niin, anteeksi tyhmyyteni.Itseasiassa ei käynyt mielessäkään, koska tietokonekaupasta sai rahallista korvausta vastaan uuden koneen.
Mä katoin vanhasta läppäristä ja oli joku turha ohjelma ja yritin poistaa koko ohjelman. Tuli ilmoitus ettei pysty poistamaan ennen kuin päivittänyt.Ei ole tullut katsottua asennetuista päivityksistä että mikä osa ei mennyt läpi?
Taisit mennä keskeyttämään vastikään julkaistun ison käyttöjärjestelmän päivityksen ja jos olisit malttanut odottaa vielä korkeintaan tunnin päivitys valmistunut.Sai olla viimänen kerta ku annan läppärin päivittää itteensä. Luulin et se riitti ku sammuttaessa 10 minuuttia päivitteli mut käynnistäessä se vasta kunnolla aloittikin. Puol tuntii kohta menny ja 16% valmiina.
edit. Katkaisin virran ja nyt se sitte palauttelee aiempaa versiota...
edit2: No käynnistypäs. Jos mä käynnistän tietokoneeni haluan myös pystyä käyttämään sitä lähitunteina. ..atanan päivitykset.