Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hell Yeah! Just näin! :thumbup:

Ajoin varmuuskopioita tossa. Kokonaisaika 12 tuntia. 3 tuntia hommasta jäljellä niin homma kosahti ja koko paska alusta uudelleen. Varmuuden vuoks.
Varmuuden maksimointia!:D
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hell Yeah! Just näin! :thumbup:

Ajoin varmuuskopioita tossa. Kokonaisaika 12 tuntia. 3 tuntia hommasta jäljellä niin homma kosahti ja koko paska alusta uudelleen. Varmuuden vuoks.
:D Sori, mutta ei voi olla nauramatta :thumbup:

Mulle iski ihan tööörkee väsy ja haaveilen päiväunista.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Sitä vaan, että tarkastin tuossa juuri äsken lottokupungin ja huomasin,että mulla on siinä 7 oikein!!!!!

JEEEeee

mut olikin vaan 4 + 3 lisänumeroa:( 12,90
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Päässä soi eräs espanjankielinen rallatus. Huulet yrittävät höplättää sanoja. Toivottavasti kukaan ei huomaa.
Miksikähän tuo alkoi naurattaa, vaikka pää onkin sekaisin ja silmiä kirvelee. Juuri hetki sitten heräsin ylipitkiltä nokosilta puhelinsoittoon ja kiitin soittajaa herätyksestä. Olisi ollut aamulla paniikki, jos olisi mennyt pitempään. :doubtful:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Päässä soi eräs espanjankielinen rallatus. Huulet yrittävät höplättää sanoja. Toivottavasti kukaan ei huomaa.
"Para bailar La Bamba se necesita una poca de gracia y otra cosita"... jne?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Voi perce!

Duunikaveri oli tänään viimeistä päivää töissä. Torstaina muuttaa Kamputseaan.:( Tulee ens kesäksi takaisin Suomeen ja lähtee taas sitten syksyllä sinne. Vittu tippa tuli linssiin kun halattiin hyvästiksi.:(

Oli kyllä hyvä kaveri. Joka päivä soiteltiin ja haukuttiin ihmiset pystyyn. Tilannetaju ja -komiikka on tällä kaverilla aivan tajuton. Mutta sinne lähti Turun-Topi. :thumbfh:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Äskeisten nokosten (3 h) lopussa olin lähdössä Runarin moottoripyörällä jonnekin ja olin soittamassa Runarille, että saanko lainata sen kypärää. Runar oli mennyt edeltä autolla. Sitten säikähdin, kun huomasin, että minulla on mahdottoman rikkinäiset sukat. Onneksi heräsin ennen kuin lähdin ajelemaan. :eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Äskeisten nokosten (3 h) lopussa olin lähdössä Runarin moottoripyörällä jonnekin ja olin soittamassa Runarille, että saanko lainata sen kypärää. Runar oli mennyt edeltä autolla. Sitten säikähdin, kun huomasin, että minulla on mahdottoman rikkinäiset sukat. Onneksi heräsin ennen kuin lähdin ajelemaan. :eek:
:D :D :D :D
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Ei pitäis koskaan aivastaa kun on täysi hienosokeriastia kädessä, tai sitten pitäisi ensin laskea sokeriastia pöydälle, mutta kun ei niin ei :jaska: :jaska: :mad_old:
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Micael sanoi:
Ei pitäis koskaan aivastaa kun on täysi hienosokeriastia kädessä, tai sitten pitäisi ensin laskea sokeriastia pöydälle, mutta kun ei niin ei :jaska: :jaska: :mad_old:
:D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Hiehoa. Olin just nukahtanut yöllä kun tuli pisniispuhelu San Diegosta. Aikaero on näemmä joillekin lähes tuntematon asia. :eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Jouduin laittamaan jonkun mainoksen tuosta yläreunasta suodatukseen, kun jumitti koko forumin. Nyt toimii taas liukkaasti.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hiehoa. Olin just nukahtanut yöllä kun tuli pisniispuhelu San Diegosta. Aikaero on näemmä joillekin lähes tuntematon asia. :eek:
Sä nukut niin vähän ja epämääräisiin aikoihin, jotta eipä tuola niin väliä ole.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jaahas, pitäs lähtee pikasesti käymään Salossa asioilla naapurin Suskin kanssa. Ei kyllä yhtään huvittais, mutta kun pyysi eilen niin nätisti niin menin lupautumaan.
 
Ylös