Joni
Well-known member
Joo älä juo liikaa tai kaadut vakavasti rappusis. :nope: Höpsishöpsis! :wink:S.A sanoi:Ei tuo Nokian panimon Keisari ihan ollut minun makuuni, mutta Kommodori on kyllä ihan hyvää.
Joo älä juo liikaa tai kaadut vakavasti rappusis. :nope: Höpsishöpsis! :wink:S.A sanoi:Ei tuo Nokian panimon Keisari ihan ollut minun makuuni, mutta Kommodori on kyllä ihan hyvää.
Kappas. Kauppakoriin tarttui sattumoisin eilen Nokian Keisari-tölkki, vaikka olin autuaan tietämätön tuosta uutisesta.PuoliPöhkö sanoi:Kirjoitin tuonne lööpitykseen, mutta laitetaan tännekin, koska aihe soppii toikkiin hyvin.
Nyt olisi hyvä rako itse kunkin arvostella Nokian panimon oluita ja ottaa käyttöön sellainen "pulassa olevia ei jätetä" -henki.
Vesikriisin matalaksi jyräämä pienpanimo keikkuu konkurssiuhan partaalla täysin ilman omaa syytään.
Parsa olutarvostelu tähän mennessäMicael sanoi:*röyh*
Tainnut olutbuumi mennä ohi. Iisalmen alkossakin järjestelivät hyllyt uudelleen niin eipä paljon ollut oluille tilaa. Ala vaan litkiä viiniä senkin fossiili :idea:kouvotsvoni sanoi:22 olutta vasta arvosteltu, kiirettä pittää ja yritystä tarvitaan jos meinaan pysyä samoissa luvuissa mitä viime vuonna, kun näyttää melkeinpä kaikki etiketit niin tutuille:dunno:
No vielä on viinahylly läpikäymättä:alppu: :edit: siis osa siitä.Partsi sanoi:Tainnut olutbuumi mennä ohi. Iisalmen alkossakin järjestelivät hyllyt uudelleen niin eipä paljon ollut oluille tilaa. Ala vaan litkiä viiniä senkin fossiili :idea:
aika ovela arvostelu, itse meinaan tykkään ko. oluesta todella paljon...kouvotsvoni sanoi:Grolsch Premium Pilsner, 4.7%
Melkein vaahdoton ja jälkimauton. Makukaan ei kovin erikoista ollut, että helposti tällaisen unohtaa.
**
Hinta todellakin yläkanttiin. Kyllähän tuota juo...mutta kun paljon omasta mielestä maukkaampia oluita tälläkin puolella palloa, ettei nyt niin tähtiä jaksanut uhrata ...toki kukin saa pitää tuhdimmista tai miedommista mauista jne:ahem:FO110K sanoi:aika ovela arvostelu, itse meinaan tykkään ko. oluesta todella paljon...
maku tuntunut olevan hyvin likellä Heinekeniä, ja tasalaatuisuus ollut ympäri maailmaa taattu!
maistuu niin jenkeissä kuin suomessakin, ainoa miinus itselle on hinta
noh makuja on monia
ok, ymmärrettävääkouvotsvoni sanoi:Hinta todellakin yläkanttiin. Kyllähän tuota juo...mutta kun paljon omasta mielestä maukkaampia oluita tälläkin puolella palloa, ettei nyt niin tähtiä jaksanut uhrata
Maistuu myos Etela-Afrikassa:thumbup:FO110K sanoi:aika ovela arvostelu, itse meinaan tykkään ko. oluesta todella paljon...
maku tuntunut olevan hyvin likellä Heinekeniä, ja tasalaatuisuus ollut ympäri maailmaa taattu!
maistuu niin jenkeissä kuin suomessakin, ainoa miinus itselle on hinta
noh makuja on monia
Männä päivinä tullut juotua 5 eri olutta, alkoholiton Amsterdam ainut tänään juotu..Trullinkaasu sanoi:
Onko tämä "sunnuntaina keittoa" kouvo sulle jonkilainen tapa, perinne, traditio? F1-forumin oma Aku Ankka, rekkari 313 ja kenkää saanut vähintään yli kahestakymmenestä duunista. :alppu: