AJ
Well-known member
Moe vaan sullekin!
Jospa ne oli menossa ottamaan oppia valtakunnan ykköslintsareilta?kouvotsvoni sanoi:Iso opiskelijajoukko mökysi eduskuntatalolla. Poliisit vaan pamputtamaan tollasia. Menisivät kouluun hipit, eivätkä lintsaisi.
Siellä ne vaan rappusilla möykkäsivät.AJ sanoi:Jospa ne oli menossa ottamaan oppia valtakunnan ykköslintsareilta?
Oletko varma, ettei kyseessä ollut joku aloitteleva bändi?kouvotsvoni sanoi:Siellä ne vaan rappusilla möykkäsivät.
Ne möykkäsivät vaan oikeutta, itselleen opintotuen kohtuullistamista kun me taas möykkäsimme tupojen seurauksina ja saimme aina haluamamme. Opiskelijoille lisää liksaa vaan, on pakko näin monen vuoden jälkeen.kouvotsvoni sanoi:Siellä ne vaan rappusilla möykkäsivät.
Kyllä minä sen tiedän, kun itsekin olen ainaskin nimellisesti opiskelijaThunder sanoi:Ne möykkäsivät vaan oikeutta, itselleen opintotuen kohtuullistamista kun me taas möykkäsimme tupojen seurauksina ja saimme aina haluamamme. Opiskelijoille lisää liksaa vaan, on pakko näin monen vuoden jälkeen.
Veikkaisin, että seuraava tupokierros tulee olemaan helevetin vaikea. Antaisin ilman muuta ääneni opiskelijoille, kun kokemusta on omasta takaa.
Ilmeisesti verosellaisia? Meikä tuntuu syöttelevän pelkkiä ässiä tolle verokarhulle. Ei paljoo palauttele.Vellu sanoi:Saan palautuksia 179,05€
Mä saan reilun 4 euroa, joita ei makseta.Vellu sanoi:Saan palautuksia 179,05€
Kitokset myös tänne, molemmista.AJ sanoi:Onnittelut nyt sitten tämänkin asian johdosta. :thumbup:
Joku asiasta tietävä voisi kertoa, jotta jos saa mätkyjä, niin missä menee raja, jotta ne sitten pitää maksaa Valtiolle, vaiko joka sentti?Moe Szyslak sanoi:Mä saan reilun 4 euroa, joita ei makseta.
Muistaakseni se on palautuksissa ja lisää maksamisessa sama, 5 euroa. Ihan järkevää käsittelykustannukset kokonaisuudessaan haukkaisivat niin suuren osan noista summista.kouvotsvoni sanoi:Joku asiasta tietävä voisi kertoa, jotta jos saa mätkyjä, niin missä menee raja, jotta ne sitten pitää maksaa Valtiolle, vaiko joka sentti?