OoPee
Nuori ikäisekseen
"126 vanhaa markkaa" :wink:jps sanoi:126,- egen
"126 vanhaa markkaa" :wink:jps sanoi:126,- egen
Ai ennen 1963 rahauudista?OoPee sanoi:"126 vanhaa markkaa" :wink:
Kysy Runarilta, helvetistäkö minä tiedän :thumbdownMoe Szyslak sanoi:Ai ennen 1963 rahauudista?
Kappas, en huomannutkaan. R&K voisi informoida sekä Fortumia että perintätoimistoa, jotta valuutta on vaihtunut, eikä markkaa saa enää kauttää laskutusvaluuttana.OoPee sanoi:"126 vanhaa markkaa" :wink:
Lipsuu lipsuu.. ryhdistäydypäs nyt, hyvä miesMoe Szyslak sanoi:Kehuin Pekkarista ja Kepua 'Kataiselle vittuilu-toikissa':eek!:
Taisi Runar vain kertoa markkoina, että näyttää pahemmalta. :wink:jps sanoi:Kappas, en huomannutkaan. R&K voisi informoida sekä Fortumia että perintätoimistoa, jotta valuutta on vaihtunut, eikä markkaa saa enää kauttää laskutusvaluuttana.
Sama käväs mielessä, soon semmonen dramatisoija toi meitin Kyllikki.Olga sanoi:Taisi Runar vain kertoa markkoina, että näyttää pahemmalta. :wink:
Mä en Fortumin laskua uskalla/viitti laittaa, kun sieltä on yhden kerran tullut perusteeton, likemmäs 20 000 markan (tämä tapahtui siis markka-aikana) arviolasku jossa olikin vittumainen duuni selvitellä.OoPee sanoi:Asiahan ei mulle mitenkään kuulu, mutta eiks tommoset laskut olis kätevämpi hoitaa suoraveloituksella?
Tottakai siinä on olemassa riski, että veloittavat jostain syystä liikaa ja sen rahan saaminen voi viedä aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta eipähän sitten tartte ainakaan pohtia, että muistinko maksaa vaiko en.
Meillä (siis mulla ja vaimolla) on about kaikki tontyyppiset laskut (sähkö, vesi, vakuutukset jne.) pistetty suoraveloitukseen, tähän mennessä ei ole ollut ongelmia.
Juuri näin. :ahem:Olga sanoi:Taisi Runar vain kertoa markkoina, että näyttää pahemmalta. :wink:
*Hyvä mies ryhdistäytyy*Ylen Sankia Priha sanoi:Lipsuu lipsuu.. ryhdistäydypäs nyt, hyvä mies
Menepäs laiminlyömään perhettäsi siitä! Herra 56 tuhatta ja jotain postausta!!OoPee sanoi:Sama käväs mielessä, soon semmonen dramatisoija toi meitin Kyllikki.
Mutta mitäpä siltä nyt vois muuta odottaakkaan, paitti korkeintaan turpaan. Motoristi! :nope:
58 ja jotain.Runar ja Kyllikki sanoi:Menepäs laiminlyömään perhettäsi siitä! Herra 56 tuhatta ja jotain postausta!!
Aggressiivinenkin vielä, mutta kuten jo totesin, mitäpä sitä muuta... :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Menepäs laiminlyömään perhettäsi siitä! Herra 56 tuhatta ja jotain postausta!!
*pilkkaa*Olga sanoi:Jos täällä annetaan lupia pilkkakirveellä huitomiseen, niin täällä on kyllä toinen kohde. Itsehuiskintaa olen jo suorittanut tovin jos toisenkin. Viimeisen lomapäivän kunniaksi päätin kurkistaa vielä yhteen komeroon ja katsastaa, mitähän sieltä löytyy. Löytyyhän sieltä laatikoita, joita en ole avannut edellisen muuton jälkeen (12 v). Olisin tietysi voinut viedä laatikot sellaisenaan roskiin, mutta avasin kuitenkin. Kyllä sieltä huomaa, että on ollut kiire muuttaessa ja kiireessä on tunkenut mukaan kaikkea roskaa. :nope: Paperiroskat on kuitenkin käytävä lappulapulta läpi, ettei roskiin mene luvattomia papereita. Tuli mieleen, että pitäisiköhän alkaa tekemään muistelmia, kun noinkin tuoreissa jutuissa oli ihan muistamattomia asioita.
OoPee sanoi:Asiahan ei mulle mitenkään kuulu, mutta eiks tommoset laskut olis kätevämpi hoitaa suoraveloituksella?
Tottakai siinä on olemassa riski, että veloittavat jostain syystä liikaa ja sen rahan saaminen voi viedä aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta eipähän sitten tartte ainakaan pohtia, että muistinko maksaa vaiko en.
Meillä (siis mulla ja vaimolla) on about kaikki tontyyppiset laskut (sähkö, vesi, vakuutukset jne.) pistetty suoraveloitukseen, tähän mennessä ei ole ollut ongelmia.
Nordea ehdotteli mulle taannoin että kannattais laittaa jotain suoraveloituksia, koska se oli ehtona johonkin kultapossu tai pronssinen sika -kerhoon liittymiseen. Tai Kanta-asiakas tai jotain, emmä muista.Il Tempo Gigante sanoi:Minun pankkitiliäni ei käsittele nostotarkoituksessa kukaan muu kuin minä. Suoraveloitusta tarjoavat sieltä täältä, mutten ole antanut lupaa. Enkä anna.
Onhan tuo tavallaan kätevä ja säästää laskuttajan kustannuksia, mutta kun ne ei hyvitä asiakasta yhtään tai tarjoa muuta etua, niin en ole viitsinyt lähteä noihin mukaan ollenkaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulle tulee sähkölasku sähköpostiin
Mikäpä siinä, kukin luonnollisesti toimii miten parhaaksi kattoo. Ittehän olen tyytyväinen, että laskut hoituvat pois alta automaattisesti, maksaa ne tarttee kuitenkin.Il Tempo Gigante sanoi:Minun pankkitiliäni ei käsittele nostotarkoituksessa kukaan muu kuin minä. Suoraveloitusta tarjoavat sieltä täältä, mutten ole antanut lupaa. Enkä anna.