Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Huomenna meidän mahtavan kesäteatteripläjäyksen ensi-ilta. Tasostahan ei kerro mitään se, että edes omaa isääni tai poikaystävääni ei kiinnosta tarpeeksi tullakseen katsomaan.

Laskusuhdanne rooleissani varmaankin johtaa ensi vuonna puun tai kiven esittämiseen. Taidan sitten passata...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
S.A sanoi:
Huomenna meidän mahtavan kesäteatteripläjäyksen ensi-ilta. Tasostahan ei kerro mitään se, että edes omaa isääni tai poikaystävääni ei kiinnosta tarpeeksi tullakseen katsomaan.
Eiks se ala olla pikkuhiljaa myöhästä kesäteatteripläjäyksen ensi-illalle, kun alkaa toi kesäkin jo pikkuhiljaa olla ohitte, ainakin siellä Suomessa? :eek:

Estate

Well-known member
OoPee sanoi:
Eiks se ala olla pikkuhiljaa myöhästä kesäteatteripläjäyksen ensi-illalle, kun alkaa toi kesäkin jo pikkuhiljaa olla ohitte, ainakin siellä Suomessa? :eek:
Elokuussahan ne parhaat ilmat vasta on, tosin vasta sitten, kun lapset ovat kiltisti takaisin koulun penkillä. :rolleyes:

burb

.
Taas!
Olinpa taas luurit päässä vaikka kuinka pitkään vaikka en kuunnellutkaan mitään.
Nyt saa pilkata. :jaska:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Taas!
Olinpa taas luurit päässä vaikka kuinka pitkään vaikka en kuunnellutkaan mitään.
Nyt saa pilkata. :jaska:
Jos täällä annetaan lupia pilkkakirveellä huitomiseen, niin täällä on kyllä toinen kohde. Itsehuiskintaa olen jo suorittanut tovin jos toisenkin. Viimeisen lomapäivän kunniaksi päätin kurkistaa vielä yhteen komeroon ja katsastaa, mitähän sieltä löytyy. Löytyyhän sieltä laatikoita, joita en ole avannut edellisen muuton jälkeen (12 v). Olisin tietysi voinut viedä laatikot sellaisenaan roskiin, mutta avasin kuitenkin. Kyllä sieltä huomaa, että on ollut kiire muuttaessa ja kiireessä on tunkenut mukaan kaikkea roskaa. :nope: Paperiroskat on kuitenkin käytävä lappulapulta läpi, ettei roskiin mene luvattomia papereita. :eek: Tuli mieleen, että pitäisiköhän alkaa tekemään muistelmia, kun noinkin tuoreissa jutuissa oli ihan muistamattomia asioita.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
No kumpaa tilasit? :eek:
Taisin ottaa varmuuden vuoksi nelosta. Asiasta huomauttaminen olisi tietenkin johtanut kyseisestä ravitsemusliikkeestä tapahtuvaan pikaiseen poistamiseen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Taisin ottaa varmuuden vuoksi nelosta. Asiasta huomauttaminen olisi tietenkin johtanut kyseisestä ravitsemusliikkeestä tapahtuvaan pikaiseen poistamiseen.
Sinuna olisin tilannu pullon kumpaakin ja jäänny seuraamaan tilanteen kehittymistä :eek:

...saatto tietysti olla, että tää baarimikko oli vaan ns. huuliveikko
:frank:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Sinuna olisin tilannu pullon kumpaakin ja jäänny seuraamaan tilanteen kehittymistä :eek:

...saatto tietysti olla, että tää baarimikko oli vaan ns. huuliveikko
:frank:
Spitaalisista harvemmin löytyy noita huuliveikkoja. Huulenheittäjiä senkin edestä. Ja hampaitten kiristelijöitä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Fortumilla onkin hauska systeemi: Mulle tulee sähkölasku sähköpostiin ja olin törppöyttäni (Lasku on pdf-muodossa ja nyt on tämä pdf-spämmien tulva ja vähän olin viritellyt spämmisupdattimia, muistamatta lisätä Fortumia friends-listalle) hävittänyt laskun.
Fortumiltapa ei tulekaan huomautuslaskua lain. Ei. Seuraavaksi tulee perintätoimistolta karhulasku johon on lisätty vaatimattomat 126 vanhaa markkaa perintäkuluja. Melko suolanen hinta yhden kirjeen lähettämisestä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Fortumilla onkin hauska systeemi: Mulle tulee sähkölasku sähköpostiin ja olin törppöyttäni (Lasku on pdf-muodossa ja nyt on tämä pdf-spämmien tulva ja vähän olin viritellyt spämmisupdattimia, muistamatta lisätä Fortumia friends-listalle) hävittänyt laskun.
Fortumiltapa ei tulekaan huomautuslaskua lain. Ei. Seuraavaksi tulee perintätoimistolta karhulasku johon on lisätty vaatimattomat 126 vanhaa markkaa perintäkuluja. Melko suolanen hinta yhden kirjeen lähettämisestä.
Asiahan ei mulle mitenkään kuulu, mutta eiks tommoset laskut olis kätevämpi hoitaa suoraveloituksella?

Tottakai siinä on olemassa riski, että veloittavat jostain syystä liikaa ja sen rahan saaminen voi viedä aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta eipähän sitten tartte ainakaan pohtia, että muistinko maksaa vaiko en.

Meillä (siis mulla ja vaimolla) on about kaikki tontyyppiset laskut (sähkö, vesi, vakuutukset jne.) pistetty suoraveloitukseen, tähän mennessä ei ole ollut ongelmia.

Viimeksi muokattu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Meillä (siis mulla ja vaimolla) on about kaikki tontyyppiset laskut (söhkö, vesi, vakuutukset jne.) pistetty suoraveloitukseen, tähän mennessä ei ole ollut ongelmia.
Samoin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Karhulasku on lähetettävä, sen voi tietysti lähettää myös perintätoimiston kautta, mutta tuollaiset lisäkulut ovat ekassa karhussa perusteettomia. Ota yhteys Fortumiin, jos eivät peruuta tuota 126,- egen maksua, niin sitten kuluttajaviranomaisiin.