Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Iso opiskelijajoukko mökysi eduskuntatalolla. Poliisit vaan pamputtamaan tollasia. Menisivät kouluun hipit, eivätkä lintsaisi.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Iso opiskelijajoukko mökysi eduskuntatalolla. Poliisit vaan pamputtamaan tollasia. Menisivät kouluun hipit, eivätkä lintsaisi.
Jospa ne oli menossa ottamaan oppia valtakunnan ykköslintsareilta?

Thunder

Vihan aiheuttaja
kouvotsvoni sanoi:
Siellä ne vaan rappusilla möykkäsivät.
Ne möykkäsivät vaan oikeutta, itselleen opintotuen kohtuullistamista kun me taas möykkäsimme tupojen seurauksina ja saimme aina haluamamme. Opiskelijoille lisää liksaa vaan, on pakko näin monen vuoden jälkeen.

Veikkaisin, että seuraava tupokierros tulee olemaan helevetin vaikea. Antaisin ilman muuta ääneni opiskelijoille, kun kokemusta on omasta takaa.

vermula

Well-known member
Satuin ostamaan maapähkinä voita. Mut leipä loppui, harmi.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Ei vaan viljavoita, saako kana noukkia? Rivoa, sellaista, jotakin?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Ne möykkäsivät vaan oikeutta, itselleen opintotuen kohtuullistamista kun me taas möykkäsimme tupojen seurauksina ja saimme aina haluamamme. Opiskelijoille lisää liksaa vaan, on pakko näin monen vuoden jälkeen.

Veikkaisin, että seuraava tupokierros tulee olemaan helevetin vaikea. Antaisin ilman muuta ääneni opiskelijoille, kun kokemusta on omasta takaa.
Kyllä minä sen tiedän, kun itsekin olen ainaskin nimellisesti opiskelija:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Saan palautuksia 179,05€
Mä saan reilun 4 euroa, joita ei makseta.:(

Tosin muistaakseni se vaati lisäveroja ekassa esityksessä 300 euroa, joten paremmaltahan tämä nyt näyttää.:eek:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tarkkaa summaa en muista, pikkasen yli 130e nuo maksaa takasinpäin :ahem: :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mä saan reilun 4 euroa, joita ei makseta.:(
Joku asiasta tietävä voisi kertoa, jotta jos saa mätkyjä, niin missä menee raja, jotta ne sitten pitää maksaa Valtiolle, vaiko joka sentti?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
kouvotsvoni sanoi:
Joku asiasta tietävä voisi kertoa, jotta jos saa mätkyjä, niin missä menee raja, jotta ne sitten pitää maksaa Valtiolle, vaiko joka sentti?
Muistaakseni se on palautuksissa ja lisää maksamisessa sama, 5 euroa. Ihan järkevää käsittelykustannukset kokonaisuudessaan haukkaisivat niin suuren osan noista summista.