Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Vastaus on tulossa. Menee vielä hetkinen. Tässä on muutakin touhua.
tv: Tähdistä lukija.
Vastaus on tulossa. Menee vielä hetkinen. Tässä on muutakin touhua.
tv: Tähdistä lukija.
Kova kolaus Dooomiiiiille.S.A sanoi:Huomenna meidän mahtavan kesäteatteripläjäyksen ensi-ilta. Tasostahan ei kerro mitään se, että edes omaa isääni tai poikaystävääni ei kiinnosta tarpeeksi tullakseen katsomaan.
Ei näy mitään.Olga sanoi:Erityisesti Matxille!
Eiks se ala olla pikkuhiljaa myöhästä kesäteatteripläjäyksen ensi-illalle, kun alkaa toi kesäkin jo pikkuhiljaa olla ohitte, ainakin siellä Suomessa?S.A sanoi:Huomenna meidän mahtavan kesäteatteripläjäyksen ensi-ilta. Tasostahan ei kerro mitään se, että edes omaa isääni tai poikaystävääni ei kiinnosta tarpeeksi tullakseen katsomaan.
Ilta-Sanomien nettivideo korkokenkäisten 100 metrin juoksusta.Moe Szyslak sanoi:Ei näy mitään.
Elokuussahan ne parhaat ilmat vasta on, tosin vasta sitten, kun lapset ovat kiltisti takaisin koulun penkillä.OoPee sanoi:Eiks se ala olla pikkuhiljaa myöhästä kesäteatteripläjäyksen ensi-illalle, kun alkaa toi kesäkin jo pikkuhiljaa olla ohitte, ainakin siellä Suomessa?
*pilkkaa*burb sanoi:Taas!
Olinpa taas luurit päässä vaikka kuinka pitkään vaikka en kuunnellutkaan mitään.
Nyt saa pilkata. :jaska:
Jos täällä annetaan lupia pilkkakirveellä huitomiseen, niin täällä on kyllä toinen kohde. Itsehuiskintaa olen jo suorittanut tovin jos toisenkin. Viimeisen lomapäivän kunniaksi päätin kurkistaa vielä yhteen komeroon ja katsastaa, mitähän sieltä löytyy. Löytyyhän sieltä laatikoita, joita en ole avannut edellisen muuton jälkeen (12 v). Olisin tietysi voinut viedä laatikot sellaisenaan roskiin, mutta avasin kuitenkin. Kyllä sieltä huomaa, että on ollut kiire muuttaessa ja kiireessä on tunkenut mukaan kaikkea roskaa. :nope: Paperiroskat on kuitenkin käytävä lappulapulta läpi, ettei roskiin mene luvattomia papereita. Tuli mieleen, että pitäisiköhän alkaa tekemään muistelmia, kun noinkin tuoreissa jutuissa oli ihan muistamattomia asioita.burb sanoi:Taas!
Olinpa taas luurit päässä vaikka kuinka pitkään vaikka en kuunnellutkaan mitään.
Nyt saa pilkata. :jaska:
Taisin ottaa varmuuden vuoksi nelosta. Asiasta huomauttaminen olisi tietenkin johtanut kyseisestä ravitsemusliikkeestä tapahtuvaan pikaiseen poistamiseen.OoPee sanoi:No kumpaa tilasit?
Se kysyi nyt kakkosnilkiltä. Juo sä vaan niitä siddujas.Moe Szyslak sanoi:Homovissyn eli siiderin.
Sinuna olisin tilannu pullon kumpaakin ja jäänny seuraamaan tilanteen kehittymistäAJ sanoi:Taisin ottaa varmuuden vuoksi nelosta. Asiasta huomauttaminen olisi tietenkin johtanut kyseisestä ravitsemusliikkeestä tapahtuvaan pikaiseen poistamiseen.
Ai Sii dej i reven?AJ sanoi:Se kysyi nyt kakkosnilkiltä. Juo sä vaan niitä siddujas.
Spitaalisista harvemmin löytyy noita huuliveikkoja. Huulenheittäjiä senkin edestä. Ja hampaitten kiristelijöitä.OoPee sanoi:Sinuna olisin tilannu pullon kumpaakin ja jäänny seuraamaan tilanteen kehittymistä
...saatto tietysti olla, että tää baarimikko oli vaan ns. huuliveikko :frank:
Asiahan ei mulle mitenkään kuulu, mutta eiks tommoset laskut olis kätevämpi hoitaa suoraveloituksella?Runar ja Kyllikki sanoi:Fortumilla onkin hauska systeemi: Mulle tulee sähkölasku sähköpostiin ja olin törppöyttäni (Lasku on pdf-muodossa ja nyt on tämä pdf-spämmien tulva ja vähän olin viritellyt spämmisupdattimia, muistamatta lisätä Fortumia friends-listalle) hävittänyt laskun.
Fortumiltapa ei tulekaan huomautuslaskua lain. Ei. Seuraavaksi tulee perintätoimistolta karhulasku johon on lisätty vaatimattomat 126 vanhaa markkaa perintäkuluja. Melko suolanen hinta yhden kirjeen lähettämisestä.
Samoin.OoPee sanoi:Meillä (siis mulla ja vaimolla) on about kaikki tontyyppiset laskut (söhkö, vesi, vakuutukset jne.) pistetty suoraveloitukseen, tähän mennessä ei ole ollut ongelmia.
Karhulasku on lähetettävä, sen voi tietysti lähettää myös perintätoimiston kautta, mutta tuollaiset lisäkulut ovat ekassa karhussa perusteettomia. Ota yhteys Fortumiin, jos eivät peruuta tuota 126,- egen maksua, niin sitten kuluttajaviranomaisiin.Runar ja Kyllikki sanoi:Fortumiltapa ei tulekaan huomautuslaskua lain. Ei. Seuraavaksi tulee perintätoimistolta karhulasku johon on lisätty vaatimattomat 126 vanhaa markkaa perintäkuluja. Melko suolanen hinta yhden kirjeen lähettämisestä.