Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Lounaspaikka joka yleensä tursuaa raksaäijiä yms. On nyt täynnä eläkeläisiä, koska tarjolla on joululounas.

Melkoinen kuhina siitä miten loorat tehdään.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Pieraisin niin kovaa, että koirat ryntäsivät ikkunalle ja alkoivat räksyttää.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kiitos kaikille Hobitin piparkakkutönöä äänestäneille! Likka on innoissaan.

jjv

Arschloch
Sai olla viimänen kerta ku annan läppärin päivittää itteensä. Luulin et se riitti ku sammuttaessa 10 minuuttia päivitteli mut käynnistäessä se vasta kunnolla aloittikin. Puol tuntii kohta menny ja 16% valmiina.

edit. Katkaisin virran ja nyt se sitte palauttelee aiempaa versiota...
edit2: No käynnistypäs. Jos mä käynnistän tietokoneeni haluan myös pystyä käyttämään sitä lähitunteina. ..atanan päivitykset.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mun läppäri meni samaan looppiin. Aina käynnistyksessä alkoi päivittämään ja puoli vuorokautta - vuorokausi myöhemmin vedettiin takas, että ei vaiskaan, palautetaanpa edellinen versio.
Ratkaisin ongelman ostamalla uuden koneen.

jjv

Arschloch
Mun läppäri meni samaan looppiin. Aina käynnistyksessä alkoi päivittämään ja puoli vuorokautta - vuorokausi myöhemmin vedettiin takas, että ei vaiskaan, palautetaanpa edellinen versio.
Ratkaisin ongelman ostamalla uuden koneen.
Mä rupesin ihan vapaaehtoisesti päivittämään ku se sitä ehdotti. Ajattelin että päivitelköön kun oon ulkona. Mut päivitys jatkuikin käynnistäessä. Vanha läppäri mullakin päivitteli kysymättä aina käynnistäessä kunnes tuli erroria. Silloin otin automaattiset päivitykset pois päältä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
:D:D:D
Kyllä nyt on niin taistelutahtoa herättäviä viestejä täällä että :thumbup:

Ei ole tullut katsottua asennetuista päivityksistä että mikä osa ei mennyt läpi? Noita voi tarvittaessa pilkkoa osiin ja jättää tuon vähemmän menevän osion sitten viimeiseksi tai jos todetaan omaan kokoonpanoon vähemmän tarpeelliseksi, niin kokonaan väliin. Kaikkia päivityksiä en kyllä suosittele ohittamaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Itseasiassa ei käynyt mielessäkään, koska tietokonekaupasta sai rahallista korvausta vastaan uuden koneen.

jjv

Arschloch
Ei ole tullut katsottua asennetuista päivityksistä että mikä osa ei mennyt läpi?
Mä katoin vanhasta läppäristä ja oli joku turha ohjelma ja yritin poistaa koko ohjelman. Tuli ilmoitus ettei pysty poistamaan ennen kuin päivittänyt.

Hartsa76

Well-known member
Sai olla viimänen kerta ku annan läppärin päivittää itteensä. Luulin et se riitti ku sammuttaessa 10 minuuttia päivitteli mut käynnistäessä se vasta kunnolla aloittikin. Puol tuntii kohta menny ja 16% valmiina.

edit. Katkaisin virran ja nyt se sitte palauttelee aiempaa versiota...
edit2: No käynnistypäs. Jos mä käynnistän tietokoneeni haluan myös pystyä käyttämään sitä lähitunteina. ..atanan päivitykset.
Taisit mennä keskeyttämään vastikään julkaistun ison käyttöjärjestelmän päivityksen ja jos olisit malttanut odottaa vielä korkeintaan tunnin päivitys valmistunut.

Örfil

Guest
Mulla on tuo yks läppäri kanssa vinkumassa jostain päivityksestä joka kerta. Aina aloittaa nollilta, joten pöytäkoneella mennään niin kauan kuin tämä rotisko savuamatta toimii.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ihastelen Visaliigan ensimmäisen osakilpailun kysymyksiä. :thumbup: Kylläpä on mielikuvitusta. :ahem: