kouvotsvoni
Banjottu
Mistä tuota herkkua saa?
Mun veljellä oli tuohon teoria. Sanoi, että Aasiassa asuessa tuli helpommin otettua vain se yksi, kun viina oli halpaa. Suomessa taas viina on niin kallista, että vain yhden juominen tuntuu tuhlaukselta.Menee tosissaan hankalaksi uusien etsiminen.. No satavarmasti 2 noista kuudesta on ennenmaistamattomia. Kaverin Epsanjan tuliaisia.. Miksei siellä muualla kaikki ole alkoholisteja, kun kalja maksaa 30c tölkki?
Venäjällä tuo teoria ei päde:alppu: No sieltähän tuo juomakulttuuri tänne saatu, eikä irti päästä vaikka miten olisi kallista..aina on naapurit etelässä ja idässä.Mun veljellä oli tuohon teoria. Sanoi, että Aasiassa asuessa tuli helpommin otettua vain se yksi, kun viina oli halpaa. Suomessa taas viina on niin kallista, että vain yhden juominen tuntuu tuhlaukselta.
Ehkä siellä Aasiassa on sitten enempi tuota kovaa T:tä, mutta niistä kun ei niin kauhiasti hiiskuta...Venäjällä tuo teoria ei päde No sieltähän tuo juomakulttuuri tänne saatu, eikä irti päästä vaikka miten olisi kallista..aina on naapurit etelässä ja idässä.
En tohdi kertoa, ei tuota kannata ostaa.Mistä tuota herkkua saa?
Missäs minä muualla olisin, kun en täällä ole?Kouvon kannattais vaihtaa foorumia hetkeksi.
Tää olis hyvä paikka aloittaa: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/
Hankkimassa materiaalia olutarvosteluihin? Joku kauppa muuten oli alottanu oluen nettimyynniin.Missäs minä muualla olisin, kun en täällä ole?
Huomasin uutisen. kutakuinkin 1,2€ keskiolut-pullo..ja 15€ kuljetusmaksu siihen päälle.Hankkimassa materiaalia olutarvosteluihin? Joku kauppa muuten oli alottanu oluen nettimyynniin.
Oishan siinä se etu, jos tilaa samalla pari tarjouslenkkiä, että vois rauhassa ryypätä kotona vaikka kuinka pitkään. Ei tartte taksilla suhautella kauppaan tai soitella kuskeja.Huomasin uutisen. kutakuinkin 1,2€ keskiolut-pullo..ja 15€ kuljetusmaksu siihen päälle.
Ehdottomasti saa olla eri mieltä ja esittää mielipiteitään, jopa toivottavaakin olisi, jotten yksin huseeraa toikissa.. Ei minun sumean logiikan arvostelut mitään kerro:ahem:no oon kyllä kouvon kanssa täysin eri mieltä, hyvä olut tuo on.
Kyllä minulla tahdonvoimaa löytyy, siellä ne ovat. Mitään muutahan en ole juon...eiku...ehkä kolme.Jes jes. Kaveri toi pari olutta epsanjasta. Enpä ole ennen maistanut kumpaakaan. Miksei koko Espanja ole yhtä katkaisuhoitolaa, kun oluet maksaa alta 30c? Niin ja kävin ja Suomen Systembolagetista pari uutta kanssa. Katsoo koska moisiin perehtyisi.