Micael
Micael
Varmuuden maksimointia!Runar ja Kyllikki sanoi:Hell Yeah! Just näin! :thumbup:
Ajoin varmuuskopioita tossa. Kokonaisaika 12 tuntia. 3 tuntia hommasta jäljellä niin homma kosahti ja koko paska alusta uudelleen. Varmuuden vuoks.
Varmuuden maksimointia!Runar ja Kyllikki sanoi:Hell Yeah! Just näin! :thumbup:
Ajoin varmuuskopioita tossa. Kokonaisaika 12 tuntia. 3 tuntia hommasta jäljellä niin homma kosahti ja koko paska alusta uudelleen. Varmuuden vuoks.
Sori, mutta ei voi olla nauramatta :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Hell Yeah! Just näin! :thumbup:
Miksikähän tuo alkoi naurattaa, vaikka pää onkin sekaisin ja silmiä kirvelee. Juuri hetki sitten heräsin ylipitkiltä nokosilta puhelinsoittoon ja kiitin soittajaa herätyksestä. Olisi ollut aamulla paniikki, jos olisi mennyt pitempään. :doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Päässä soi eräs espanjankielinen rallatus. Huulet yrittävät höplättää sanoja. Toivottavasti kukaan ei huomaa.
"Para bailar La Bamba se necesita una poca de gracia y otra cosita"... jne?Il Tempo Gigante sanoi:Päässä soi eräs espanjankielinen rallatus. Huulet yrittävät höplättää sanoja. Toivottavasti kukaan ei huomaa.
Olga sanoi:Äskeisten nokosten (3 h) lopussa olin lähdössä Runarin moottoripyörällä jonnekin ja olin soittamassa Runarille, että saanko lainata sen kypärää. Runar oli mennyt edeltä autolla. Sitten säikähdin, kun huomasin, että minulla on mahdottoman rikkinäiset sukat. Onneksi heräsin ennen kuin lähdin ajelemaan.
Micael sanoi:Ei pitäis koskaan aivastaa kun on täysi hienosokeriastia kädessä, tai sitten pitäisi ensin laskea sokeriastia pöydälle, mutta kun ei niin ei :jaska: :jaska: :mad_old:
Ei.Runar ja Kyllikki sanoi:"Para bailar La Bamba se necesita una poca de gracia y otra cosita"... jne?
Sä nukut niin vähän ja epämääräisiin aikoihin, jotta eipä tuola niin väliä ole.Runar ja Kyllikki sanoi:Hiehoa. Olin just nukahtanut yöllä kun tuli pisniispuhelu San Diegosta. Aikaero on näemmä joillekin lähes tuntematon asia.
Ei ainakaan sille soittajalle!jps sanoi:Sä nukut niin vähän ja epämääräisiin aikoihin, jotta eipä tuola niin väliä ole.